Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj poptávky na trhu s domy na stromech
Přibyl, Vojtěch
Bakalářská práce byla zaměřena na vývoj poptávky na trhu s domy na stromech, včetně poptávky po pronájmu takových domů za účelem rekreace. V práci je také uveden nejčastěji používaný typ konstrukce domů na stromech. Dále práce popisuje náklady vynaložené na stavbu domů na stromech. Práce pokračuje dotazníkem, který sbírá data od firem pronajímajících, případně budujících domy na stromech. Následuje dotazník určený široké veřejnosti. V závěru práce jsou uvedeny závěry vyvozené z nasbíraných dat.
Analýza trhu se stavbami na bázi dřeva
Pospíšilová, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá analýzou vývoje poptávky na trhu se stavbami na bázi dřeva na území České republiky. Hlavním cílem práce byl tržní cenový průzkum nabídek dřevostaveb podle vybraných a zdůvodněných konstrukcí. Dále se práce zabývá vyhodnocením prodejnosti a identifikací potencionálně úspěšných konstrukcí v segmentu trhu České republiky. Práce v širším kontextu porovnává vybrané konstrukce dřevostaveb s cenami domů a bytů nedřevěných konstrukcí na základě podlahové plochy. V závěru práce jsou uvedené výsledky průzkumu jednotlivých firem zabývajícími se realizacemi dřevostaveb. Výsledky jsou založeny na dotazníku, ve kterém zástupci firem odpovídali na konkrétní otázky ve čtyřech oblastech (stavební společnost – pověřená osoba, stavební společnost – základní informace, zájem o dřevostavby, osobní názor respondenta). Zjištěné informace budou sloužit k upřesnění zájmu uživatelů České republiky o dřevostavby. Průzkum je určený především pro dodavatele těchto systémů konstrukcí.
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Čejka, David
Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem zpracoval získané výsledky do grafů a okomentoval. Porovnal jsem je s výsledky z minulých let. Zformuloval jsem marketingové doporučení pro dodavatele dřevostaveb. Zhodnotil jsem praktický přínos pro dřevařský průmysl a stavební sektor v Jihomoravském kraji.
Marketingová studie vybrané destinace
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci jižní Čechy, která je zde vymezena jako správní území Jihočeského kraje. Vychází se z obecné a ekonomické charakteristiky kraje a z charakteristiky cestovního ruchu založené na statistických datech. Následuje marketingová studie, jejíž struktura je založena na teorii marketingové koncepce definované v teoretické části práce. Na závěr jsou formulovány samotné návrhy na zlepšení a doporučení autorky práce vyplývající ze studia dostupných dokumentů, informací, statistik a provedených analýz.
Marketingová studie vybrané turistické atraktivity
Bílková, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Hybner, Petr (oponent)
Pro zpracování této diplomové práce na téma Marketingová studie vybrané turistické atraktivity si autorka zvolila Zámek Klášterec nad Ohří. Zámek je nejvýznamnější atraktivitou ve městě Klášterec nad Ohří a patří mezi nejnavštěvovanější památky v Čechách. Ročně na něj zavítá téměř 20 tisíc návštěvníků. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů turistické atraktivity Zámku Klášterec nad Ohří. K vyřešení dané problematiky budou použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí, segmentace návštěvníků, analýza návštěvnosti a SWOT analýza. Cílem práce je na základě údajů zjištěných v analýzách vypracovat koncepci rozvoje zámku na následující období, která by mohla vést ke zvýšení atraktivnosti Zámku Klášterec nad Ohří. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům cestovního ruchu a marketingu. Na základě uvedených citací v této kapitole je vypracována analytická část, která aplikuje uvedené poznatky na marketingové aktivity zámku.
Marketing study of tourist destination - Region Spiš
Ličáková, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Kornaj, František (oponent)
Region Spiš patří mezi nejzajímavější regiony na Slovensku. Disponuje množstvím přírodních a kulturně-historických památek, sportovně-rekreačními zařízeními a dalšími atraktivitami cestovního ruchu. Mnoho z těchto přírodních a kulturních památek má nadnárodní význam. Právě kombinace různých atraktivit, které se koncentrují na malém území, je zdrojem hlavní konkurenční výhody regionu. Práce je zaměřena na analýzu podmínek regionu Spiš pro rozvoj cestovního ruchu a analýzu marketingových aktivit. Zhodnocena byla primární i sekundární nabídka destinace. Přestože je relativně široká, problémem je její koncentrace do větších středisek a měst, často nedostatečná kvalita služeb, případně neadekvátní ceny vzhledem k poskytované kvalitě. V rámci marketingových aktivit byly navrženy dvě základní možnosti podpory rozvoje cestovního ruchu v regionu Spiš. Jde o jednoznačné vymezení regionu jako samostatné destinace a vytvoření organizace cestovního ruchu, která by podpořila spolupráci jednotlivých subjektů a veřejného sektoru a zastřešila jednotný marketing regionu Spiš. Region Spiš ukrývá velký potenciál pro cestovní ruch, který je však nutné dále využívat a neustále rozvíjet.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.