Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová studie vybrané turistické atraktivity
Bílková, Lenka ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Hybner, Petr (oponent)
Pro zpracování této diplomové práce na téma Marketingová studie vybrané turistické atraktivity si autorka zvolila Zámek Klášterec nad Ohří. Zámek je nejvýznamnější atraktivitou ve městě Klášterec nad Ohří a patří mezi nejnavštěvovanější památky v Čechách. Ročně na něj zavítá téměř 20 tisíc návštěvníků. Úkolem této diplomové práce je analyzovat stávající aplikaci marketingových nástrojů turistické atraktivity Zámku Klášterec nad Ohří. K vyřešení dané problematiky budou použity následující analýzy: analýza marketingového mixu, analýza prostředí, segmentace návštěvníků, analýza návštěvnosti a SWOT analýza. Cílem práce je na základě údajů zjištěných v analýzách vypracovat koncepci rozvoje zámku na následující období, která by mohla vést ke zvýšení atraktivnosti Zámku Klášterec nad Ohří. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje základním pojmům cestovního ruchu a marketingu. Na základě uvedených citací v této kapitole je vypracována analytická část, která aplikuje uvedené poznatky na marketingové aktivity zámku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.