Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a návrh optimalizace podnikových procesů v oblasti spisové služby
Vosecký, Ondřej ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hemala, David (oponent)
Diplomová práce se zabývá optimalizací spisové služby Českého telekomunikačního úřadu. Práce definuje tři základní cíle. První cíl je popis aktuálního stavu spisové služby pomocí procesního modelování. Druhý cíl je identifikovat potenciál zlepšení v rámci dané procesní skupiny. To znamená stanovení priorit procesů, odhad aktuální a požadované úrovně zralosti procesů, stanovení klíčových aktivit, stanovení požadované úrovně popisu procesů a zpracování snímkovacích tabulek. Tyto činnosti jsou v úvodu práce metodicky podloženy teoretickým textem. V závěru práce je zhodnocení limitů, které vyplynuly z předchozích kapitol zjištění potenciálu zlepšení. Stěžejní cíl práce je návrh optimalizace celé procesní skupiny formou projektů.
Návrh a implementace principů měření výkonnosti procesů finanční účtárny
Pešata, Karel ; Maryška, Miloš (vedoucí práce) ; Huk, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem měření výkonnosti procesů finanční účtárny při outsourcingu těchto procesů nebo jejich částí. Cílem práce je navrhnout sadu ukazatelů pro měření výkonnosti procesů finanční účtárny v mezinárodní telekomunikační společnosti při outsourcingu těchto procesů (nebo jejich části) za splnění podmínek efektivní měřitelnosti, integrity s procesy společnosti a vypovídajícími a korektními hodnotami těchto ukazatelů. V teoretické části práce je čtenář seznámen se základními (stěžejními) procesy jednotlivých oddělení účtárny. Dále jsou vysvětleny pojmy související s měřením výkonnosti procesů, zejména KPI (definice, implementace, vyhodnocování, význam...). V neposlední řadě jsou čtenáři objasněny základní pojmy související s outsourcingem a vysvětlen význam ukazatelů výkonnosti ve vztahu dodavatel účetních služeb a zákazník. V praktické části práce jsou navrženy jednotlivé ukazatele pro měření výkonnosti účetních procesů pro mezinárodní telekomunikační společnost. Je brán ohled na to, aby ukazatele odpovídaly procesům dané společnosti. Při návrhu ukazatelů je kladen důraz na procesy (nebo jejich části), které jsou poskytovány externě -- tedy dodavatelem účetních služeb. Každý ukazatel je definován popisem, významem, způsobem měření. V případě potřeby úpravy procesů je tato změna procesu popsána. Dále jsou uvedena slabá místa a rizika implementace. V této části jsou také představeny výsledky jednotlivých měření a to minimálně za 6 po sobě jdoucích měsíců (v případě, že bylo možné získat data retrospektivně, jsou dané hodnoty spočteny nejméně za 12 měsíců).
Optimalizace procesů nákupního oddělení FMCG společnosti
Neumann, Martin ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Bína, Radek (oponent)
Diplomová práce "Optimalizace procesů nákupního oddělení FMCG společnosti" je zaměřena na optimalizaci nákupních procesů v nejmenované FMCG společnosti. Mezi hlavní cíle práce patří analýza obdobných řešení oblasti optimalizace podnikových procesů a výběr vhodných metod a postupů. Dalšími cíli jsou analýza současného stavu procesů, jejich podpory a zralosti a identifikace potenciálů zlepšení vybraných procesů. Návrhy projektových záměrů, určených k dosažení identifikovaných potenciálů zlepšení v analyzovaných nákupních procesech, patří mezi poslední cíl práce. Přínosem práce je analýza nákupních procesů společnosti z pohledu zralosti procesu, jeho priorit, podpory a potenciálu zlepšení. Modelování aktuálních procesů v jednotné metodice a nástroji je dalším přínosem této práce. Práce se skládá z úvodní části, kde jsou vymezeny cíle, přínosy a postup práce. Následuje rešerše prací a popis základních pojmů, čímž končí teoretická část práce. Praktická část obsahuje charakteristiku společnosti, popis stávajících procesů, identifikaci potenciálu zlepšení a návrh podpory ve zjištěných reálných potenciálech.
