Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství
Marečková, Aneta
Diplomová práce se zaměřuje na oblast prodeje a nákupu vína na internetu. Jejím hlavním cílem je navrhnout marketingová doporučení pro podnikatelské odvětví vinařství v České republice v oblasti online prodeje s využitím nástrojů online marketingu. Práce představuje problematiku e-commerce, vinařského marketingu a spotřebitelského chování při nákupu vín. Vlastní práce zahrnuje orientační analýzu daných oblastí. Stěžejní je pak provedení a zpracování primárního výzkumu formou dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou stanoveny tři segmenty zákazníků a navržena marketingová doporučení pro samotná vinařství a e-shopy specializující se na prodej vína.
Chování spotřebitele na trhu privátních značek
Barančicová, Terezie
Barančicová, T. Chování spotřebitele na trhu privátních značek. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu privátních značek. Dále se zaměřuje na chování spotřebitele na trhu privátních značek po-travin v online prostředí. Cílem práce je na základě výsledků z vlastního dotazní-kového šetření identifikovat faktory ovlivňující chování spotřebitele na trhu pri-vátních značek a rozdělit spotřebitele pomocí shlukové analýzy do jednotlivých segmentů. Výslednými segmenty jsou konzervativní spotřebitelé a spotřebitelé 21. století. Nakonec je navrženo několik doporučení pro nabídkovou stranu trhu. Mezi doporučení lze zařadit Blind test, zaměření se na kvalitu, akce s dopravou zdarma nebo výhody při platbě kartou.
Role důvěry při online nakupování
KRÁLOVÁ, Tereza
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním důležitostí důvěry při online nakupování v České republice. Cílem je analyzovat nákupní chování spotřebitelů a navrhnout opatření, které mají potenciál zvýšit důvěru nakupujících. Formou dotazníkového šetření se zjišťuje, zda důvěryhodnost zákazníků ovlivňuje jejich nákup. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Práce se týká především elektronického podnikání, obchodování, faktorů ovlivňující nákupní chování, a především důvěry v tomto prostředí. Praktická část obsahuje zpracování dat dotazníkového šetření. Dotazník je vytvořen tak, aby byl vhodný pro všechny věkové skupiny a je mířený pro spotřebitelé, kteří nakupují prostřednictvím e-shopů. Dotazník bude rozeslán respondentům prostřednictvím internetu a cílem je získat co nejvíce informací, jak je důvěra je při nákupu důležitá. Zda je pro ně důležitý vzhled stránky, recenze ostatních a další faktory. Záměrem je získat co nejvíce zkušeností a názorů respondentů v různých věkových kategoriích. Výsledkem práce je návrh na doporučení konkrétnímu e-shopu, která vedou ke zvýšení důvěry u spotřebitelů.
Chování spotřebitele při nákupu kosmetických výrobků
Pařízková, Lucie
Tato závěrečná práce se zabývá chováním spotřebitele při nákupu kosmetických produktů, a to se zaměřením na produkty pleťové kosmetiky a na ženy. Cílem práce je zformulovat na základě výsledků dotazníkového šetření několik doporučení pro výrobce a prodejce pleťové kosmetiky, která by jim mohla pomoci lépe identifikovat preference zákaznic při nákupu pleťové kosmetiky a dále jim umožnit upravit či zlepšit sestavení své nabídky a případně i ostatních oblastí prodeje. Pomocí shlukové analýzy je provedena segmentace zákaznic a u každého segmentu jsou uvedena konkrétní doporučení.
Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19
Gerža, Karel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Výzkum preferencí aktivně sportujících studentů Univerzity Karlovy v rámci online nakupování pod vlivem pandemie covidu-19 Cíle: Cílem diplomové práce je identifikovat současné preference aktivně sportujících studentů, vybraných fakult Univerzity Karlovy, v rámci online nakupování. Účastníci výzkumu budou hodnotit jednotlivé faktory, které ovlivňují jejich postoj k nakupování na internetu a vliv pandemie onemocnění covidu-19 na jejich nákupní chování. Na základě těchto dat budou posléze navrhnuta opatření a doporučení, která by měla obchodníkům pomoci porozumět současným očekáváním a nárokům zákazníků a vylepšit tak uživatelský komfort při nakupování online. Metody: K získání výsledných dat byla využita kvantitativní metoda elektronického dotazování. V rámci této práce byla také využita obsahová analýza, při rozboru studií, odborných článků a průzkumů, zaměřujících se na danou problematiku. Výsledná data byla zpracována za využití základních deskriptivně statistických úkonů, jakými jsou absolutní četnost, relativní četnost a střední hodnota. Výsledky: Z výsledků studie vyplývá, že došlo k nárůstu ve využívání online nakupování u sledovaného vzorku osob. Z hlediska dopadů na nákupní chování, v souvislosti s pandemií covidu-19, respondenti nejčastěji uváděli, že začali více využívat...
