|
Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítě
|
|
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka
|