Využití Balanced ScoreCard k měření výkonnosti procesů agentury CzechTrade
Achrerová, Gabriela Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Houda, Marek (oponent)
Teoretická část: měření výkonnosti procesů v systémech managementu jakosti dle ISO 9001:2000 Aplikační část: charakteristika agentury, procesy agentury, stávající metodika Balanced ScoreCard, návrh nové metodiky Balanced ScoreCard v návaznosti na novou strategii
Optimalizace procesů distribuční společnosti
Švadlenková, Pavla ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Kučera, Vladimír (oponent)
Diplomová práce s názvem Optimalizace procesů distribuční společnosti se zaměřuje na podnik, který byl fiktivně nazván ABC, s.r.o., ale představuje skutečnou distribuční společnost, holding, jež má mateřskou společnost v České republice a dceřiné v Itálii, Číně a Austrálii. Celkový počet zaměstnanců celého koncernu je nyní pouhých 16 lidí, tudíž spadá do malých společností. Za hlavní cíl je považována analýza procesů společnosti. Mezi hlavní přínosy práce je řazena úspora nákladů, která plyne z optimalizace podnikových procesů. V úvodní části jsou vymezeny všechny cíle a přínosy práce. Následuje stručný popis znalostí, které jsou nutné ke zpracování praktické části a splnění všech stanovených cílů. Úvodem do praktické části práce je představení společnosti ABC, s.r.o., kde je stěžejním tématem analýza současného stavu podnikové architektury. V jedné z dílčích architektur, procesní, budou popsány podnikové procesy, které budou rozděleny na hlavní a podpůrné. V hlavních procesech budou identifikovány potenciály zlepšení. Závěr práce přináší zhodnocení limitů, které vyplynou ze zjištěných potenciálů a návrh podpory daných limitů formou projektového řešení.
Využití Balanced ScoreCard k měření výkonnosti procesů agentury CzechTrade
Achrerová, Gabriela ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Štrasburgerová, Antónia (oponent)
Teoretická část: měření výkonnosti procesů v systémech managementu jakosti dle ISO 9001:2000 Aplikační část: charakteristika agentury, procesy agentury, stávající metodika Balanced ScoreCard, návrh nové metodiky Balanced ScoreCard v návaznosti na novou strategii
Měření výkonnosti procesů v podmínkách obchodní společnosti
Galan, Tomáš ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Diplomová práce na téma procesy a procesní řízení podniků úzce souvisí se schopností organizací přizpůsobit se realitě dnešního světa, realitě kontinuální a zrychlující se změny. Cílem teoretické části této práce je shrnutí pojmů, přístupů, metod a dalších informací o procesním řízení, důvodech jeho rozvoje, modelování podnikových procesů, vykonávání procesů prostřednictvím lidských a dalších zdrojů a jejich efektivitě, měření procesů a zvyšování jejich výkonnosti tak, aby bylo možné je využít a aplikovat v podnikové praxi na příkladu reálné obchodní firmy. Praktická část práce obsahuje výsledek aplikace poznatků, uvedených v teoretických kapitolách a znalostí, nabytých v průběhu celého studia, na příkladu společnosti iFirma. Práce přináší příklad aplikace procesních přístupů v obchodní firmě a snahu prokázat pozitivní dopad na její výkonnost a kontinuální zlepšování fungování takto řízené firmy. Jaký vliv bude mít podpora procesů a jejich změn informačními systémy a technologiemi? Přístupů k řízení firem je celá řada, reálných způsobů řízení v praxi obchodních firem je ještě více a za těchto podmínek vzniká potřeba hodnotit, který přístup nebo styl, je ten správný.
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Floriánová, Radka ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Lindauerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací, klasifikací a měřením výkonnosti procesů nejprve na teoretické úrovni, která je následně aplikována na konkrétní společnost Wüstenrot -- stavební spořitelnu, a.s. Proces je základním prvkem procesního způsobu řízení organizace. Proto stavební spořitelna definuje nejprve klíčové procesy a je provedeno procesní mapování na zvoleném stupni podrobnosti. Nejdříve na celopodnikovém stupni podrobnosti a následně jsou rozpracovány vybrané procesy z oblasti procesu Uspokojení zakázky. Procesy vytvářejí synergický efekt, přinášejí maximální efekt a užitek, za předpokladu, že jsou řízeny. To znamená, že management společnosti musí pracovat s výsledky měření výkonnosti procesů. Každý vybraný proces je ve stavební spořitelně popsán z pohledu současného stavu a následně jsou navržena doporučení na zlepšení měření jeho výkonnosti.
Identifikace a měření vybraných procesů v podniku Edscha Bohemia s.r.o.
Hložek, Jan Bc. ; Lukšů, Vladimír (vedoucí práce) ; Halada, Miroslav (oponent)
Práce se zabývá procesním řízením společnosti a přehledem možných způsobů posuzování výkonnosti procesů. V teoretické části práce je objasněn rozdíl mezi funkčním a procesním řízením, dále je podrobněji definován proces, jeho znaky a náležitosti. Dále jsou vysvětlena tři nejdůležitější kritéria výkonnosti: čas, náklady a kvalita a jejich měřitelnost. Jsou definovány požadavky na ukazatele a naznačen postup jejich vytváření a aplikování. Praktická část práce obsahuje identifikaci podstatných procesů v podniku Edscha Bohemia s.r.o., posouzení současného stavu a výběr vhodných návrhů na zlepšení současného stavu měření výkonnosti procesů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.