Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí subkulturou vysokoškolských studentů
Kroupa, Pavel ; Opatrný, Martin (vedoucí práce) ; Černík, Roman (oponent)
Předmětem bakalářské práce je vnímání krizové komunikace prostřednictvím sociálních sítí. Cílem práce je ověřit souvislost mezi prostředím sociálních sítí a interpretací a hodnocením rizika. První, teoretická část, se zaměřuje na rešerše dostupné literatury a vymezuje klíčové pojmy - vnímání informací, komunikace, krizová komunikace, nová média, sociální média a sociální sítě. V ní podrobněji rozebírám strukturu a komunikační proces, typy komunikace, teoretické modely krizové komunikace, nástroje krizové komunikace a sociální sítě, zejména pak Facebook a Twitter. Teoretická část je základem empirické části, která popisuje realizaci výzkumného šetření mezi vysokoškolskými studenty. Stanovené hypotézy vedou k formulování výzkumných otázek a sestavení dotazníku. Otázky v dotazníku jsou postaveny tak, aby ověřily, zda vysoký počet sdílení příspěvků, konkrétní sdílející uživatel, anebo velké množství sporných komentářů k danému příspěvku mohou mít souvislost s interpretací a hodnocením krizové situace. Z analýzy výzkumu vyplynulo, že vysoký počet sdílení příspěvku a konkrétní sdílející uživatel mají vliv na interpretaci a hodnocení rizika. Přínosem této práce je skutečnost, že se díky provedenému dotazníkovému šetření podařilo prokázat, že existuje souvislost mezi prostředím sociálních sítí a vnímáním krizové...
Krizová komunikace ZOO Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie
Šťastná, Ema ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce ‚Krizová komunikace Zoo Praha po povodních v letech 2002 a 2013: komparativní studie' se zabývá analýzou principů, nástrojů a sdělení komunikačních kampaní Zoo Praha v souvislosti s povodněmi v letech 2002 a 2013. V první části se věnuje deskripci teoretického rámce krizové komunikace, kde rozebírá jednotlivé klíčové prvky, principy a fáze komunikačního procesu. Mimo jiné krátce pojednává o fenoménu dobrovolnictví a filantropie v České republice. V rámci jednotlivých komunikačních kampaní Zoo Praha práce analyzuje výše definované prvky s ohledem na kontext situace, během níž se kampaně uskutečnily. Zabývá se tak obsahem komunikovaných témat, rolí jednotlivých komunikátorů, komunikačními nástroji, jež byly v kampaních využity, komunikací se zainteresovanými skupinami či způsobem oslovení a organizace dobrovolníků. V závěru porovnává efektivitu obou aplikovaných krizových komunikací a identifikuje v nich analogii, vývoj či změnu.
Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace
Kolek, Ondřej ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem bakalářské práce Fail marketing, marketingová technika plánované krizové komunikace je popis teoretického základu fungování této marketingové techniky s využitím případových studií a potvrzení, či vyvrácení existence této techniky. Teoretický základ spočívá v detailní analýze krizové komunikace, spin doctoringu a psychologie spotřebitele. V case studies jsou detailně analyzovány komunikační aktivity brandů McDonald's ČR spol. s. r. o. a Domino's Pizza, Inc., které vyvolaly či využily negativní vyznění své komerční komunikace. Tyto kontrastní kampaně v kombinaci s teoretickým základem fail marketingu tvoří část práce, ve které je sestaven mix komunikačních aktivit a postupů pro existenci fail marketingu. Práce rovněž obsahuje analýzu, zda jsou fail marketingové aktivity reálné, která slouží jako teoretický manuál pro využití techniky komerčními subjekty a rovněž jako informativní materiál pro spotřebitele k identifikaci této techniky.
Mediální obraz krizové komunikace zoologických zahrad
Šťastný, Michal ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Šoltys, Otakar (oponent)
Zoologické zahrady sehrávají důležitou roli v ochraně a záchraně ohrožených druhů živočichů. Budování vlídné image a důvěry veřejnosti je pro jejich činnost zásadní. Pohotové pozitivní informování o tom, co se v těchto institucích děje, pomáhá udržovat uspokojivá čísla návštěvnosti, případně ji zvyšuje. Tiskoví pracovníci zoo pomocí jednoduchých marketingových postupů vytvářejí ikonické zvířecí osobnosti, které lákají k návštěvě i nákupu upomínkových předmětů. Zoologickým zahradám se ale nevyhýbají ani krize. Úhyny zvířat, jejich útěky, přírodní katastrofy, zranění zaměstnanců nebo návštěvníků, ztráta důvěry nebo zvyšování vstupného. Diplomová práce sleduje pomocí kvalitativní analýzy úspěšnost řešení takových typových krizí napříč zoologickými zahradami v celé České republice, hledá nová východiska a doporučuje řešení, která by napříště mohla dopad krizí na chod institucí zmírnit.
