Název:
Zavádění nového produktu
Překlad názvu:
New product launch
Autoři:
Šimon, Jakub ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá spoluprácí maloobchodních řetězců s jejich dodavateli v oblasti category managementu -- řízení sortimentu jako strategických obchodních jednotek, kategorií. První část práce vymezuje category management a lokalizuje jej do českého prostředí. Druhá část obsahuje případovou studii zavádění nového produktu s využitím category management spolupráce z pohledu dodavatele.The thesis focuses on the cooperation between retail chains and their suppliers in the field of category management -- an approach to managing assortment as strategic business units, categories. The first part of the thesis defines category management and localizes it into the Czech environment. The second part contains a case study of new product launch using category management cooperation from the supplier's point of view.
Klíčová slova:
category; management; nového; produktu; zavádění; category; launch; management; new; product
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31470