Název: Sponzoring českého olympijského týmu
Autoři: Vybíral, Jaroslav ; Puchýř, Milan (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá aktuální marketingovou záležitostí sponzoringu sportu na konkrétním případě Českého olympijského týmu. Cílem této práce je na základě zrealizovaného výběrového šetření po ukončení olympijských her v Turíně 2006 zhodnotit efektivnost komunikace partnerů Českého olympijského týmu a kvantifikovat míru znalosti jejich partnerů v cílové skupině. Zároveň byly v práci pro porovnání využity výsledky předchozích výzkumů, které zpracovala profesionální agentura.
Klíčová slova: komerční komunikace; marketing sportu; olympismus; sponzoring; sport

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/153

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77318


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet