| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Strategie firmy podnikající v oblasti školství
Karasová, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je provést analýzu současné marketingové strategie vybrané firmy působící v oblasti školství a podat návrhy na její zlepšení. V teoretické části se nejdříve zabývám podstatou marketingu a základními specifiky služeb, poté navazuji problematikou marketingového řízení školy a aplikuji obecné pojetí marketingového mixu na oblast školství. V úvodu praktické části představuji firmu jako takovou, definuji její cílovou skupinu a provádím analýzu konkurence. Dále na základě vlastního průzkumu a zkušeností nabytých během studia na této škole analyzuji jednotlivé složky jejího marketingového mixu a provádím SWOT analýzu. V další podkapitole podrobněji rozebírám výsledky svého marketingového průzkumu a na závěr uvádím doporučení pro strategii této školy do budoucna.
|
|
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Spáčilová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Menšíková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními ohledně vylepšení marketingu restaurace.
|
|
Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro oblast průmyslového trhu služeb, konkrétně pro oblast odborných školení.Teoretickou část tvoří dvě kapitoly. Tématem první kapitoly je proces strategického marketingu. Druhá kapitola se pak zabývá specifiky průmyslového marketingu, marketingu služeb a teoretickým úvodem do problematiky firemního vzdělávání zaměstnanců. Metodickou část tvoří zbylé dvě kapitoly. Třetí kapitola se zabývá situační analýzou společnosti: analýzou vnějšího prostředí, analýzou vnitřního prostředí a marketingovým průzkumem. Na výsledky třetí kapitoly navazuje kapitola čtvrtá, jejímž hlavním cílem je již návrh konkrétní marketingové strategie včetně rozpočtu.
|
| |