Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hledání nejkratších cest grafem
Jágr, Petr ; Ohlídal, Miloš (oponent) ; Jaroš, Jiří (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je hledání, porovnání, úprava a implementace vhodných grafových algoritmů vedoucích k nalezení všech nejkratších cest mezi všemi dvojicemi vrcholů v neorientovaných grafech. Pro tento účel jsou využity modifikace již existujících algoritmů a jejich fragmentů tak, aby bylo docíleno co možná nejnižší časové náročnosti výpočtu. Porovnáme si Dijkstrův, Floyd-Warshallův a Bellman-Fordův algoritmus.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Kobyliaková, Tatiana ; Františák, Luboš (oponent) ; Foretník, Jan (vedoucí práce)
Koncept je založený na situovaní dopravného terminálu medzi autobusové a vlakové nástupište , kde slúži ako portál, brána do mesta alebo von z mesta. Je to miesto kadiaľ prejdú stovky ľudí, jeho charakter sa neustále mení. Táto dynamika malého mesta sa odráža aj na tvare objektu a zastrešenia nástupišť. Pozdĺžna osa terminálu smeruje prirodzene naväzuje na alej smerujúcu do centra mesta.
Vlakem do Dvora - Přestupní terminál ve Dvoře Králové nad Labem
Juránek, Marek ; Svojanovský, Viktor (oponent) ; Žalmanová, Petra (vedoucí práce)
Terminál se stává dopravním srdcem celého Dvora Králové nad Labem. napojení vlakové a autobusové dopravy vychází ze tvaru "dvora" - tedy volného prostoru, který je obklopený budovami. zde se pak odehrává děj dopravy, lidských setkání a každodenních starostí a radostí. místo bylo navrženo tak, aby jej lidé využívali nejen za účelem cestování, ale i pro trávení volných chvil. charakteristické pohledové osy na dopravu umožní návštěvníkovi zažít netradiční chvíle. vzhledem působí terminál futuristickým dojmem, ale také respektuje tradice města a snaží se obohatit okolí tak, aby se z něj stalo další místo, kde budou lidé rádi trávit čas. vlak a autobusy vjíždí do terminálu 21. století, ale přesto návrh respektuje jeho historii a okolí se snaží svou podobou a funkcí obohatit. terminál "dvůr" je místem setkání, plynutí času, loučení a místem, kde začíná naše cesta za dobrodružstvím.
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Detekce pohybu v obraze
Zítka, Michal ; Richter, Miloslav (oponent) ; Horák, Karel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na detekci pohybu v obraze. Práce shrnuje základní metody pro detekci pohybu v obraze a metodu segmentace pomocí aktivních kontur. V praktické části je zaměřena na detekci pohybu osob ze snímků kamery.
Analýza životního stylu vysokoškolských studentů - time management
Andrlová, Gabriela ; Vacíková, Eva (oponent) ; Lepková, Hana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu životního stylu studentů vysokých škol z hlediska Time Managementu. Hodnotí časové pojetí dne studentů a jeho využití z pohledu pohybu, jak studenti tráví volný čas, kolik hodin denně stráví ve škole nebo práci, jaké dopravní prostředky užívají a zda je užívají apod.
Šachový server
Bárczi, Viktor ; Trchalík, Roman (oponent) ; Jirák, Ota (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vytvorením a riešením problematiky šachového servera. Jedná sa o vytvorenie šachového servera, pomocou ktorého si cez internet alebo lokálnu sieť, ale i na jednom PC môžete zahrať šachy. Riešenie informačného systému napodobňuje v skutočnom svete hrané šachové partie medzi dvoma hráčmi. Podľa základných pravidiel v šachu je riešená kontrola správneho ťahu figúrok, analyzovanie špeciálnych ťahov ako branie mimochodom, rošáda, premena a analyzovanie šachov a matov na kráľa. Počas hrania hry je vedená štatistika ťahov a po dokončení partií na základe výsledku je počítaná výkonnosť hráčov a je vedená štatistika získaných ELO bodov.
Vytvoření a ověření metodického materiálu zaměřeného na využití cvičební pomůcky overball pro děti mladšího školního věku
MARKOVÁ, Kateřina
Tato diplomová práce ověřuje vliv kompenzačního cvičení s využitím overballu na pohybový systém dětí mladšího školního věku (8 - 11 let). Diplomová práce je zpracována teoreticko - didaktickou formou. Na základě výsledků vstupního vyšetření probandek byl sestaven soubor kompenzačních cvičení, který se skládal ze 30 cviků. Vyšetření pohybového systému probíhalo pomocí standardizovaných testů (hodnocení postavy dle Jaroše a Lomíčka, Mathiasův test, Adamsův test, vyšetření hybných stereotypů). Po vstupním vyšetření probíhalo kompenzační cvičení 1x týdně po dobu 8 týdnů pod odborným vedením formou skupinového cvičení. Následně jsme provedli výsledné vyšetření, které bylo shodné se vstupním testováním. Na závěr byl vyhodnocen efekt kompenzačního cvičení, kdy se aplikací cvičebního programu podařilo dosáhnout jistých změn. Nejvíce se projevilo zlepšení u hodnocení hybných stereotypů, kde se zlepšily tři probandky. Nejmenší zlepšení bylo u Adamsova testu, kde se zlepšila pouze jedna probandka. V některých testech převažovaly spíše změny individuálního charakteru. Přínosem této práce je využití pomůcky overball, pro zefektivnění cvičební jednotky dětí mladšího školního věku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.