Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Němcová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machander, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu. Cílem této práce je poznat a posoudit komunikační strategie společnosti Vodafone a současně zjistit, jak spotřebitelé vnímají nejen Vodafone, ale i jeho konkurenci. Následně na základě této analýzy a dotazníkového šetření navrhnout optimální komunikační strategii pro společnost Vodafone. Práce je rozdělena na dvě části, kdy v teoretické pasáži je definován pojem komunikace, marketingový a komunikační mix a také je popsáno několik nových trendů v marketingové komunikaci. V druhé části práce je představena společnost Vodafone a její konkurence, včetně analýzy postavení operátorů na českém trhu. Dále je analyzována komunikační strategie Vodafone a jsou popsány její jednotlivé prvky. Poslední část se věnuje dotazníkovému šetření, na jehož základě je sestavena SWOT analýza a vlastní doporučení.
Analysis and design of data services for customers on the basis of available data sources in the enterprise. (Vodafone company)
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Machander, Aleš Machander (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu mobilních operátorů v České republice. Úvod práce je věnován vysvětlení klíčových ukazatelů používaných mobilními operátory na analýzu zákazníků jako je míra odchodu zákazníka,průměrný výnos na zákazníka nebo celková hodnota zákazníka. Nedílnou součástí práce je i srovnání cen spotřebních košů v ČR s ostatními zeměmi. Situace na již plně nasyceném trhu se výrazně změnila nabídkou neomezených tarifů. V praktické části jsem se proto zaměřil na podrobnou analýzu dat od zákazníků společnosti Vodafone a podrobným prozkoumáním aktuální cenové nabídky dostupných tarifů a datových služeb. Při návrhu tarifů jsem tak vycházel z reálných informací všech zákazníků - fyzických osob během období 3 měsíců. Cílem práce byl návrh tarifů a služeb pro zákazníky, které by udržely aktuální zákaznickou bázi, respektive by ji mírně zvýšily.
Aplikace CVM v telekomunikační společnosti
Machander, Aleš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Esser, Miroslav (oponent)
Obsahem práce je téma Customer Value Management (CVM) v oblasti telekomunikací. Z důvodu poměrně velké saturace tohoto trhu nabývá na důležitosti navyšování tržeb plynoucí ze stávající zákaznické báze. Za hlavní cíle jsem vytyčil zpracování komplexního teoretického základu CVM a studie zabývající se nastavením efektivního retenčního procesu. V teoretické části čtenáře seznamuji se základními aspekty CVM - hodnota zákazníka (CLV), Campaign Management System, odchozí a příchozí komunikační kampaně a kontaktní strategie. Nedílnou součástí je popis Business Intelligence nástrojů -- prediktivní modely a zákaznická segmentace. Praktická část spočívá ve vypracování zmíněné studie. V reálném prostředí telekomunikační společnosti jsem analyzoval současný stav retenčního procesu a na základě zjištěných informací jsem navrhl nové CVM aktivity, které vedou ke zvýšení hodnoty zákaznické báze. Hlavními přínosy práce jsou poskytnutí teoretického základu o oblasti CVM, který slouží jako dostačující informační zdroj pro potřeby v akademickém i business prostředí a navržená studie CVM aktivit v retenčním procesu vhodná pro použití i ve společnostech mimo telekomunikační odvětví.
Jak v malé firmě "levně" řešit BI?
Machander, Aleš ; Šalamon, Tomáš (vedoucí práce) ; Skala, David (oponent)
Tato práce se zabývá využitím business intelligence v malých a středních podnicích. Hlavním cílem je nalezení právě takových řešení, která by vyhovovala jejich požadavkům a potřebám. Nejvhodnějším způsobem zavedení business intelligence je dle výstupů této práce vývoj vlastního nízkonákladového řešení. Naopak integrovaná řešení dodávaná předními představiteli tohoto trhu jsou pro malé a střední podniky zbytečně složitá a drahá. Zajímavý způsob zavedení business intelligence představují plně či zčásti hostovaná řešení, u kterých ovšem zatím chybí dostatečná podpora a servis v České republice. K dosažení zmíněných výstupu jsou analyzovány informace od odborníků na téma business intelligence. Pro nalezení vhodného řešení slouží vypracovaný průzkum trhu, pro který jsou použity oficiální informace dodavatelů o nabízených řešení a také dodané cenové návrhy od obchodních zástupců. Získané výstupy jsou podpořeny výsledkem praktické části, jejíž podstata spočívá ve vypracování projektu zavedení business intelligence do konkrétní malé společnosti. Tento projekt vychází zejména z interview s jednatelem společnosti, na jejichž základě jsou zpracovány požadavky na výslednou podobu řešení. Hlavní přínosy této práce spočívají právě v provedené analýze trhu a vypracovaném projektu zavedení business intelligence, pomocí kterých byl nalezen vhodný způsob, jak do malých a středních podniků levně nasadit business intelligence řešení. Dalším přínosem je získání názorů a pohledů manažerů těchto společností na zavádění business intelligence řešení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.