Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza faktorů ovlivňujících chování spotřebitele při nákupu na internetu
Luňák, Adam ; Rod, Aleš (vedoucí práce) ; Špecián, Petr (oponent)
Ve své práci se zabývám vysvětlením rozptylů mezi jednotlivými dny z pohledu denního počtu objednávek a jejich výše při nákupech na internetu. Pracuji z daty jak z České, tak Slovenské republiky. Z modelů vyplývá, nárůst mzdy o 1% vede k nárůstu počtu objednávek o 5,49 % v České republice a o 5,87 % ve Slovenské republice. Jednoznačně bylo také prokázáno, že častěji nakupují v e-obchodech muži a více také za jednotlivé objednávky utratí. Nejsilnějším dnem v komparaci denního počtu objednávek a jejich výše se jeví pondělí, a to na území obou zemí. Vlivy počasí jsou různé a nelze z nich určitě jasný trend.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.