Krizová komunikace Vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012
Hájek, Lukáš ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce Krizová komunikace vlády České republiky v průběhu metylalkoholové aféry v roce 2012 se zabývá případovou studií krizové komunikace vládní instituce během bezprecedentní krize. V první části jsou přiblížena teoretická východiska problematiky krizové komunikace skrze různé přístupy domácích i zahraničních odborníků na krizovou komunikaci. Na základě jejich studií a zjištěných závěrů je popsána podoba modelu ideální krizové komunikace, který definuje správné komunikační postupy a strategie v jednotlivých fázích každé krize. Následně se text věnuje vládě ČR a jejím komunikačním strukturám jako hlavnímu subjektu vybrané krizové komunikace. Popsána je i bezprecedentní krizová situace, kterou je tzv. metylalkoholová kauza. Dále se studie zabývá samotnou krizovou komunikací vlády ČR a jednotlivých ministerstev prostřednictvím popisu jednotlivých komunikačních výstupů v čase. Sledován je i mediální prostor a reflexe komunikačních výstupů vlády ČR v něm. Na závěr je krizová komunikace vyhodnocena na základě své vlastní úspěšnosti a také pomocí srovnání se zjištěními expertů na krizovou komunikaci. Toto vyhodnocení je doprovozeno i konkrétními návrhy na zlepšení krizové komunikace pro případné další potenciální krize a potřeby jejich řešení.
Analýza krizové komunikace maloobchodních řetězců
Pralovszká, Sára ; Ivan, Michal (vedoucí práce) ; Marcelli, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou krizové komunikace maloobchodních potravinářských řetězců s použitím pragmatických lingvistických metod. V teoretické části se zabývám teorií řečových aktů z pohledu Johna L. Austina a Emila Benvenista, teorií konverzačních maxim Paula Grice a teorií argumentace. Všechny tyto postupy používám při analýze tiskových zpráv vydaných obchodními řetězci v případě potravinové kauzy. Zajímá mě tedy, jakým způsobem autoři tyto nástroje v tiskových zprávách používají za účelem co nejefektivnější krizové komunikace, která má zajistit vysvětlení nastalé krizové situace a má předejít ztrátě zákazníků a dobrého jména společnosti. Zaměřím se také na nejčastější chyby, kterých se autoři tiskových zpráv dopouštějí. Cílem diplomové práce je zjistit, zda je napříč různými komunikovanými krizovými tématy možné nalézt nějaké opakující se mechanismy. Výchozí hlavní hypotézou je totiž domněnka, že přestože se liší komunikované krizové situace, používané argumentační postupy jsou si v jednotlivých zprávách velmi podobné a často se opakují. Klíčová slova: pragmatika, řečové akty, konverzační maximy, argumentace, krizová komunikace, potravinová kauza, tisková zpráva.
Krizová argumentace na tiskových konferencích vlády z hlediska Griceových maxim
Březinová, Markéta ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Kučera, Štěpán (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématu krizové komunikace v politice a dodržování Griceových maxim. V první teoretické části rozebírá nejdříve krizi a krizovou komunikaci. Stanovuje, jak krizi poznáme a předkládá teorie, podle kterých bychom v takových situacích měli argumentovat. Téma bakalářské práce není vztaženo pouze na krizovou komunikaci, ale především se snaží argumentační schopnosti politiků v nepříznivé době hodnotit z hlediska dodržování zásad, které definoval Paul Grice jako základ pro úspěšnou komunikaci. Proto se v teoretické části podrobněji věnuje také Griceovým maximám. Pro úplnost mapuje českou politickou scénu ve sledovaném období a potřebném kontextu. V druhé části pak pomocí sémiotické analýzy zkoumá projevy zainteresovaných politiků na tiskových konferencích vlády během vládní krize v březnu a dubnu roku 2012 a hodnotí, do jaké míry se drží zásad krizové komunikace a Griceových maxim. Kromě toho si všímá také použitých jazykových prostředků a odrazu charakteru osobnosti v jejích projevech. Bakalářská práce tak zaplňuje díru v české literatuře věnující se efektivní krizové komunikaci v politice.
Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011
Hädler, Victoria ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011" pojednává o komunikačních nástrojích této instituce a o způsobu jakým se prezentuje široké veřejnosti. Toto téma je uvedeno do širšího kontextu disciplíny art marketingu a věnuje se jejímu současnému stavu u nás i ve světě. Zabývá se specifiky divadelního prostředí a odlišností úzkého trhu a cílové skupiny. Analyzuje negativní i pozitivní aspekty zvolené propagace a navrhuje nová řešení s ohledem na nové trendy v komunikaci. Státní opera Praha je důležitou součástí kulturního bohatství České republiky a její současná nestabilní pozice je výsledkem aktuálního špatně nastaveného positioningu a globální kulturní situace dnešní moderní společnosti. Důležitou součástí této práce je deskripce a analýza krizové komunikace Státní opery Praha a popis jejího následného sloučení s Národním divadlem. Práce rovněž nastiňuje situaci financování kulturních statků v České republice a popisuje stále běžnější trend institucí stávat se ekonomicky soběstačnými subjekty. Závěr obsahuje shrnutí celkové efektivity nastavené komunikace a rovněž zahrnuje evaluaci autorčina průzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.