Název: Analýza komunikační strategie vybraného podniku
Překlad názvu: Analysis of communication strategy
Autoři: Královcová, Kamila ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; Komunikační strategie; Pull; Push; Specifika B2B trhu; B2B; Communication strategy; Pull; Push; Specifics of B2B market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42797

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197135


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet