Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Loajalita zákazníků vybrané společnosti
Čechovská, Eva ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Mařík, Jiří (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je analyzovat vztah zákazníka k drogerii dm v České republice a definovat jeho loajalitu. Na základě dotazníkového šetření potvrdím či vyvrátím mnou stanovené hypotézy, popř. navrhnu vylepšení. Návrhy vyvodím z teoretických podkladů a získaných dat z vlastního dotazníkového šetření. Práce je členěna do čtyř hlavních částí, z nichž se první tři zabývají teorií potřebnou pro následující části, a to vysvětlením loajality zákazníka, segmentace a marketingového výzkumu. Čtvrtá část obsahuje rozbor a vyhodnocení výsledků z dotazníkového šetření trhu v praxi a návrhy na vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.