Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje
Čejka, David
Bakalářská práce se věnuje marketingové studii spokojenosti uživatelů dřevostaveb na území Jihomoravského kraje. Šetření bylo určeno na zkolaudované dřevostavby mezi lety 2015 až 2022. Díky dotazníku jsem získal odpovědi do jednotlivých okruhů, kde jsem obdržel informace o majitelích samotných dřevostaveb. Dále majitelé odpovídali na základě zkušeností a očekávání s dřevostavbou. Následně jsem zpracoval získané výsledky do grafů a okomentoval. Porovnal jsem je s výsledky z minulých let. Zformuloval jsem marketingové doporučení pro dodavatele dřevostaveb. Zhodnotil jsem praktický přínos pro dřevařský průmysl a stavební sektor v Jihomoravském kraji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.