Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,305 záznamů.  začátekpředchozí1295 - 1304další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov
Luštický, Martin Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Smolíková, Libuše (oponent)
Diplomová práce navrhuje marketingovou strategii Mezinárodního hudebního festivalu Český Krumlov a dále pak jednotlivá taktická opatření v oblasti marketingového mixu festivalu. Pro návrh strategie je využita analýza kulturně-společenských akcí v Českém Krumlově a analýza informací z předchozích ročníků festivalu. Práce dále poukazuje na širší socio-ekonomické dopady konání MHF ČK na podnikatelské subjekty ve městě a jeho okolí, analyzuje možnosti užší spolupráce mezi nimi a pořadatelem festivalu a definuje profil typického návštěvníka MHF ČK.
Spolupráce v mezinárodním pracovním týmu
Rašovec, Rudolf ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Teoretická část práce se zabývá problematikou týmové spolupráce, dále kulturními aspekty mezinárodnodního pracovního prostředí, mezinárodním pracovním týmem jako takovým a v neposlední řadě nabízí i motivační teorie, jenž mohou vysvětlovat pohnutky jedinců pro vstup do takovýchto týmů. Praktická část pak pomocí dotazníkového šetření zkoumá obecné charakteristiky, jenž mají vliv na úspěšné fungování mezinárodních pracovních týmů.
Konkurenceschopnost a faktory její dlouhodobé udržitelnosti v globální ekonomice se zaměřením na společnost Dell
Tillmannová, Zuzana ; Kubešová, Vlasta (vedoucí práce) ; Třeštíková, Ludmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a analýzou faktorů, které významně ovlivňují strategické chování firem a míru jejich konkurenceschopnosti. Konkrétně toto činí ve třech perspektivách, kterými jsou odvětví, zdroje a kapacity firmy a perspektiva institucí, kultury a etiky. Ve své aplikační části se zaměřuje na společnost Dell. Pro analýzu faktorů konkurenceschopnosti této firmy jsou použity modely, metody a teoretická východiska popsaná v teoretické části. Samostatná kapitola je také věnována strategickým partnerstvím, které dnes tvoří významnou součást konkurenčního boje.
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.
Kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele
Březíková, Markéta ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Diplomová práce sleduje kulturní diference a jejich význam v chování spotřebitele. V první části jsou vysvětleny pojmy jako kultura, její vliv na spotřebitele a jsou analyzovány také nehmotné prvky kultury jako neverbální komunikace, hodnoty či body image. Následuje krátký a obecný popis sledovaných krajin co se týče historie a přírodních podmínek. Zmíněny jsou také kulturní dimenze dle Geerta Hostedeho. Další část diplomové práce vychází z dotazníkového šetření zaměřující se na vymezení analyzovaných prvků kultury obsahující stravovací a mediální zvyky, vztah ke značkových produktům a módním trendům, dále na nákupní rozhodovací proces a postavení muže a ženy ve společnosti. které je poté analyzováno a jsou vyvozeny závěry. Je také na začátku stanoveno několik hypotéz, které jsou na konci diplomové práce potvrzeny či vyvráceny. V dotazníku je použita analýza I. stupně a využity jsou také křížové tabulky.
Využití kulturních prvků v marketingu
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Vliv kultury na politiku Mexika
Burešová, Alena ; Janoušková, Zuzana (vedoucí práce) ; Doležal, Tomáš (oponent)
Tato práce zkoumá vzájemné vazby mezi kulturou, společenskými normami a principy, sociální diversifikací a politikou Mexika. Jejím hlavním cílem je určení, do jaké míry se latinskoamerická kultura promítá do politického vývoje Mexika. Při charakteristice mexické kultury vychází z výzkumů Geerta Hofstedeho a jeho kulturních dimenzí. Odpovídá na otázku, co vedlo k tomu, že politický vývoj Mexika byl zcela odlišný od vývoje ostatních zemí latinskoamerické kultury. Analyzuje kulturní podmíňenost faktorů, které zapřičinily to, že Mexiku vládla po sedm desetiletí jediná politická strana ? Partido Revolucionario Institucional (PRI), aniž by se jednalo o diktaturu. Dochází k závěru, že tato nevídaná stabilita není v rozporu s kulturními dimenzemi, ale že PRI dokázala vhodně využít kulturně daný charakter mexické společnosti, vyznačující se vysokou mírou sociální diversifikace. Vytvořila specifický politický systém, v dané kultuře fungující. K jeho změně pak docházelo postupně, s tím jak se proměňoval charakter mexické společnosti. V souvislosti s dynamickým vývojem mexické společnosti následně předpovídá změny kulturních dimenzí.
Ekonomika a řízení neziskové organizace v oblasti kultury
Nováková, Ivona ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Pilná, Hana (oponent)
Práce je zaměřena na nestatni neziskový sektor v České republice.V první části jsou představeny různé právní formy neziskových organizací, důvody jejich vzniku a obecně jejich situace v rámcí ČR.Druhá část je zaměřena na oblast kultury.Důraz je kladen na rozdíly v řízení takovýchto neziskových organizací.V třetí části je popsána ekonomika a řízení konkrétni neziskové organizace NADACE ŽIVOT UMĚLCE.Cílem práce bylo prokázat důležitost ekonomů ve vedení neziskové organizace.
Firemní kultura společnosti Inspekta a.s.
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.
TPCA Czech, s.r.o. - Multikulturalismus a firemní kultura v mezinárodním podnikání
Přibyl, Matěj ; Mertlíková, Františka (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
V teoretické části diplomové práce jsou zachycena a rozvedena témata kultury, firemní kultury a národní kultury. Tyto pojmy jsou dále navázány na praktický případ podniku s mezinárodní působností. Zvoleným podnikem je Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, s.r.o. nacházející se nedaleko města Kolína. Práce nezaznamenává jen firemní kulturu jmenovaného podniku, ale taktéž popisuje vzájemný vztah jednotlivých národních kultur podniku TPCA Czech, s.r.o., kultury japonské, francouzské a české.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,305 záznamů.   začátekpředchozí1295 - 1304další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.