Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 96 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Multi-platform environment for mobile-game development
Vacula, Ivan ; Bednárek, David (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Názov práce: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her Autor: Ivan Vacula Katedra: Katedra softwarového inženýrství Vedúci diplomovej práce: RNDr. David Bednárek, Ph.D. E-mail vedúceho: bednarek@ksi.mff.cuni.cz Abstrakt: Inteligentné mobilné zariadenia sú v dnešnej dobe čoraz viac obľúbené. Spolu s ich rozšírením prichádza aj problém s vývojom aplikácií na niekoľko platforiem súčasne. Jednotlivé mobilné operačné systémy ako aj samotné zariadenia sa od seba zásadne líšia a pre multiplatformný vývoj je potrebný systém abstrahujúci rozdiely medzi nimi. Ešte o niečo zložitejšia je situácia pri vývoji hier, ktoré vyžadujú čo najlepšie využitie prostriedkov zariadenia, s ohľadom na rýchlosť, odozvu, grafické spracovanie a podobne. Cieľom tejto práce je porovnať existujúce riešenia pre multiplatformný vývoj mobilných hier, potom navrhnúť a implementovať vlastný systém. Systém musí zabezpečiť jednotný vývoj hier pre niekoľko operačných systémov zároveň. Súčasťou práce je implementácia systému pre dve diametrálne odlišné mobilné platformy a implementácia demonštračnej hry. Kľúčové slová: multiplatformný, mobil, hra, vývoj
Mass transport routing
Bečka, Michal ; Bulej, Lubomír (vedoucí práce) ; Yaghob, Jakub (oponent)
Plánovaní spojů přístupné z mobilního zařízení poskytuje cestovní informace v pohybu. Tato práce studuje různé oblasti plánovačů spojů za účelem implementace řešení pro tuto úlohu. Zkoumáme spojení s telefonními sítěmi a Internetem pro možnosti umístění tohoto nástroje. Dále studujeme vývojové prostředí, složené z operačních systémů a programovacích jazyků. Další část práce pokrývá možné parametry při hledání tras. Dále zkoumáme zdroj a formát vstupních dat o dopravě, spolu s možnými algoritmy pro tento problém. Na základě této analýzy navrhneme aplikaci, pričemž vyhodnocujeme analyzované oblasti. Navrženou aplikaci implementujeme a výsledný program popíšeme a změříme. Cílem je vyvinout fungující aplikaci pro mobilní zařízení zvládající vyhledávání spojů v hromadné dopravě a na ní předvést, co vývoj takového vyhledávače zahrnuje.
Tvorba geoinformačního systému pro mobilní zařízení
Jakl, Michal ; Čábelka, Miroslav (vedoucí práce) ; Kříž, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem a tvorbou komplexního komunitního geoinformačního systému pro mobilní zařízení s operačním systémem Android. V první části jsou představeny v současnosti dostupné softwarové nástroje, přičemž důraz je kladen na uživatelskou přívětivost a minimální finanční nákladnost. Následující části práce se zabývají návrhem klient-server systému, výběrem a zpracováním dat do podoby databáze a tvorbou algoritmů, zajišťujících chod celého systému. Důraz je rovněž kladen na optimalizaci pro mobilní zařízení, dvojjazyčnost aplikace a uživatelskou přívětivost. Praktickým výstupem a aplikací myšlenek v předchozích částech této práce je tvorba mobilní aplikace DoPřírody!, která umožňuje uživateli v terénu vyhledávat v databázi přírodních oblastí (parky, lesy, hřbitovy a další) a v reálném čase jej naviguje nejkratší cestou k vybranému cíli. Taktéž je registrovaným uživatelům umožněno jednotlivé oblasti hodnotit, komentovat, editovat a přidávat nové. V závěru práce je obsaženo srovnání s velkými mapovými servery, výsledky publikování aplikace na portálu Google Play a závěry testování v komunitě uživatelů. Klíčová slova: Android, síťová analýza, server, databáze, příroda, mobilní aplikace
Android Music Player with the Song Selection by a Device Context
Chmelařová, Gabriela ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
This thesis deals with creation of context-aware mobile application that selects and recommends songs of the music player according to the current context of the device. The device context is obtained from the measured values, which are acquired from the integrated device sensors and from other device system values. The selection of the particular song is based on a machine learning model solution, that classifies the context based on the current data and selects the appropriate song belonging to that context.
