Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obchodní tajemství podnikatele a jeho ochrana při uveřejňování smluv ve veřejné správě
Fogašová, Tereza
Fogašová, T. Obchodní tajemství podnikatele a jeho ochrana při uveřejňování smluv ve veřejné správě. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017. Cílem této práce je poukázat na důležitost ochrany obchodního tajemství nejen v podnikatelské sféře a rozebrat tuto problematiku konkrétně v rámci uveřejňování smluv ve veřejné správě. Při řešení práce a jejích cílů bylo využito především metody syntézy, analýzy, komparace a deskripce. Zhodnocena byla právní úprava obchodního tajemství a jeho ochrany. Dále byl proveden rozbor konkrétních smluv uveřejněných v registru smluv, na kterých byly uvedeny příklady obchodního tajemství a způsob, jakým ho jednotlivé podnikatelské subjekty chrání. V práci jsou uvedeny i možné způsoby vyčíslení hodnoty obchodního tajemství, aby bylo následně možné posoudit dostatečnost ochrany obchodního tajemství ve vztahu k samotné existenci podniku. Závěrem pak byla navržena možná opatření, která by vedla k zefektivnění ochrany obchodního tajemství při uveřejňování smluv. Po prostudování dostupných materiálů a vypracování této práce bylo zjištěno, že ochrana obchodního tajemství není dostatečná a měla by být detailněji zakotvena v právním řádu ČR s ohledem na její nezbytnost.
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Fogašová, Tereza
FOGAŠOVÁ, T. Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zaobírá zákaznickými problémy při nákupu oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Stěžejním cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro kamenné prodejny s oděvy, která by mohla vést k tomu, aby byl nákupní proces jednodušší a příjemnější pro zákazníky i zaměstnance. Práce se zabývá analýzou faktorů ovlivňujících zákazníky v místě prodeje, jejich preferencemi a identifikací a zhodnocením významu problémových oblastí, se kterými se zákazníci při nákupu oděvů setkávají. Pro získání stěžejních informací bylo využito dotazníkového šetření (n = 317) a hloubkových rozhovorů (n = 6). Oba výzkumy byly doplněny pozorováním ve vybraných brněnských prodejnách s oděvy. Na základě výzkumu bylo zjištěno, že význam kamenných prodejen se neztrácí, pouze se mění jejich role. Navzdory předpokladu, že budou kamenné prodejny v budoucnu zastávat spíše doplňkovou funkci k e-shopům, lze konstatovat, že jsou nenahraditelné. Zejména kvůli možnosti se se zbožím osobně seznámit a vyzkoušet si ho.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.