Název: Komunikační strategie společnosti Vodafone na českém trhu
Překlad názvu: Communication strategy of Vodafone in the Czech market
Autoři: Němcová, Lenka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machander, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační nástroje; komunikační strategie; marketingová komunikace; marketingový mix; telekomunikace; communication strategies; communication tools; marketing communication; marketing mix; telecommunication

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46684

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195723


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet