Název: Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Překlad názvu: Communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Autoři: Roupcová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Doboš, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; communication strategy; marketing; marketing mix; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40628

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet