Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Survey in IMS Subsystem
Karas, Filip ; Burget, Radim (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
This master's thesis describes suggestion of an application designed for marketing research utilizing development environment of Ericsson company using services IMS and SIP. The essay examines the options offered by programming languages Java, PHP, of the database system MySQL, language XML and SIP messages. A creation of a server - client pair of applications used for marketing research was the main focus of this paper was. These applications can be used for distribution of questionnaires and their subsequent collection by the server, which allows for an output of statistics based on the acquired data. It is not necessary to work with all the applications, it is possible to filter based on one or more categories and only have the selected questionnaires sent. The questionnaire results will be shown in a form of straightforward table in the server’s console window. The XML language has been selected for the storing the questionnaires. All technologies and methods used are described within the essay. An integral part of the module is also the creation of a database of questions, which has been created in the PHP programming language. MySQL has been used as a database server. The application output is an XML file, which can be used as an input for an IMS server. The results of this thesis are demonstrated using screenshots taken during the application testing.
Marketingový mix vybraného minipivovaru
HARBÁČKOVÁ, Iveta
Předmětem diplomové práce je marketingový mix vybraného minipivovaru. Diplomová práce má vytvořit reálný návrh produktu, ceny, propagace, distribuce a působení na našem trhu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou, na kterou je navázána praktická resp. analytická část, a aplikační, v níž bude provedena analýza využití marketingových nástrojů na vybraný minipivovar. Dále bude provedena SWOT analýza minipivovaru. Pro návrh efektivního marketingového mixu budou využity i výsledky vlastního marketingového výzkumu formou rozeslaného dotazníku "Analýza spokojenosti zákazníků s produkty minipivovaru".
Analýza stravovacích zvyklostí při stravování mimo domov
ŽIŽKOVÁ, Adéla
Předmětem mé bakalářské práce jsou stravovací zvyklosti při stravování mimo domov. Stravování představuje proces uspokojení jedné ze základních potřeb člověka {--} potřeby výživy. Způsob a formy uspokojování potřeb člověka obecně závisí na stupni vyspělosti dané společnosti po stránce materiální, ekonomické, politické ale i společenské a duchovní. Hlavním cílem mé práce je analyzovat a zhodnotit současné stravovací zvyklosti při stravování mimo domov. Problémem, kterým se zabývám, je, jak se spotřebitelé rozhodují při výběru stravovacího zařízení. Jestli má na jejich rozhodnutí vliv cena, příjemné prostředí restaurací, reklama apod. Také jakému typu stravovacích zařízení dávají spotřebitelé přednost. První částí mé práce bylo studium odborné literatury. Zaměřila jsem se především na spotřební chování, obor gastronomie, na stravování všeobecně, na jednotlivé druhy stravovacích zařízení a na marketingový výzkum zaměřený na vypracování dotazníků, sběr a zpracování dat. Po teoretické přípravě jsem mohla přistoupit k praktickému řešení bakalářské práce. V této části jsem se věnovala vlastnímu výzkumu. Sestavila jsem plán výzkumu, definovala výzkumný problém, cíle výzkumu a prvotní pracovní hypotézy. Musela jsem také stanovit metodu sběru dat, místo sběru dat, formu dotazování a rozsah souboru. Dalším krokem bylo vytvoření dotazníku. Zvolila jsem formu osobního dotazování. Sběr dat probíhal v Jihočeském kraji v období únor 2007. Respondenti budou vybíráni na základě nahodilého výběru. Získané informace jsem následně zpracovala pomocí programu Microsoft Office Excel, údaje jsem popsala pomocí tabulek a grafů. V závěru práce bylo provedeno shrnutí výzkumu a vyhodnocení dat, které popisují současné stravovací zvyklosti při stravování mimo domov.
Podnikatelský plán na založení kavárny ve Zbýšově
Demčáková, Lucie ; Karas, Michal (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavení podnikatelského plánu pro založení kavárny s nabídkou snídaní ve Zbýšově. Teoretická část se zabývat popisem základních pojmů a východisek pro založení podniku v oboru kavárenství, užitých standardních analýz strategického plánování a podnikatelství včetně samotné struktury podnikatelského plánu. Analytická část obsahuje zpracování analýz z oblasti oborového, obecného a vnitřního prostředí. Cílem analýz je identifikace a zhodnocení klíčových faktorů pro výběr vhodné strategie pro začínající podnik. Zvolená strategie je vypracována v návrhové části a dále je rozpracována do dílčích částí podnikatelské plánu.
Spokojenost zákazníků
Vymětalová, Simona ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti. Na základě dílčích analýz a vlastního průzkumu jsou stanovena opatření vedoucí ke zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska. Dále je v analytické části společnost zkoumána v rámci vnitřního prostředí a mikro a makro okolí. Prostřednictvím dotazníkového šetření je analyzován současný stav spokojenosti zákazníků. V poslední části jsou stanoveny konkrétní návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
Marketingová komunikace
Šmahelová, Nina ; Kapoun,, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného sportovního klubu v Brně. Práce je rozdělena do tří částí. První, teoretická část, vymezuje základní pojmy, které je nutné znát pro celkové pochopení daného tématu. Druhá, analytická část, popisuje současný stav sportovního klubu a je zde zařazen marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření. Poslední část pak obsahuje na základě provedených analýz a průzkumu návrhy na zlepšení marketingové komunikace.
Spokojenost zákazníků
Vlach, Daniel ; Sedláček, David (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznické spokojenosti ve vybraném podniku. Teoretická část nabízí objasnění důležitých pojmů, které budou důležité pro orientování se v následující analytické části této diplomové práce. Po teoretických východiscích následuje analýza současné situace podniku prostřednictvím popisu vnitřního a vnějšího prostředí firmy, na což naváže dotazníkové šetření včetně vyhodnocení výsledků průzkumu. Nakonec dojde k představení návrhů ke zvýšení spokojenosti zákazníků.
Spokojenost zákazníků
Indrová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ. Teoretická část práce vychází ze základních poznatků o zákazníkovi, metod měření spokojenosti a marketingového výzkumu. V analytické části je společnost zkoumána z vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Na základě dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny a zpracovány výsledky průzkumu. Poslední část práce je věnována návrhům a opatřením na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků společnosti MITRANET.CZ.
Podnikatelský záměr - založení prodejny s módním zbožím
Bonomová, Nella ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu na založení prodejny s módním trendy oblečením a doplňky Shopaholic Fashion v Brně-Bystrci na Kamechách součásti je také internetový obchod. Práce se skládá z teoretických poznatků, analytických východisek vnitřního a vnějšího prostředí součástí je také v marketingového šetření zjištění preferencí při nákupu. Na základě těchto poznatků je vytvořena návrhová část diplomové práce včetně ekonomického zhodnocení.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Vraštil, Lukáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Ke zhodnocení strategie jsem využil dotazníkový výzkum a rozhovory se zaměstnanci klubu. Na základě výzkumu jsem zjistil několik nedostatků strategie, které mohou být příčinnou nízká návštěvnosti domácích utkání Zbrojovky. Hodnocení jsem strukturoval podle marketingového mixu 7P. Největší rezervy jsem objevil v kategorii produkt a místo a navrhl jsem opatření na zlepšení těchto ale i dalších nedostatků. Věřím, že má práce bude nápomocna ke zlepšení marketingové strategie FC Zbrojovka Brno a povede k vyšší návštěvnosti utkání klubu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.