Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Extrakce klíčových slov z dokumentů
Matička, Jiří ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatickou extrakcí klíčových slov z dokumentů. Jejím cílem je návrh a implementace aplikace, která bude schopná z dokumentu vyextrahovat množinu klíčových slov vyjadřující co nejpřesněji hlavní obsah dokumentu. Mezi požadavky na aplikaci patří zejména rychlost a přesnost. Proto byly nejprve prostudovány již existující principy a provedena klasifikace metod na základě různých kritérií. Další část práce se zaměřuje na výběr a podrobný popis funkčnosti jedné z metod, která by měla být využita při extrahování klíčových slov. Následuje podrobný návrh celé aplikace a její následná implementace. Důležitá je hlavně poslední kapitola zabývající se testováním aplikace na množině textových dokumentů a vyhodnocením úspěšnosti procesu extrakce.
Návrh dílčí strategie při propagaci elektronického obchodu firmy
Ženatová, Eva ; Schwanzer, Roman (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů v elektronickém obchodování pro správné fungování e-shopu. Analyzuje současný stav již existujícího e-shopu a na základě zjištěných nedostatků navrhuje dílčí strategii při další propagaci tohoto obchodu.
Metodiky SEO optimalizace
Karásek, Martin ; Chudán, David (vedoucí práce) ; Sklenák, Vilém (oponent)
Tématem bakalářské práce jsou metodiky SEO optimalizace pro dvě odlišně zaměřené webové stránky - první je informační z oblasti financí, druhá je prezentací služeb stavební firmy. Cílem práce je využití SEO optimalizace k zajištění kvalitní návštěvnosti pro obě webové stránky a popsání odlišností v průběhu optimalizace každé z nich. Dosaže-ní cíle spočívá v celkové analýze původního provedení webových stránek a následných úprav, které obě stránky na internetu zviditelní. Přínosem práce k problematice SEO optimalizace je ukázka podrobných metod analýzy a úprav stránek, popis a ukázky využití vhodných podpůrných programů a on-line nástrojů pro optimalizaci komerčních i nekomerčních webových stránek. Práce postu-puje od teoretického úvodu do problematiky SEO optimalizace, přes analýzu původního stavu optimalizovaných stránek, až po část praktickou, kde jsou zaznamenány kroky optimalizace s vyhodnocením dosažených výsledků.
Problematika návrhu webových stránek
Melena, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Tématem této bakalářské práce je podat přehled o problematice návrhu webu a hlavním cílem je vytvoření a aplikování metodiky pro proces návrhu webu. Pro tyto účely je práce rozdělena do tří částí. První část je věnována úvodu do problematiky SEO se zaměřením převážně na oblast návrhu webu, druhá se zabývá sestavením metodiky pro návrh webu a v třetí části je tato metodika aplikována na skutečný projekt. Práce je určena především pro projektové manažery a webmastery, kterým přináší pohled do této problematiky, k niž stále neexistují standardizované postupy.
Inbound marketing
Popek, Tomáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Trnka, Lukáš (oponent)
Ve své práci se věnuji Inbound marketingu, který představuje nový pohled na marketing a kterému dosud není věnována taková pozornost, jakou si zaslouží, vůči výsledkům, které může přinášet. Jedná se o kombinaci již existujících a ověřených marketingových metod, které jsou použity pro získání nového zákazníka s minimálními náklady pro organizaci, která tento marketing používá. V první části mojí práce se věnuji definování pojmu Inbound marketing a vysvětlení jeho definice. Dále představuji seznam nástrojů používaných v Inbound marketingu, jejich definice a rozdíly oproti použití těchto nástrojů v ostatních typech marketingů. V druhé části své práce se věnuji představení softwarů pro vedení Inbound marketingových kampaní, jejich popisu a zhodnocení z pohledu koncového uživatele. Dále představuji praktickou ukázku práce v jednom z těchto softwarů na základě reálných požadavků klienta a v závěru své práce uvádím splnění stanovených cílů a vlastní názor na vývoj tohoto trendu v současném marketingu.
Data driven SEO
Koutný, Jiří ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Obor optimalizace pro vyhledávače (SEO) v poslední době prochází velkými změnami. Na trhu se konečně objevily nástroje, které umožňují marketingovým konzultantům výsledky své práce v SEO efektivně měřit a vyhodnocovat. Teoretická část této práce si proto klade za cíl popsat a porovnat vybrané zajímavé SEO nástroje včetně konkrétních možností jejich praktického využití. Hlavní prostor je věnován databázím zpětných odkazů (MajesticSEO, SEOMoz OpenSiteExplorer a Ahrefs) a nástrojům pro návrh klíčových slov od Googlu (AdWords), Seznamu (Sklik) a okrajově také Wordtracker a SEMRush. Závěr teoretické části obsahuje přehled nástrojů a postupů pro měření pozic ve vyhledávačích. Praktická část práce popisuje způsob výběru, přípravy a zpracování dat ze zmíněných nástrojů pro korelační analýzu výsledků vyhledávače Seznam.cz ve vtahu k nejznámějším SEO faktorům. Výsledky analýzy pomůžou marketingovým konzultantům ujasnit si, které faktory jsou pro úspěch ve vyhledávačích nejdůležitější a má smysl věnovat úsilí jejich zlepšování.
Způsoby využití SEO pro různé typy webů
Schneider, Martin ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problémem optimalizace webových prezentací pro vyhledávače, což je v současné době velmi aktuální téma. Tato práce poskytuje ucelený pohled na proces, který nám dopomůže k lepším pozicím v žebříčcích nejčastěji používaných vyhledávačů a pomáhá nám také zjistit, jak tyto nejpoužívanější vyhledávací stroje fungují. V teoretické části dále jednotlivě rozebíráme povolené a nepovolené úpravy stránky, včetně optimalizace mimo zdrojový kód. V praktické části jsou analyzovány různé typy webů za použití mnoha SEO nástrojů. To nám pomůže poznat rozdíly v přístupech při optimalizaci. Zároveň analýza poskytne přehled ukazatelů, které je dobré sledovat a způsob, jakým tyto hodnoty zjistit.
Belief in the Internet and Critical Thinking
Krejčí, Aleš
Současná mladá generace zcela rutinně používá internet jako snadno a rychle dostupný zdroj informací, zábavy a komunikace. Každodennost vytváří víru v aktuálnost a kvalitu získaných informací. Pohodlná práce s klíčovými slovy a vyhledávači tuto víru dále posiluje, přestože se mnohdy jedná o zastaralé informace nebo pochybné zdroje. Slepou vírou v internet jsou infikováni i někteří studenti vysokých škol, dokonce i ve vyšších ročnících, kde bychom měli očekávat a vyžadovat výraznou míru analytického myšlení a kritického přístupu. Tím více to platí o studentech marketingové komunikace, kteří si musejí osvojit mnohem hlubší pohled na formy a mechanismy fungování mediálního a informačního prostředí. Autor na výsledcích výzkumu mezi studenty tohoto zaměření ukazuje, že ani zde není situace ideální. Pedagogové musejí vychovávat samostatně a kriticky myslící absolventy, ať už budoucí rozvoj informačních technologií přinese cokoliv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Tvorba a propagace webových stránek
Stránská, Eva ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Němečková, Klára (oponent)
Cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu vytvořených webových stránek artbuilding.cz a návrh vhodné strategie pro budování jejich návštěvnosti. V úvodu bakalářské práce je popsán rostoucí trend ve využívání Internetu a internetové reklamy, který podtrhuje stále větší význam webové prezentace jako prostředek zviditelnění se v online prostředí. V další části je charakterizován internetový marketing, spolu s členěním online marketingových nástrojů. V této souvislosti se bakalářská práce zaměřuje především na možnosti webových stránek. Proto je zde také z pohledu internetového marketingu popsán návrh webu, včetně popisu jednotlivých forem jeho propagace. V navazující části jsou uvedeny informace z provedené komplexní analýzy webových stránek a jejich aktuálního stavu. Analýza je rozdělena do jednotlivých částí, které vždy obsahují detailní popis konkrétní analýzy, včetně postupu jejího provedení a následného vyhodnocení spolu s doporučením.
Keyword analysis in search engine optimization
Kovařík, Tomáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Novotný, Michal (oponent)
Práce se věnuje analýze klíčových slov jako součásti marketingu na internete. Poukazuje na význam internetu a IT v současném podnikání. Hlavní náplní je podrobný popis metod analýzy klíčových slov při optimalizaci pro vyhledávače. Výběr vhodných klíčových slov je základem pro nalezení společnosti na internetu, kde je dostupné obrovské množství informací různé kvality. Práce aplikuje postup analýzy na optimalizaci stránek reálné společnosti a obsahuje doporučená klíčová slova pro tuto webstránku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.