Název: Komunikační strategie Státní opery Praha v letech 2010/2011
Překlad názvu: Communication Strategies of the Prague State Opera House 2010/2011
Autoři: Hädler, Victoria ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: art marketing; krizová komunikace; marketing; opera; Státní opera Praha; umění; art marketing; crisis communication; marketing; opera; performing arts; State Opera Prague

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/53964

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-323258


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet