Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.
Marketingový mix služeb
Veličková, Daniela ; Kafoněk, Richard (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním předmětem bakalářské práce „Marketingový mix služeb“ je analýza současného stavu a následný návrh na zefektivnění marketingové strategie podniku nabízejícího služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část se zabývá základními pojmy marketingového mixu služeb souvisejícími s danou problematikou. Analytická část je zaměřena na aktuální stav fitcentra Best Gym Horova. V praktické části jsou představeny konkrétní návrhy a doporučení, díky kterým by mělo dojít k efektivnější marketingové strategii.
Strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci
Kováčová, Hana ; Meluzín, Michal (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na strategie získávání finančních prostředků pro vybranou sportovní akci, konkrétně tenisový turnaj TC Brno cup. Práce obsahuje zhodnocení turnaje organizovaného v minulém roce a vytvoření vlastního návrhu na jeho lepší financování.
Marketingový mix sportovního centra
Veličková, Daniela ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Náplní diplomové práce „Marketingový mix sportovního centra“ je podrobná analýza problematiky týkající se marketingové strategie v podniku nabízejícím služby v oblasti tělovýchovy a sportu. Teoretická část je věnována obecnému východisku, které je pro zpracování následujících částí nedílnou součástí. Analytická část zkoumá rozbor aktuální situace sportovního centra. Na základě vypracované analýzy jsou podniku představeny konkrétní návrhy, které by měly význačně posílit celkovou marketingovou strategii podniku a které jsou připraveny k okamžité implementaci do praxe.
Model sportovních služeb v elektronickém obchodování
Moťka, Pavel ; Marvan, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá otázkou nástrojů elektronického obchodování. Ve své první části se zaměřuje na vymezení termínu elektronické obchodování a na analýzu základních vztahů v elektronickém obchodu, současných trendů a budoucí perspektivy elektronického obchodování. Poznatky získané v první části práce jsou pak využity v druhé části práce, která analyzuje obchodní společnost působící v oblasti sportovních služeb. Na základě analýzy je pak představen návrh implementace nových prvků (e-shop, e-learning) do již existujícího informačního systému, které zvyšují konkurenceschopnost společnosti, podporují marketingové snahy a dále pomáhají propagovat předmět podnikání společnosti.
Ekonomická analýza sportovního areálu Špičák
Pachlová, Monika ; Kotáb, Jiří (vedoucí práce) ; Špaček, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou sportovního a lyžařského střediska na Špičáku. Provoz areálu zkoumá nejen z hlediska ekonomických faktorů, ale popisuje i historii vzniku, zabývá se činnostmi marketingu, zhodnocuje provedenou SWOT analýzu a opomenuty nejsou ani výsledky finanční analýzy. V závěru je provedeno srovnání s vybranými konkurenčními středisky za pomoci řady nástrojů, jakými jsou např. Ski Cost Index či kategorizace lyžařských středisek. Hlavním cílem práce je zhodnocení areálu jako samostatně fungující jednotky a zároveň jeho porovnání s nejbližšími konkurenty.
Sponzoring českého olympijského týmu
Vybíral, Jaroslav ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Práce se zabývá aktuální marketingovou záležitostí sponzoringu sportu na konkrétním případě Českého olympijského týmu. Cílem této práce je na základě zrealizovaného výběrového šetření po ukončení olympijských her v Turíně 2006 zhodnotit efektivnost komunikace partnerů Českého olympijského týmu a kvantifikovat míru znalosti jejich partnerů v cílové skupině. Zároveň byly v práci pro porovnání využity výsledky předchozích výzkumů, které zpracovala profesionální agentura.
Analýza marketingové strategie sportovního klubu
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Voborská, Jana (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii hokejového klubu a navrhuje doporučení pro zlepšení aktuálního stavu. Analýza marketingové strategie využívá informací z provedeného marketingového průzkumu a situační analýzy, v rámci které je zpracován Porterův model pěti sil a anylýzy PEST a SWOT.
Marketingová analýza závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o.
Mazal, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nečásek, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou závodů společnosti Prague International Marathon, s.r.o. Obsahuje analýzu divácké spokojenosti a potenciálu segmentu vysokoškolských studentů.
Marketingová komunikace AC Sparta Praha
Jůzová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Křivda, Tomáš (oponent)
Tato práce pojednává o marketingové komunikaci českého prvoligového fotbalového klubu AC Sparta Praha. V práci jsou popsány jednotlivé komunikační směry: fanoušci, obchodní partneři, média a zaměstnanci. Nějvětší pozornost je věnována komunikaci s důrazem na fanoušky. V závěru je zhodnocení komunikační strategie klubu a doporučení pro efektivnější komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.