Název: Komunikační strategie nového produktu na trhu
Překlad názvu: Communication strategy of the new product on the market
Autoři: Drnková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Bečvářová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikace; Komunikační mix; Komunikační strategie; Marketingový mix; Communication; Communication mix; Communication strategy; Marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/40753

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197236


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet