Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce slouží jako návrh na zlepšení mezinárodní marketingové strategie ve společnosti Renishaw s.r.o. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingu, komunikačního mixu, PEST analýzy nebo SWOT analýzy. Analytická část převádí teoretická východiska do praktické části a je zde provedená analýza interního a externího prostředí společnosti. Na základě zjištěných výsledků je navržená strategie, která se nachází ve třetí části této práce.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Berková, Lenka ; Sláma, Josef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato diplomová práce slouží jako návrh na zlepšení mezinárodní marketingové strategie ve společnosti Renishaw s.r.o. Teoretická část je zaměřená na základní pojmy marketingu, komunikačního mixu, PEST analýzy nebo SWOT analýzy. Analytická část převádí teoretická východiska do praktické části a je zde provedená analýza interního a externího prostředí společnosti. Na základě zjištěných výsledků je navržená strategie, která se nachází ve třetí části této práce.
Sociální sítě jako nástroj konkurenceschopnosti
Pěničková, Markéta ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich možného využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části práce jsou nejprve objasněny základní pojmy a definice, které s problematikou sociálních sítí blízce souvisí. Následně se práce důkladně zabývá oblastmi podnikové sféry, v nichž lze sociální sítě využít. V práci jsou dále charakterizováni zástupci nejpoužívanějších světových sociálních sítí spolu s uvedením jejich možného využití pro podnikovou praxi. Teoretickou část práce poté završuje kapitola, která popisuje a hodnotí analytické nástroje sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část práce se zabývá Estetickým centrem Marttinéz a jeho konkurenty mezi kadeřnickými a kosmetickými salóny. Nejprve je zde uskutečněna analýza zabývající se současným postojem salónu k sociálním sítím a dále pak analýza konkurenčních salónů odhalující jejich chování na poli sociálních sítí. Hlavním výstupem praktické části je soubor jistých doporučení týkající se monitoringu sociálních sítí Estetického centra.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Kabíček, Ladislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v rámci podnikání firmy. Cílem práce je zmapování možností využití sociálních sítí pro podnikání v perspektivním odvětví fitness. V teoretické části jsou zpracovány dosavadní teoretické poznatky z oblastí internetového marketingu, sociálních médií, sociálních sítí a jejich využití pro podnikání. Důležitou součástí teoretické části je rozbor nástrojů pro monitoring a analýzu sociálních sítí. V praktické části je jeden vybraný nástroj použit ke komplexní konkurenční analýze internetových obchodů, které se zabývají online prodejem fitness produktů a doplňků výživy. Výstupem práce je návrh systému využití sociálních sítí pro podporu konkurenceschopnosti ve zvoleném sektoru.
Využití auditu webových stránek pro Competitive Intelligence
Lecián, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na důkladné popsání termínu Competitive Intelligence a jeho následné využití při auditu webových stránek. Praktická část práce je primárně vypra-covávána pro firmu Bisnode. Může však sloužit všem, kteří chtějí provádět on-line analýzu svých webových konkurentů. V práci jsou také využity profesionální nástroje od společností Majestic a SEO PowerSuite, které jsem po e-mailové kontaktu se společnostmi získal na omezenou dobu k využití zdarma. Na začátku praktické části je představena firma Bisnode, aby se s ní mohl čtenář seznámit. Následně je provedena analýza, která byla rozdělena do 4 tematických oblastí dle zadání firmy Bisnode. V každé z těchto oblastí jsou zhodnoceny silné a slabé stránky jednotlivých sledovaných webů tak, aby se firma mohla poučit nejen ze svých chyb, ale také chyb svých konkurentů. V teoretické části práce jsem se snažil podrobně rozebrat termín Competitive Intelligence. Kromě toho je na tento termín nahlíženo z více úhlů pohledu (jeho historie, zamyšlení nad českým překladem, etika spojená s CI nebo popsání jej jako procesu) díky čemuž může být tato diplomová práce přínosná i pro čtenáře, kteří se již s tímto termínem setkali, ale chtějí si prohloubit znalosti.
Analýza konkurenčního prostředí CK
Holbusová, Jana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Alexandria. Jejím cílem je vytvoření uceleného rámce pro systematické provádění konkurenční analýzy. Využívány jsou základních principy Competitive Intelligence respektující specifika trhu cestovních kanceláří. První část představuje cestovní kanceláře obecně, následuje popis konkurenčního a tržního prostředí CK. Další teoretická část se věnuje konkurenčnímu zpravodajství. V praktické části je nastíněno konkrétní možné využití CI.
