Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kontrola úhlů
Tesařová, Martina ; Marková, Petra (oponent) ; Pernikář, Jiří (vedoucí práce)
V této bakalářské práci jsem podrobně zpracovala návrh kontroly přesnosti některých provozních měřidel pro měření úhlů. Správná funkce strojů vyžaduje, aby se jejich součásti vyráběli s určitou přesností. Při výrobě těchto součástí se proto musí dbát na dodržení jejich rozměrů, to znamená je měřit. Měřením se kontrolují výsledky výrobních pochodů: zjišťuje se, zda všechny rozměry součásti odpovídají hodnotám předepsaným na výkrese nebo s jakou přesností byly dodrženy. Má velký význam také pro vyměnitelnost součástí a hospodárnost výroby. Měření úhlů je méně časté než měření délek. Tato bakalářská práce je zaměřena na některé druhy měřidel pro měření úhlů. Zpracovala jsem návrh metodiky kontroly přesnosti těchto úhlových měřidel.
Metodika pracovního hodnocení zaměstnanců
Makešová, Libuše ; Tesař, Tomáš (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou současného systému hodnocení pracovníků a návrhem úprav hodnocení ve firmě 2K Czech, a.s. Po krátkém představení společnosti podrobně rozebírám průběh jejich současného systému hodnocení. Zaměřila jsem se hlavně na identifikaci hodnotitelů a hodnocených pracovníků, hodnotící kritéria a samotný postup při vlastním hodnocení. Také se zmiňuji o využívání výsledků z hodnocení pracovníků. Ve druhé části práce navrhuji doporučení, kterými by společnost svůj současný systém hodnocení mohla doplnit.
Ověření účinnosti Překlenovací učebnice Ladislava Daniela v praxi
Herdegenová, Marta ; Váňová, Hana (vedoucí práce) ; Veverková, Jana (oponent)
Autorský abstrakt Ve své diplomové práci jsem se věnovala experimentálnímu ověření účinnosti Danielovy Překlenovací učebnice, která má za úkol srovnat nedostatky a mezery v hudebních dovednostech žáků na druhém stupni způsobené hodinami hudební výchovy na prvním stupni základní školy. Průzkum jsem realizovala v šestých třídách jedné pražské základní školy, kde jsem v tomto roce vyučovala hudební výchovu. Stav hudebních dovedností žáků mě přiměl vyzkoušet Danielovu Překlenovací učebnici a alespoň trochu vrátit hudební výchovu mezi "živé předměty". Před samotným průzkumem jsem provedla vstupní prověrku hudebnosti v experimentální i kontrolní skupině, prostudovala Danielovu metodiku hudební výchovy, učebnice včetně metodických příruček a analyzovala Překlenovací učebnicí a k ní náležící Metodickou příručku. Na základě poznatků z této četby jsem vypracovala plán učiva jednotlivých hodin včetně metodických postupů. Zpočátku kritické chování žáků při "nových" hodinách hudební výchovy se brzy změnilo ve velice aktivní. Žáky hodiny bavily a těšili se na ně. Po každé hodině odcházeli s nějakým novým poznatkem, dovedností, které si hned v následující hodině zopakovali a přidali nové. Dokázali se ztotožnit s učebnicí a pracovat s ní. Po pěti měsících výuky podle Danielovy Překlenovací učebnice mohu tvrdit, že...
Židovské osídlení Kožlanska. Epigrafický katalog židovského hřbitova v Kožlanech
Vladařová, Petra ; Beneš, Jiří (vedoucí práce) ; Melmuk, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce bylo vytvoření epigrafického katalogu židovského hřbitova v Kožlanech, jako jednoho z nezbytných podkladů k poznání židovského osídlení zdejšího regionu. První část je věnována popisu zvolených metodických přístupů a řešení dokumentace židovských epigrafických památek, na jejichž základě byl proveden terénní výzkum i následné vyhodnocení. Druhá část přináší výsledné shrnutí terénní dokumentace a v třetí části je předloženo vyhodnocení získaných dat, vycházejících ze zpracovaného epigrafického katalogu. Závěrečná část diplomové práce je věnována historii vybraných židovských rodin, jejichž příslušníci jsou pohřbeni na hřbitově v Kožlanech.
