Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Outdoor Training Clubu Cíl: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou marketingovou komunikaci klubu a navrhnout její zlepšení, která by marketingovou komunikaci zkvalitňovala, byla by pro klub přínosem a směřovala tak k získání nových potenciálních zákazníků. Metody: Elektronický a písemný dotazník, neformální polostrukturovaný rozhovor a analýza dokumentů. Výsledky: Na základě provedeného výzkumu a rozhovoru s majitelem společnosti jsem zjistila, že současný stav marketingové komunikace je velmi slabý a z hlediska finančních prostředků je nutné se soustředit především na jeho levnější formy, jako jsou webové stránky a sociální sítě. Výsledkem práce jsou návrhy na zdokonalení marketingové komunikace. Klíčová slova: marketingová komunikace, komunikační mix, marketing, outdoorové sporty, sociální sítě
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Soukeníková, Karla ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Loajalita zákazníků pražských fitness center Cíl: Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. Metody: V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka a na jeho vyplnění měli přibližně dva týdny. Výsledky byly vyhodnoceny pomocí počítačové techniky a zpracovány do přehledných tabulek a grafů. Výsledky: Zjistila jsem, že většina členů Balance Clubu Brumlovka jsou loajální. A více jak čtvrtina z nich jsou členy již od založení - tedy 7 let. Výzkumu se zúčastnilo 492 respondentů. Téměř všichni dotazovaní odpověděli, že by klub doporučili dále, nebo tak již učinili. V jejich rozhodování hraje velikou roli klubová atmosféra, profesionalita zaměstnanců a kvalita služeb. Výsledkem práce je také doporučení a návrhy na udržení loajality jejich členů. Klíčová slova Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.