Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Charvátová, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.
Koučink jako způsob řízení lidí a jeho využití v projektovém řízení
Kubínek, Josef ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Beneš, Zbyněk (oponent)
Bakalářská práce pojednává o problematice řízení lidí. Cílem této práce je zjistit, zdali je koučink použitelnou metodou pro řízení lidí a v jaké podobě je využitelný pro projektové řízení. Teoretická část pojednává o neefektivitě dnešních přístupů k řízení lidí, o principech projektového řízení a o způsobech řízení projektů. Jedná se o částečné shrnutí přístupů, které jsou aplikovány jak u nás, tak ve světě. Při psaní těchto metod je vycházeno z relevantních tištěných i elektronických zdrojů. Praktická část je zaměřena na shrnutí metody koučování v projektovém řízení. Jedná se o úvahu nad tím, jaké jsou předpoklady pro to, aby bylo možné efektivně koučink provést, a také jaké metody se v dnešní době používají.
Koučink a jeho perspektivy v České republice
Karásková, Anna ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit za pomoci dotazníkového průzkumu, zda perspektiva segmentu studentů VŠE je stejná jako perspektiva obce koučů, porovnat je a navrhnout možná řešení. Dotazníkový průzkum byl zaměřen na území České republiky. Teoretická část diplomové práce je uspořádána tak, aby uvedla zainteresované do koučinku. Především představí pojem koučink, rozdíl mezi koučinkem a psychoterapií, etický kodex koučinku, rozdílné žánry a metody koučinku. Dále vysvětlí dimenze vzájemné spolupráce, roli koučů a koučovaných osob, nákladů, podobu kvality, očekávaných přínosů, očekávání ze spolupráce a její podobu. Závěry diplomové práce mohou být užitečné pro organizaci AIESEC, RPC VŠE, Koučink klub VŠE, vedení školy VŠE, obci koučů, budoucí zaměstnavatele segmentu studentů a pro studenty samotné. Pod obcí koučů jsou zahrnuti jednotliví koučové, firmy nabízející koučink a profesní sdružení.
Koučování a jeho přínos pro management firem v České republice
Bílý, Jan ; Campbell, Jan (vedoucí práce) ; Valášek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na koučování v managementu firem v České republice. Pojem koučink a koučování lidí se v poslední době stalo velmi často skloňovaným slovem. Koučink jako takový umožňuje lidem v sobě odhalit a naplno uvolnit svůj potenciál. Na základě kvalitativního výzkumu byl analyzován přínos koučování pro koučovaného a to z pohledu kouče, zadavatele koučování a samotného koučovaného na základě škál self-ratingu. Dle výsledků je největším přínosem pro koučovaného zejména vyšší samostatnost a zodpovědnost za svoji práci. Z pohledu manažera je koučování efektivní zejména pro lepší komunikace s podřízenými, vyšší otevřenost a možnost lépe a kvalitněji pochválit a ocenit své kolegy a podřízené. V závěrečné části bakalářské práce se hodnotí splnění stanovených cílů.
Kariérní rozvoj žen po mateřské dovolené a jeho podpora koučinkem (Komparace situace v České republice a v Rakousku)
Ebhardt, Karina ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Jarošová, Eva (oponent) ; Rymeš, Milan (oponent)
Předmět této disertační práce lze tedy v kontextu úvodní teoretické specifikace a analýzy odborné literatury vymezit jako následně provedenou empirickou analýzu postojů žen v rámci problematiky návratu do práce po mateřské dovolené a v tomto kontextu dále evaluaci využití koučinku jako instrumentu osobnostního rozvoje. Hlavní cíle empirické části práce lze pak charakterizovat následovně jako a) zmapování postojů žen při návratu do pracovního procesu po mateřské dovolené na příkladu Rakouska a České republiky a b) otestování možností a přínosů kariérního koučinku jako instrumentu podporujícího individuální rozvoj a úspěšné znovuzačlenění žen do pracovního procesu po mateřské dovolené. Jako metodické nástroje jsme zvolili: ? dotazníkové šetření, zaměřené na analýzu postojů žen vracejících se z mateřské dovolené do pracovního procesu, ? strukturované interview k tématice kariérního rozvoje pro identifikaci kariérních kotev dle Edgara Scheina, ? test pro identifikaci kariérních kotev dle Edgara Scheina, ? biografickou analýzu dle metodiky bilance kompetencí, ? analýzu případových studií / kazuistik, ? dotazníkové vyhodnocení koučinkového programu. Výsledky V rámci dotazníkového šetření jsme zjistili, že méně než polovina zaměstnavatelů v České republice (38%) i v Rakousku (43%) uplatňuje aktivní kariérní politiku pro své zaměstnance jako součást řízení lidských zdrojů. Respondentky dále potvrdily, že zaměstnavatelé spíše nemají připravený kariérní plán pro jejich kariérní rozvoj. Na druhou stranu z šetření vyplynulo, že respondentkám jak v České republice, tak v Rakousku, byla z větší části po návratu z mateřské dovolené ze strany zaměstnavatele poskytnuta podpora. Z výše uvedeného můžeme usuzovat, že zaměstnavatelé se snaží ženám poskytnout podporu při jejich reintegraci do pracovního procesu, ale individualizované kariérní plánování jako instrument personální politiky není ještě zavedeno. Jak v dotazníkovém šetření, tak i v rámci koučinkového programu se v případě žen po mateřské dovolené potvrdila priorita hodnot související s rodinou a mateřskými povinnostmi. Hodnoty související s aktivním sledováním kariéry ve smyslu stoupání po kariérním žebříčku jsou ve většině případů sekundární a nacházejí se až za hodnotami souvisejícími s rodinou a mateřstvím. Na základě pozitivních výsledků evaluace koučinkového kariérního programu pro ženy po mateřské dovolené a pozitivní zpětné vazby, které se nám po ukončení programu dostalo, můžeme považovat koučink za vhodný nástroj podpory pro ženy vracející se po mateřské dovolené. Účastnice kariérního koučinkového programu se byly schopny uvědomit své dovednosti a silné stránky a definovat důležitá kritéria profesního uplatnění.
