Název: Analýza a návrh změn marketingové strategie vybrané firmy
Překlad názvu: The analysis and proposal of changes in a marketing strategy of a selected company
Autoři: Pokorná, Adriana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; Marketing služeb; Marketingová strategie; Průmyslový marketing; Situační analýza; SWOT; B2B marketing; Marketing; Marketing strategy; Service marketing; Situational analysis; SWOT

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23954

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77405


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet