Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 362 záznamů.  začátekpředchozí264 - 273dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Roupcová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Doboš, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy na její vylepšení.
Communication strategy of non-profit organizations
Kolesárová, Maria ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce se soustřeďuje na komunikaci organizací neziskového sektoru. Nejdřív charakterizuje neziskové organizace a neziskový sektor, poté přechází ku charakteristice marketingu a marketingové komunikace neziskových organizací. V praktické části analyzuje komunikační nástroje vybrané neziskové organizace a hodnotí komunikaci organizace a její vliv na postoje a chování cílové skupiny
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Šedivá, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Friedová, Paulina (oponent)
Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení a návrh marketingové a komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo. V první části se zabývám teoretickými základy marketingu a tvorbou marketingové a komunikační strategie. Ve druhé části zmapuji tuzemský trh s vínem z pohledu výrobců i spotřebitelů a představím současné trendy. Dále provedu analýzu marketingových aktivit společnosti a jeho konkurentů a zhodnotím její současnou situaci. Na základě identifikovaných problémových oblastí navrhnu novou marketingovou a komunikační strategii.
Market segmentation by using marketing data as part of marketing strategy
Nagyová-Tkáčová, Monika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Jakešová, Patricia (oponent)
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a její důležitost při tvorbě marketingové strategie společnosti. Dále pak zrealizovat segmentaci trhu pro firmu, která se rozhodla zavést na trh nový produkt a na základě výsledků z převáděné segmentace trhu definovat cílovú skupinu a vypracovat návrh s doporučeními pro efektivní komunikační strategie společnosti.
Komunikační strategie nového produktu na trhu
Drnková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Bečvářová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro nově zaváděný produkt na český trh. V praktické části představuji společnost Meditor s.r.o. a nově zaváděný produkt poslechový program Tomatis. Při stanovení návrhu komunikační strategie programu Tomatis jsem mimo jiné vycházela z empirického výzkumu, ze stávající komunikační strategie a z definovaného cílového publika.
Analýza komunikační strategie vybraného podniku
Královcová, Kamila ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá komunikační strategií. Jejím cílem je zjistit, pomocí průzkumu trhu mezi maloobchodními firmami, jaká komunikační strategie od dodavatele je vhodná. V teoretické části je podán přehled základních termínů z oblasti marketingu, specificích trh organizací, komunikačních nástrojích pull a push strategie. V praktické části je použit příklad komunikace s obchodními partnery velkoobchodu TotalOutdoor. V rámci práce byla zjištěna dosavadní komunikace firmy TotalOutdoor se stávajícími a potenciálními odběrateli. Následně byl proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů s maloobchodními prodejci campingového zboží. Na základě sekundárních informací a výsledků kvalitativního průzkumu byl proveden online kvantitativní průzkum trhu mezi maloobchodními prodejci campingového vybavení. Práce uvádí jednotlivé dílčí závěry vyplývající s těchto průzkumů. Výsledkem práce je zhodnocení, v jakých bodech je komunikační strategie firmy TotalOutdoor uzpůsobena požadavkům maloobchodních odběratelů.
Exportní strategie firmy Preciosa
Piekarzová, Karolína ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem diplomové práce je navržení vhodné exportní strategie pro společnost Preciosa Figurky, s.r.o. do Chile. První kapitola stručně charakterizuje zmíněnou společnost a je zde popsána její ekonomická situace a obchodní strategie. Další kapitoly se věnují rozboru současného marketingového mixu společnosti, vzájemným obchodním stykům České Republiky a Chile a je zde i podrobná PEST analýza chilského trhu z pohledu tuzemských podnikatelů. Poslední kapitola již navrhuje konkrétní exportní strategii, kde je největší důraz kladen na komunikační strategii. Společnost již úspěšně působí v jiných zemích v regionu Latinské Ameriky a vývoz do Chile je díky ekonomické vyspělosti této země správnou strategií.
Analýza komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno
Korychová, Monika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kuthanová, Andrea (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou komunikační strategie sportovního klubu Rytíři Kladno. Cílem práce je analyzovat marketingové aktivity pořádané klubem se zaměřením na komunikační strategii klubu a pomocí marketingového výzkumu zhodnotit úspěšnost používané komunikační strategie. Práce je rozdělena do pěti kapitol. V každé z kapitol je uveden nejprve teoretický úvod do tématu a následně jsou uvedeny praktické souvislosti aplikované konkrétně na klub Rytíři Kladno. Praktickým přínosem práce je marketingový výzkum, jehož cílem je zjištění o tom, jaké je povědomí fanoušků o jednotlivých marketingových aktivitách klubu a jeho sponzorech. Na základě výzkumu je zhodnocena používaná komunikační strategie klubu a jsou uvedeny návrhy na její zlepšení.
Komunikační strategie společnosti Ahold na českém trhu
Daďová, Andrea ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Volfová, Jitka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá současnou komunikační strategií maloobchodní společnosti Ahold Czech Republic, a.s. Práce dále zkoumá, zda jsou prvky komunikačního mixu ve vztahu společnost -- zákazník využity efektivně a zda je komunikace společnosti pro české spotřebitele vhodná a dostatečná. Teoretická část práce se věnuje především pojmům jako je marketingový mix, marketingová komunikace a její moderní trendy. Praktická část práce vymezuje hlavní konkurenty českého maloobchodu a dále se zabývá představením společnosti Ahold a jejím vývojem na českém trhu. Závěr praktické části práce analyzuje výsledky dotazníkového šetření, z kterých jsou následně vyvozena doporučení na zlepšení jednotlivých prvků komunikační strategie společnosti Ahold Czech Republic, a.s. do budoucna.
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Němcová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machander, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v teoretické pasáži je definován pojem komunikace, marketingový a komunikační mix a také je popsáno několik nových trendů v marketingové komunikaci. V druhé části práce je představena společnost Vodafone a její konkurence, včetně analýzy postavení operátorů na českém trhu. Dále je analyzována komunikační strategie Vodafone a jsou popsány její jednotlivé prvky. Poslední část se věnuje dotazníkovému šetření, na jehož základě je sestavena SWOT analýza a vlastní doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 362 záznamů.   začátekpředchozí264 - 273dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.