Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary
Dušek, Vojtěch ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Konkurence fitness center v okresu Karlovy Vary Cíle: Bakalářská práce porovnává konkurenci fitness center v okresu Karlovy Vary. Konkurenceschopnost uvedených zařízení bude stanovena na základě marketingového výzkumu se zákazníky a zaměstnanci těchto zařízení. Půjde o kombinaci kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Zjištěné výsledky poskytnou přehled o nabízených možnostech těchto zařízení a budou podkladem pro zpracování průvodce, který by měl usnadnit rozhodování zájemci o tento typ služeb. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování informací byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek jsou zachyceny v grafech a tabulkách. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav konkurence fitcenter v Okresu Karlovy Vary. Pro získání dalších informací o konkurenci byl proveden rozhovor se zaměstnanci jednotlivých fitcenter. Následně jsem zpracoval Porterovu analýzu konkurenčních sil. Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí v okresu Karlovy Vary není až tak intenzivní. Důležitá pro zákazníka je především cena, kvalita a rozmanitost služeb, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: Konkurence, komparace, fitness centrum, sportovní služby, loajalita...
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka
Konkurence fitnesscenter v oblasti Praha- západ a loajalita jejich zákazníků
Čmakalová, Hana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Havrdová, Jana (oponent)
Název: Konkurence fitness center v oblasti Praha - západ a loajalita jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zanalyzovat konkurenční prostředí za pomoci marketingového mixu vybraných fitness center v oblasti Prahy - západ a prozkoumání zákaznické loajality k jednotlivým sportovním zařízením. Výsledky z marketingového výzkumu budou hlavním podkladem pro analýzu konkurenceschopnosti v dané oblasti a pro následné navržení vhodných východisek ke zdokonalení pro jednotlivá fitness centra. Metody: PEST analýza SWOT analýza Porterova analýza konkurenčních sil Marketingový výzkum: - kvalitativní - hloubkové interview - kvantitativní - dotazníkové šetření Výsledky: Výsledky výzkumu potvrdily, že konkurenční prostředí Praha - západ je poměrně intenzivní a rozděluje se do několika menších konkurenčních skupin vzhledem k dopravní infrastruktuře. Jednotlivá fitness centra vidí svou největší konkurenci v blízkém okolí (zhruba do 10 km). Pro zákazníky v této oblasti jsou důležité především dostupnost a cena, od kterých se odvíjí i loajalita zákazníků. Klíčová slova: marketing, konkurence, marketingový mix, marketing služeb, sportovní služby, kvalita služeb, loajalita zákazníka, fitness centrum
Analýza spokojenosti zákazníků
Matějka, Michal ; Plánková, Lucie (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků společnosti GiTy, a.s. Teoretická část se věnuje problematice spokojenosti a loajality zákazníků a jejich zjišťováním. Dále se zabývá marketinkovým výzkumem se zaměřením na získávání informací pomocí dotazování. Praktická část práce obsahuje seznámení se společností, návrh výzkumu pomocí dotazování a metodiku analýzy dat. Tato část také popisuje firemní systém průběžného zjišťování spokojenosti zákazníků, jehož zavedení bylo cílem práce.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Honsová, Radka ; Technik, Jiří (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Gebr. Ostendorf - OSMA zpracování plastů s. r. o.. Tato společnost se zabývá výrobou a prodejem plastových kanalizačních potrubí a působí v mnoha zemích. Cílem bude analyzovat výši spokojenosti zákazníků a navrhnout opatření na její zvýšení. Práce se zkládá z několika částí. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. Následuje samotná analýza spokojenosti dotazováním a vyhodnocování dotazníků. V poslední části navrhneme vlastní řešení a ohodnotíme jejich přínos.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with customer satisfaction analysis of Deloitte Belgium. The thesis is based on a comparison of theoretical knowledge with practical skills, gained within the internship at Deloitte. The method of face-to-face interviews was employed to obtain a valuable client feedback and perform customer satisfaction analysis. Based on the data evaluation, a number of areas for future development were indicated. Proposals regarding improvement of customer satisfaction measurement methods and enhancement of a current level of customer satisfaction are given.
Návrh na zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků
Lusková, Michaela ; Filusz, Patrik (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá výzkumem a analýzou úrovně spokojenosti zákazníků v rodinné stavební firmě. Byla provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí firmy. Výzkum spokojenosti zákazníků dané firmy, provedený dotazníkovou metodou, byl vodítkem k návrhu opatření, která pomohou ke zlepšení úrovně spokojenosti zákazníků a tím ke zlepšení pozice firmy na trhu.
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Čechovská, Eva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro následující části, a to vysvětlením loajality zákazníka, segmentace a marketingového výzkumu. Čtvrtá část obsahuje rozbor a vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření trhu v praxi a návrhy na vylepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.