Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Investice do akcií společností farmaceutického odvětví a hospodářský cyklus
Spáčilová, Eva
Spáčilová E., Investice do akcií společností farmaceutického odvětví a hospodářský cyklus. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. V textu je popsána výnosnost farmaceutického odvětví pomocí vývoje cen akcií. V rešeršní části jsou popsány subjekty zkoumání a situace na trhu farmakologie, roz-dělení producentů podle typu produkce, jejich specifika. Ve výzkumné části je pro-vedena technická a fundamentální analýza bilance výnosnosti jednotlivých subjektů na akciovém trhu, jejich porovnání mezi sebou a s hospodářským cyklem. Na závěr je podle získaných výsledků uděleno investiční doporučení.
Analýza práce a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o.
Spáčilová, Eva ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Franková, Emilie (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu pracovních činností a komunikační audit ve společnosti Schäfer Menk, s.r.o. Cílem práce je analýza a rozbor pracovních činností zaměstnanců nákupního oddělení a výzkum vnitrofiremní komunikace z pohledu zdrojů informací, včasnosti přijímaných informací a využívaných komunikačních kanálů. Pro analýzu pracovních činností byl zvolen jako metodologický aparát individuální rozhovor a pozorování. Pro komunikační audit byl využit typ dotazníku ICA, jehož bližší specifikace je uvedena v metodologické části. Závěry analýzy pracovních činností a z ní vyplývající návrhy na případná zlepšení mohou sloužit k revizi popisů pracovních míst či ke změně nastavených pracovních procesů na nákupním oddělení. Výsledky komunikačního auditu a navrhovaná doporučení mohou být použitelné pro zefektivnění komunikace uvnitř firmy.
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Spáčilová, Eva ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Menšíková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními ohledně vylepšení marketingu restaurace.

Viz též: podobná jména autorů
2 Spáčilová, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.