Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 210 záznamů.  začátekpředchozí164 - 173dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie názorů klientů - rekreantů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah
Lorencová, Monika ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na studium názorů klientů -- rekreantů na úroveň služeb a propagace Jindřichohradeckých místních drah (JHMD) a hledá možné rezervy, které by pomohly zvýšit poptávku po jejich službách mezi turisty.
Studie názorů místních občanů a podnikatelských subjektů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah
Caklová, Denisa ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Novotná, Eliška (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zjištění názorů místních občanů a podnikatelských subjektů na úroveň a možné rezervy služeb Jindřichohradeckých místních drah (JHMD). Výsledky budou hodnoceny s ohledem na zájem zlepšit podmínky pro rozhodování managementu JHMD v oblasti zlepšení poskytovaných služeb.
Strategie firmy podnikající v oblasti školství
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu současné marketingové strategie vybrané firmy působící v oblasti školství a podat návrhy na její zlepšení. V teoretické části se nejdříve zabývám podstatou marketingu a základními specifiky služeb, poté navazuji problematikou marketingového řízení školy a aplikuji obecné pojetí marketingového mixu na oblast školství. V úvodu praktické části představuji firmu jako takovou, definuji její cílovou skupinu a provádím analýzu konkurence. Dále na základě vlastního průzkumu a zkušeností nabytých během studia na této škole analyzuji jednotlivé složky jejího marketingového mixu a provádím SWOT analýzu. V další podkapitole podrobněji rozebírám výsledky svého marketingového průzkumu a na závěr uvádím doporučení pro strategii této školy do budoucna.
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Spáčilová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Menšíková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními ohledně vylepšení marketingu restaurace.
Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro oblast průmyslového trhu služeb, konkrétně pro oblast odborných školení.Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Tématem první kapitoly je proces strategického marketingu. Druhá kapitola se pak zabývá specifiky průmyslového marketingu, marketingu služeb a teoretickým úvodem do problematiky firemního vzdělávání zaměstnanců. Metodickou část tvoří zbylé dvě kapitoly. Třetí kapitola se zabývá situační analýzou společnosti: analýzou vnějšího prostředí, analýzou vnitřního prostředí a marketingovým průzkumem. Na výsledky třetí kapitoly navazuje kapitola čtvrtá, jejímž hlavním cílem je již návrh konkrétní marketingové strategie včetně rozpočtu.
Vliv reklamy cestovních kanceláří na rozhodování zákazníků při výběru nabízených produktů
Srnská, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na postavení reklamy v cestovním ruchu, s konkrétní aplikací na cestovní kanceláře. Podává ucelený přehled o postupu plánování reklamní kampaně a uvádí také určitá doporučení a upozornění. Součástí této práce je také konkrétní šetření mezi širokou veřejností a marketingovými odděleními cestovních kanceláří. Výsledky šetření jsou v závěru porovnávány s teoretickými základy celé práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 210 záznamů.   začátekpředchozí164 - 173dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.