Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Consumer behavior towards trends and innovations in cosmetics
Krajčiová, Ivana ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Baracová, Kristina (oponent)
Práce si vzala za cíl vyzkoumat, jak ženské spotřebitelské segmenty reagují na trendy a inovace na ženském trhu kosmetiky v České republice. Po shrnutí zjištění z výzkumů už provedených na toto téma v teoretické části jsou v práci následně odkryté ženské segmenty dle přístupu k inovacím a trendům. Pro segmentaci práce využívá program Data analyser a nejkomplexnější spotřebitelský výzkum v Česku - MML-TGI. Na základě vytvořených profilů segmentů jsou vybrány představitelky každého segmentu pro kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, který se věnuje jejich názorům na specifické otázky pokrývající hypotézy výzkumu a důvodům stojícím za přijmutím nebo odmítnutím inovací a trendů. Na konci jsou vyhodnoceny hypotézy a prezentována zjištění výzkumu a doporučení pro uvádění inovací na trh pro jednotlivé segmenty. Tato doporučení jsou praktickým přínosem pro značky operující na českém kosmetickém trhu a přidanou hodnotou této práce.
uvedení nového produktu na český trh start upovou firmou
Singh Mejia, Darshan Nicolas Teji ; Průša, Přemysl (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout pro Společnost X marketingovou strategii uvedení nového produktu (platánové chipsy) na český trh. Práce bude rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou (analytickou). Teoretická část pokryje základní informace vztahující se k teorii uvedení produktu, marketingové strategii a analýze trhu. Praktická část se zaměří na stanovení nejvhodnější marketingové strategie uvedení produktu, kterou použije Společnost X. Tato bakalářská práce je založena na primárních a sekundárních informačních zdrojích (rešerše odborné literatury), které se věnovaly současné situaci na trhu, průzkumu trhu, dále analýze konkurentů, zákazníků a tržního stavu. Praktická část obsahuje SWOT analýzu nového produktu/nové společnosti, interní dokumentaci Společnosti X a reklamní materiál Společnosti X a konkurentů. Taktéž je v této části zahrnut vlastní průzkum trhu, jež proběhl ve formě focus group.
Marketingová komunikace Botas 66
Šmída, Zdeněk ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce "Marketingová komunikace Botas 66" pojednává o vzniku obuvní značky Botas 66, kterou navrhli dva studenti (Jan Klos a Jakub Korouš) Uměleckoprůmyslové školy. Botas 66 navazuje na tradici na model Botas Classic a v roce 2005 byl zařazen mezi Sto českých designových ikon. Původně nohejbalová obuv se stala předlohou pro novou produktovou řadu. Portfolio Botas se tak rozšířilo o "lifestylovou obuv" určenou do města na běžné nošení. Botas Classic se vyrábí od roku 1966, studenti navázali na dlouholetou tradici, navrhli nové zpracování obuvi a komplexní marketingový koncept. Projekt se zúčastnil několika evropských a tuzemských soutěží, z nichž vyhrál např. ED-Awards nebo Czech Grand Design. Práce deskriptivně popisuje obal produktu (krabici), který je žluté barvy a byla použita při guerillové akci. Místo prodeje (Botas Concept Store) je umístěno na Praze 1 a jedná se o propojení prodejny a výstavní galerie. V rámci komunikačních aktivit jsou rozebrány proběhlé eventy, které Botas 66 pořádal v místě prodeje včetně výstav a akcí na podporu prodeje. Práce také analyzuje vizuální komunikaci včetně loga, použitých barev a grafického manuálu. Ve spolupráci se sdružením Czech Selection se Botas 66 zúčastnil veletrhů v Londýně a Miláně. Obuv je stále vyráběna v továrně Botas a.s. ve Skutči,...
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.
Uvedení nového modelu automobilu na trh
Mentlík, Tomáš ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Trešl, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá uvedením nové generace modelu Hyundai Tucson na český trh. Návrhy a doporučení pro uvedení nového modelu jsou podloženy detailní analýzou, vycházející z interních firemních zdrojů a sekundárních dat, která je rozdělena do několika následujících částí: analýza automobilového trhu, analýza segmentu sportovně užitkových vozidel, kam uváděný model spadá, rozbor consumer insight dat předchozí generace modelu, představení nové generace a jejích klíčových vlastností, přehled konkurentů a přímé srovnání s nimi, marketingovou komunikaci automobilky Hyundai, předchozí generace modelu a jednotlivých konkurentů a positioning. Závěrem a cílem práce jsou návrhy a doporučení pro uvedení nové generace modelu na trh se zaměřením na produkt, cílovou skupinu, konkurenci a komunikaci.
Process of preparation and launch of new products of L´Oréal on foreign markets (case study of specific brand)
Kočerginová, Tatiana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kolomijcová, Bianka (oponent)
Diplomová práce popisuje a analyzuje proces zavádění přípravků značky Matrix Total Results na český, slovenský a maďarský trh. Teoretická část rozebírá životní cyklus výrobku, marketingový výzkum a marketingový mix. V analytické části je konkrétní opis navržené strategie a procesu zavádění přípravků. Závěrem je vlastní analýza strategie a naplnění cílů.
Úloha distribuce v rámci zavedení nové zahraniční značky.
Hlaváč, Filip ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Veselský, Jakub (oponent)
Diplomová práce "Úloha distribuce v rámci zavedení nové značky" se zabývá souvislostmi mezi distribuční strategií, marketingovým mixem a optimálním zavedením nové zahraniční značky ze segmentu módy na trhu v 21. století, tedy v prostředí nadvlády spotřebitele. Tyto komplexní vztahy pak převádí do souvislosti s rozhodování distributorů, zda zvolit strategii distribuce skrz vlastní síť prodejen nebo skrz prodejny cizí.
Zavádění nového produktu
Šimon, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá spoluprácí maloobchodních řetězců s jejich dodavateli v oblasti category managementu -- řízení sortimentu jako strategických obchodních jednotek, kategorií. První část práce vymezuje category management a lokalizuje jej do českého prostředí. Druhá část obsahuje případovou studii zavádění nového produktu s využitím category management spolupráce z pohledu dodavatele.
Uvedení produktu k léčbě oparů na trh
Nováková, Kateřina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Frischová, Veronika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením produktové inovace společnosti Johnson & Johnson. Hlavním cílem práce je zhodnotit marketingovou kampaň značky COMPEED; při uvádění nového produktu na trh. Dále na základě výstupů z vlastního marketingového výzkumu a analýzy poskytnutých firemních dat zhodnotit vhodnost zvolené strategie, najít příčiny neúspěchu inovace a navrhnout doporučení pro dosažení stanovených cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.