Design of a Mobile Application for Medical Sphere
Puček, Matej ; Kindlová, Dita (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is devoted to the design of a mobile application for the medical sphere, which would facilitate communication between doctors and their patients. The thesis contains an analysis of the mobile device market, the mobile application market for the presence of similar applications and the design of a database and application functions. The conclusion of the thesis focuses on the evaluation of the final design of the solution using selected methods.
Analýza dat síťové komunikace mobilních zařízení
Abraham, Lukáš ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Burgetová, Ivana (vedoucí práce)
Práce na svém začátku popisuje protokoly DNS a SSL/TLS, věnuje se hlavně komunikaci mezi zařízeními pomocí těchto protokolů. Poté si povíme něco o předzpracování dat a jejich čištění. Dále se práce zaobírá základními technikami pro dolování dat, jako jsou klasifikace dat, asociační analýza, vyhledávání dokumentů, regresní analýza a shluková analýza. V další kapitole si můžeme přečíst něco o tom, jak se dají identifikovat mobilní zařízení v síti. Zhodnotíme datové sady, které obsahují nasbíraná data z komunikace mezi protokoly DNS a SSL/TLS se kterými se bude pracovat v praktické části. Po té se konečně dostaneme k návrhu systému pro analýzu dat síťové komunikace. Popíšeme si použité knihovny a celou implementaci systému. Provedeme velké množství experimentů, které na konec ohodnotíme.
Development of a Mobile Application and a Business Plan for a New Start-up
Miklánek, Peter ; Novák, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The Master‘s thesis deals with the design, implementation and creation of a mobile application and a business plan for a new-coming start-up which offers rental intermediation for movable goods. The application is designed for a mobile platform Android. It focuses on user-friendly interface while containing functionality of adding and viewing rental advertisements for movable goods. The first part of the thesis deals with theoretical outcomes of the operating system Android and the structures of business plan. The following parts concern the analysis, design and implementation. The conclusion is aimed towards the business plan blueprint.
Správce textových zpráv pro Android
Bloudíček, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou aplikace pro mobilní zařízení, která slouží pro správu krátkých textových zpráv a elektronické pošty na platformě Android. Textové zprávy dovoluje odesílat také přes internetové brány. V práci jsou vysvětleny základní pojmy a technologie pro vývoj aplikací pro systém Android. Je zde popsána fáze analýzy, návrhu architektury a uživatelského rozhraní, implementace a testování programu.
Privacy Protection on Mobile Devives
Aron, Lukáš ; Hudec,, Ladislav (oponent) ; Drahanský, Martin (oponent) ; Hanáček, Petr (vedoucí práce)
This thesis analyses privacy protection on mobile devices and presents the method for protecting these data against information leakage. The security is focused on using the mobile device for personal purposes and also for the working environment. The concept of the design solution is implemented in the form of prototype. Model of implementation is verified with the model of required behavior. The thesis also consists of experiments with prototype and verification experiments on defined models.
Mobilní aplikace pro hráčskou podporu ve hře Pokemon Go
Pihrt, Patrik ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Pokémon Go je jedna z nejúspěšnějších mobilních herních aplikací na světě. Hra je podporována platformami Android a iOS. Tato bakalářská práce se zaměřuje hlavně na získávání potřebných dat pro výpočty ze snímků Pokémonů ze hry. Snímky jsou vkládány do aplikace a výstupem jsou data informující hráče o individuálních hodnotách jeho Pokémonů. Všechny vyhodnocené informace jsou ukládány a je možné k nim kdykoliv znovu přistupovat. Dále hráčům předává informace, které se často mění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 96 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.