Katechetická práce s dětmi v Královehradecké diecézi CČSH
Klásková, Františka ; Bravená, Noemi (vedoucí práce) ; Tonzarová, Hana (oponent)
RESUMÉ Tato diplomová práce se věnuje tématu katechetické práce s dětmi v Církvi československé husitské. Po uvedení do souvislostí líčí toto téma ze dvou úhlů pohledu. Nejprve se věnuje teoretické části katechetiky, která popisuje, jak má katecheze dětí teoreticky probíhat. Poté ukazuje, jak doopravdy probíhá v Královéhradecké diecézi CČSH. Tyto dvě části jsou shodně rozděleny do tří úseků. Porovnáním těchto úseků jsem dospěla k závěru, že ve fundamentální katechetice se praxe s teorií shoduje. Ve formální katechetice si v základních bodech též odpovídá, ale praxe zde spíše může inspirovat teorii, než aby teorie inspirovala praxi. V materiální části dochází k největším rozporům, a to především v oblasti materiálů, které CČSH (ne)nabízí. Neshoda v této materiální části katechetiky je zásadní, a pokud nedojde opět ke shodě, nemohou být vyřešeny problémy, se kterými se praxe potýká.
Koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR
Míková, Nikoleta ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Miškovic, Miloš (oponent)
5 Abstrakt Název: Vytvoření koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR Cíle: Vytvoření uceleného přehledu poskytujícího komplexní informace o sportovní disciplíně cheerleading. Objasnění charakteru sportovního cheerleadingu. Shromáždění a předložení uceleného popisu sportovní disciplíny, souhrnu pravidel, povinných prvků, metodik cheerleadingu. Příprava podkladu pro Českou asociaci cheerleaders a Institute of Czech Cheerleading, jako základu metodiky cheerleadingu, který bude pomocným materiálem při zlepšování odbornosti trenérů cheerleadingu v ČR a rozšiřování členské základny. Vytvoření fotodokumentace, která ulehčí orientaci v problematice a vyloučí chybné pochopení teoretických východisek v jednotlivých metodikách. Metody: Komplexní klasifikace sportovního odvětví cheerleading vyžadovala důsledný, detailní přístup, provedení důkladné obsahové analýzy zahraniční literatury, zahrnutí poznatků a zkušeností z vlastní praxe a praxe osobností zabývajících se cheerleadingem v ČR i ve světě. Hledáním analogie mezi sportovními odvětvími s bohatou historií a nově se formujícím sportovním odvětvím cheerleading jsem dospěla k analýze české literatury související se sportovním odvětvím cheerleading a analýze elektronických zdrojů. Dále jsem použila metodu pozorování. Porovnání a provedená kontrola...
Koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR
Míková, Nikoleta ; Tilinger, Pavel (vedoucí práce) ; Miškovic, Miloš (oponent)
5 Abstrakt Název: Vytvoření koncepce cheerleadingu jako nového sportovního odvětví v ČR Cíle: Vytvoření uceleného přehledu poskytujícího komplexní informace o sportovní disciplíně cheerleading. Objasnění charakteru sportovního cheerleadingu. Shromáždění a předložení uceleného popisu sportovní disciplíny, souhrnu pravidel, povinných prvků, metodik cheerleadingu. Příprava podkladu pro Českou asociaci cheerleaders a Institute of Czech Cheerleading, jako základu metodiky cheerleadingu, který bude pomocným materiálem při zlepšování odbornosti trenérů cheerleadingu v ČR a rozšiřování členské základny. Vytvoření fotodokumentace, která ulehčí orientaci v problematice a vyloučí chybné pochopení teoretických východisek v jednotlivých metodikách. Metody: Komplexní klasifikace sportovního odvětví cheerleading vyžadovala důsledný, detailní přístup, provedení důkladné obsahové analýzy zahraniční literatury, zahrnutí poznatků a zkušeností z vlastní praxe a praxe osobností zabývajících se cheerleadingem v ČR i ve světě. Hledáním analogie mezi sportovními odvětvími s bohatou historií a nově se formujícím sportovním odvětvím cheerleading jsem dospěla k analýze české literatury související se sportovním odvětvím cheerleading a analýze elektronických zdrojů. Dále jsem použila metodu pozorování. Porovnání a provedená kontrola...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.