Měření komunikace a chování firem na sociálních sítích
Němec, Milan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá měřením chování a komunikací firem na sociálních sítích. Pro zachycení interakce mezi firmou a jejími uživateli využívá webové a analytické nástroje. Proto je hlavním cílem práce analýza těchto nástrojů. Pro splnění tohoto cíle charakterizuje práce jak sociální sítě, tak i jejich marketingové možnosti pro podporu podnikání. Díky tomu byla identifikována potřeba využití těchto nástrojů. Jedná se o potřeby konkurenční analýzy, optimalizování komunikace, měření dosahování cílů nebo odhalení virálního šíření u konkurence. Na základě zjištěných důvodů byly stanoveny výzkumné otázky, na které byla v analýze nástrojů hledána odpověď. Výsledkem je, že nástroje díky různým pohledům na data vytváří komplexní systém pro měření a analyzování chování a komunikace firem na sociálních sítích. Výsledky analýzy byly ověřeny v případové studii, zaměřené na facebookový profil Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve studii byla analyzována interakce školního profilu a jeho uživatelů a porovnána s jinými školami. Ve výsledku je kromě ověření nástrojů uděleno škole doporučení pro zvýšení engagementu. Práce poukázala na přínosy a nedostatky nástrojů pro měření firemního chování a komunikace na sociální síti. Bylo zjištěno široké uplatnění těchto nástrojů. Lze je využít pro poznání firemního profilu, jeho uživatelů, pro účely konkurenční analýzy, sledování naplňování firemních cílů nebo pro optimalizaci komunikace na sociální síti.
Product innovation in mobile applications
Michaličová, Alexandra ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Jiřička, Martin (oponent)
Diplomová práce má za účel zjistit, zda zavedením nové funkcionality do mobilní aplikace, na základě stávajících konkurenčních trendů, dokáže vybraná aplikace získat novou pozici na trhu. Na zhodnocení nám slouží sběr dat a zpětné vazby od uživatelů. Práce přitom poukazuje na různé aspekty spojené s produktovým managementem v praxi. V teoretické části se věnuje definování produktového managementu a mobilní aplikace jako produktu, popisuje produktovou inovaci a metodiky využívané při řízení produktu. Úkolem praktické části je výběr nové funkcionality, kterou je zavedení programu pro firmy, popis všech aspektů při přípravě funkcionality a následně její vývoj. Z analýzy získaných dat a zpětné vazby od uživatelů práce vyhodnocuje její přínos pro společnost Liftago a jeho postavení na konkurenčním trhu.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu seriálu závodů RunCzech
Fejfar, Ondřej ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Černý, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí z hlediska podpory podnikání a jejich využití ke komerčním účelům. Na základě dlouhodobých statistik jsou blíže představeny nejpoužívanější sociální sítě v ČR a popsány hlavní principy, jak jejich pomocí zvýšit zisk nebo obrat firmy. Zvláštní pozornost je kladena na Facebook, nejrozšířenější sociální síť na světě. Jedná se o propojení IT světa s marketingem, který má v dnešní době při prodeji klíčovou roli. Tato práce by měla ukázat, jak je propojení těchto dvou světů důležité. Cílem praktické části je analýza komunikace RunCzech běžecké ligy (dříve Pražský mezinárodní maraton) včetně podrobné konkurenční analýzy. Pro analýzu jsou zvoleny vhodné metriky, které jsou změřeny pomocí speciálních nástrojů. Na závěr je provedeno komplexní vyhodnocení a představeny návrhy pro efektivnější komunikaci RunCzech běžecké ligy na poli sociálních sítí.
Vstup české firmy na trh Spolkové republiky Německo prostřednictvím e-shopu
Drahota, Jiří ; Kučera, Dušan (vedoucí práce) ; Barton, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá zejména praktickými aspekty vstupu konkrétní české společnosti na německý trh prostřednictvím elektronického obchodu. Zachycuje celý proces vstupu od počáteční analýzy situace před vlastním vstupem, přes zpracování strategie vstupu, sestavení dílčích marketingových a finančních strategií, výběr logistických a finančních partnerů, až po vlastní zahájení činnosti a hodnotící procesy úspěšnosti naplňování strategie expanze. Prvním cílem je vytvoření strategického plánu se záměrem vstupu české společnosti na německý trh, druhým cílem je zmapovat klíčové aspekty zahraničního rozvoje české společnosti formou e-shopu v prostředí SRN.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.