Název:
Analýza a návrh komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo, a.s.
Překlad názvu:
Analysis and Proposal of Communication Strategy of Znovín Znojmo, a.s.
Autoři:
Šedivá, Petra ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Friedová, Paulina (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je kritické zhodnocení a návrh marketingové a komunikační strategie společnosti Znovín Znojmo. V první části se zabývám teoretickými základy marketingu a tvorbou marketingové a komunikační strategie. Ve druhé části zmapuji tuzemský trh s vínem z pohledu výrobců i spotřebitelů a představím současné trendy. Dále provedu analýzu marketingových aktivit společnosti a jeho konkurentů a zhodnotím její současnou situaci. Na základě identifikovaných problémových oblastí navrhnu novou marketingovou a komunikační strategii.The objective of the thesis is evaluation and proposal of marketing and communication strategy of Znovín Znojmo. In the first part, I explain the theory of marketing and creation of marketing and communication strategy. In the second part, I analyze the Czech wine market as seen by both producers and consumers, and I introduce current trends. Furthermore, I analyze marketing activities of the company and its competitors and evaluate its current situation. Based on the identified issues, I propose new marketing and communication strategy.
Klíčová slova:
komunikační strategie; marketingová strategie; trh s vínem; vinařství; Znovín Znojmo; communication strategy; marketing strategy; viniculture; wine market; Znovín Znojmo
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40910