The effect of weather on purchases on online fashion e-shop in the Czech Republic
Borýsková, Nikola ; Chytilová, Julie (vedoucí práce) ; Kučera, Tomáš (oponent)
Tato bakalá ská práce se zam uje na vliv po así na hodnotu online prodej módního zboûí v eské republice. Toto téma bylo doposud zkoumáno pouze z ídka, p estoûe vliv po así byl prokázán nap íklad na rozd lení asu jed- notlivce, náladu i spot ební chování v o ine prost edí. Metoda oby ejn˝ch nejmenöích tverc byla pouûita k odhadu vlivu n kolika prom nn˝ch po así (po et hodin slune ního svitu, sráûky, teplota, tlak vzduchu a rychlost v tru) na trûby eského e-shopu s módou s pouûitím asov˝ch ad za p t let. Vöechny prom nné zahrnuté v naöí anal˝ze se ukázaly jako statisticky v˝znamné. Klí ová slova online nakupování, trûby elektronického obchodu, vliv po así, metoda nejmenöích tverc Název práce Vliv po así na online nákupy na módním e-shopu v eské republice
Chování spotřebitelů při online nakupování
Ostrá, Eliška
Diplomová práce se zabývá problematikou spotřebitelského chováním při online nakupování. Hlavním cílem práce je segmentace spotřebitelů nakupujících online a určení faktorů, které mají vliv na jejich spotřebitelské chování a následné provedení identifikace typického respondenta. Pomocí sekundárních dat je zpracována orientační analýza e-commerce trhu v ČR. Na základě zpracovaných primárních dat je určena identifikace nákupního procesu a postoje spotřebitelů k nástrojům podpory prodeje a online marketingu. Dle regresní analýzy je určena cenová citlivost spotřebitelů a jejich ochota zaplatit za vybrané nástroje podpory prodeje a nabízené služby k nákupu na e-shopech a určeny odhady akceptovatelných cenových přirážek, které jsou respondenti ochotni zaplatit. V závěru práce jsou předloženy návrhy doporučení pro e-shopy vedoucí k zvyšování spokojenosti zákazníků, a tudíž i ziskovosti.
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Vanková, Barbora
Bakalárska práca sa zaoberá správaním spotrebiteľov pri online nákupoch potravín. Teoretická časť definuje nákupné správanie spotrebiteľov, faktory, ktoré toto správanie ovplyvňujú, obchodovaním a nakupovaním na internete. Na spracovanie bakalárskej práce je využitý marketingový výskum realizovaný formou elektronického dotazníkového prieskumu, ktorého sa zúčastnilo 452 respondentov a obsahoval uzavreté aj otvorené otázky. Na základe uskutočneného prieskumu je charakterizovaný typický spotrebiteľ nakupujúci potraviny online a navrhnuté odporúčania pre subjekty poskytujúce možnosť online nákupu potravín.
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Fogašová, Tereza
FOGAŠOVÁ, T. Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zaobírá zákaznickými problémy při nákupu oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Stěžejním cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro kamenné prodejny s oděvy, která by mohla vést k tomu, aby byl nákupní proces jednodušší a příjemnější pro zákazníky i zaměstnance. Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících zákazníky v místě prodeje, jejich preferencemi a identifikací a zhodnocením významu problémových oblastí, se kterými se zákazníci při nákupu oděvů setkávají. Pro získání stěžejních informací bylo využito dotazníkového šetření (n = 317) a hloubkových rozhovorů (n = 6). Oba výzkumy byly doplněny pozorováním ve vybraných brněnských prodejnách s oděvy. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že význam kamenných prodejen se neztrácí, pouze se mění jejich role. Navzdory předpokladu, že budou kamenné prodejny v budoucnu zastávat spíše doplňkovou funkci k e-shopům, lze konstatovat, že jsou nenahraditelné. Zejména kvůli možnosti se se zbožím osobně seznámit a vyzkoušet si ho.
Fenomén ROPO a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
Tran, Trong Nam
Tato bakalářská práce se zabývá nákupním fenoménem ROPO (Research Online – Purchase Offline) a jeho dopadem na spotřebitelské chování. Zkoumá faktory, které spotřebitele vedou k tomuto postupu při nakupování. Dále zkoumá vliv uživatelských recenzí během nákupního rozhodování. V literárním přehledu jsou popsány jednotlivé fáze ROPO efektu. Vlastní práce se věnuje zpracování dat zdotazníkového šetření, na jejichž základě budou následně navrženy marketingové aktivity, které při využití ROPO efektu povedou knavýšení návštěvnosti kamenné prodejny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.