Název:
Komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Překlad názvu:
Communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s.
Autoři:
Roupcová, Michaela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Doboš, Zdeněk (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se věnuje analýze komunikační strategie společnosti Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. V první části jsou vysvětlena teoretická východiska z oblasti marketingu a komunikace. Druhá část představuje a zároveň analyzuje společnost a její současný stav na trhu. Třetí část práce se věnuje charakteristice současné komunikační strategie společnosti a na závěr jsou uvedeny návrhy na její vylepšení.This thesis deals with the analysis of communication strategy of the company Modrá pyramida stavební spořitelna, a.s. The first part explains a theoretical knowledge of marketing and communication. The second part introduces and analyses the company and its current position on market. The third part deals with the characterization of current communication strategy of the company and at the end of the final part is stated a proposal of its improvement.
Klíčová slova:
komunikační mix; komunikační strategie; marketing; marketingový mix; SWOT analýza; communication mix; communication strategy; marketing; marketing mix; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40628