Teorie, problematika a praxe koučinku jako metody rozvoje manažerů v České republice
Bartošíková, Andrea ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Dobeš, Richard (oponent)
Cílem moderních společností je zaměstnávat především kvalitní zaměstnance. Management společnosti by měl mít stále na paměti, že jakákoliv investice do vzdělávání zaměstnanců podporuje růst podniku a dosažení vytyčených strategických cílů. Jestliže management využívá koučink, měl by také být schopen kladně podpořit osobní rozvoj svých zaměstnanců. Nalezení správné cesty k osobnímu rozvoji znamená být ve své práci nejenom kvalitní ale také motivovaný, schopný a loajální. Autorka v práci aplikuje inovativní pohled ve formě vlastních zkušeností z pracovního i osobního života a vytváří tak zajímavou myšlenku aplikace koučinku jako vzájemně prospěšného win x win vztahu zaměstnance a managementu. Práce je podložena odbornými zkušenostmi špičkové a renomované koučinkové společnosti Krauthammer Czech republic, s.r.o., jejich projektem Krauthammer Observatory 2009 a dále o vlastní rozsáhlý průzkum, kterým autorka poukazuje na aktuální stav koučinku v České republice za rok 2010. Práce je systematicky členěna a je tak vhodným nástrojem pro poznání jaký je koučink, a který koučink je kvalitní.
Komparace ubytovacích zařízení na základě jednotné klasifikace
DEKRETOVÁ, Libuše
Bakalářská práce se orientuje na vývoj ubytovacích zařízeních. V teoretické části je popsána stručná historie a vývoj hotelnictví a klasifikace včetně jejích počátečních negativních ohlasů odborných organizací k harmonizaci evropských klasifikačních systémů. V praktické části jsou srovnány tři ubytovací zařízení podle aktuální klasifikace včetně kalkulace návrhů na zlepšení atraktivnosti jednotlivých zařízení. Této klasifikaci předcházela metoda pozorování, dotazníkové šetření a metoda Servqual, která porovnává nejen kvalitu vybraných služeb, ale také cenovou hladinu na zvoleném příkladu. Cílem této práce bylo hodnocení nabídky a poskytovaných služeb cestovního ruchu v ubytovacích zařízeních podle Oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení ČR 2010 ? 2012 a dalších pomocných metod k aktuálním potřebám trhu.
Vliv koučinku na vedení týmů
Kolářová, Jana ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
První část této práce je věnována urovnání dostupných informací o koučinku do jasné struktury. Definuje tuto metodu a její typy, popisuje její hlavní nástroje (funkce otázek, aktivní naslouchání, zpětná vazba, vztah mezi koučem a koučovaným) a modely (zejména The GROW). Dále jsou zde blíže vysvětleny pojmy jako vedoucí role a rozvoj týmů. Druhá část je zaměřena na rozbor aktuálního stavu pobočky AIESEC Praha. Tato analýza slouží jako podklad pro návrh řešení. V poslední části jsou předloženy konkrétní možnosti implementace koučinku na pobočku. Závěrečný návrh bere ohled na její realitu a budoucí plány. Z toho důvodu převažuje doporučení začít s využíváním základních koučinkových principů nad jeho přímým zavedením jako efektivního stylu vedení.
Coaching as a method of training employees
Kolesárová, Ľudmila ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Kubík, Rudolf (oponent)
Práce představuje problematiku podnikového vzdělávání, podmínky jeho systematického a efektivního řízení a metody vzdělávání zaměstnanců. Cílem práce je analyzovat přednosti a nedostatky koučinku, jako metody vzdělávání zaměstnanců. Analýza se soustředí především na interní koučink, porovnává výhody, či nevýhody interního koučinku vůči externímu, ale zaměřuje se také na koučink obecně při jeho využití jako metody vzdělávání zaměstnanců.
Koučování v mezinárodní společnosti v ČR
Koblih, Miroslav ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hejsler, Tomáš (oponent)
V diplomové práci je analyzována metoda vzdělávání a rozvoje zaměstnanců zvaná koučink. V rámci teoretického vymezení se zabývám podstatou vnitřní hry a metody GROW. V aplikační částy analyzuji koučink ve společnosti T-Mobile ČR a DHL Express ČR. V závěru uvádím srovnání v realizaci koučinku u obou společností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.