Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Elektronický obchod v Nette
Okosy, Michal ; Sklenák, Vilém (vedoucí práce) ; Vojíř, Stanislav (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou elektronického obchodu pro společnost Caryawood s.r.o. Jejím hlavním cílem je vytvořit funkční internetový obchod pro tuto společnost. Tohoto cíle bude dosaženo naplněním tří dílčích cílů - teoretického vymezení technologií a přístupů používaných při tvorbě elektronického obchodu, návrhem databáze pro konkrétní obchod a samotného naprogramování obchodu za použití Nette frameworku. Práce je rozčleněna do tří kapitol. První dvě kapitoly jsou teoretické a jsou v nich popsány technologie a přístupy, které jsou využívány při tvorbě webových stránek a elektronických obchodů. Třetí kapitola je zaměřena prakticky a je v ní popsána realizace konkrétního internetového obchodu od specifikace požadavků zadavatele, po návrh databáze a strukturu a ukázku naprogramovaného řešení. Výstupem práce je elektronický obchod provozovaný na adrese www.caryawood.cz.
Analýza a návrh internetového obchodu
Verner, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Tématem této diplomové práce je analýza a návrh internetového obchodu. Práce je rozdělena do tří částí: teorie, analýza a návrh. Každá tato kapitola je rozdělena do několika podkapitol. Hlavním cílem této diplomové práce je, vytvoření návrhu úspěšného internetového obchodu. Analytická část práce popisuje současný stav a trendy chování uživatelů internetu v ČR. Dále tato část práce také popisuje nároky na internetový obchod, jak z pohledu potencionálních zákazníků, tak z pohledu majitele obchodu. Poté následuje návrhová část diplomové práce, která vychází z teoretické a analytické části a je zde zpracován návrh internetového obchodu.
Využití vybraných prvků internetového marketingu v konkrétním specializovaném e-shopu
Pavlíková, Olga ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vybraného e-shopu se specializovaných sportovním vybavením. V první kapitole jsou uvedeny důležité pojmy spojené s internet marketingem. Druhá kapitola analyzuje zmiňovaný e-shop, jeho konkurenci a následně je srovnává. Ve třetí kapitole jsou uvedeny návrhy, které by měly vést ke zlepšení pozice na trhu a zvýšit prodejnost nabízeného sortimentu. V závěru práce jsou tyto návrhy zhodnoceny z hlediska toho, jak přispějí ke zvýšení konkurenceschopnosti e-shopu.
Marketingová strategie elektronického obchodu Fotodekorace.cz
Vlčková, Simona ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce zkoumá vybrané metody zvyšování návštěvnosti elektronického obchodu fotodekorace.cz, zejména se však zabývá výkonnostními nástroji internetového marketingu. Cílem diplomové práce je na základě provedených analýz navrhnout internetovou marketingovou strategii tohoto konkrétního internetového projektu vedoucí k růstu prodejů. Dílčím cílem práce je prostřednictvím webové analytiky zhodnotit efektivitu online marketingových aktivit. Jedním z výstupů práce je návrh efektivní optimalizované reklamní kampaně ve vyhledavačích. Práce se pro splnění předkládaných cílů opírá zejména o uvedený teoretický pohled, který je následně aplikován. Na závěr jsou formulována doporučení pro budoucí vývoj internetového obchodu, která by měla přispět k dalšímu zvýšení výkonnosti stránek.
Analýza a návrh internetového obchodu
Freiberg, Michal ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Žemlička, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou a návrhem internetového obchodu pro společnosti GastronomikKV s.r.o. Internetové obchodování je v dnešní době pro firmy velice důležité a platí to i na trhu s gastronomickými zařízeními a službami. První část práce se zabývá teorií, která se váže na internetové obchody. Práce naváže analýzou zákaznických požadavků na budoucí internetový obchod společnosti a analýzou její konkurence. Před samotnou návrhovou částí práce je poté provedena analýza metodikou WebML. Hlavní část práce, tedy ta která se zabývá návrhem internetového obchodu, se zaměří hlavně na využití nástrojů internetového marketingu a na provedení správné optimalizace pro vyhledávače, dotkne se ale i zásad použitelnosti a přístupnosti webových stránek. V závěru práce bude návrh zhodnocen z hlediska toho jak přispěje ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti GastronomikKV s.r.o.
Audit webových stránek internetového obchodu
Heideker, Petr ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Drašnar, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje základní postupy a pravidla, které by měl dodržovat každý úspěšný internetový obchod. Cílem práce je sepsat a shromáždit všechna tato důležitá kritéria. Podle těchto kritérií je dále v této práci analyzován konkrétní internetový obchod a jeho konkurenti na trhu a z provedených analýz jsou vyvozeny patřičné závěry. Dále jsou v této práci popsány důležité metody propagace webových stránek a také základy webové analytiky pro internetové obchody. Závěrečná část této práce je věnována konkrétním návrhům na zlepšení internetového obchodu, které by měly mít za přínos příchod nových zákazníků a tím pádem i zvýšení zisků obchodu.
Opensourcové řešení redakčního systému a elektronického obchodu
Moravcová, Iva ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kunstová, Renáta (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje jedno z možných řešení, jak vytvořit webovou prezentaci a internetový obchod pomocí opensource softwaru, a to využití redakčního systému Wordpress. První polovina práce je věnována samotnému systému Wordpress. Je popsána databáze a funkcionalita Wordpressu verze 2.7 Na závěr je uveden popis instalace a základního nastavení, které doporučuji před další prací se systémem. Druhá polovina práce se zabývá pluginy internetového obchodu pro tento systém. Tři nejčastěji používané pluginy - WP ShoppingCart, WP YAK a Wordpress eShop jsou popsány z hlediska podpory základní funkcionality internetového obchodu a schopnosti lokalizace pro české prostředí. Se zaměřením na tyto vlastnosti jsou porovnány pomocí multikriteriálního výběru.
Webové prezentace obchodních firem zaměřených na prodej potravin
Matyášková, Markéta ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V teoretické části popisuji prvky webových prezentací z pohledu zákazníka, marketingový mix v podmínkách internetu a možnosti certifikace internetových obchodů. V praktické části jsou popsány internetové obchody - nespecializované, prodávající široký sortiment potravin a internetové obchody specializované, zaměřené na určitý druh zboží. Dále kamenné obchody umožňující nákup na internetu a internetové obchody s potravinami v zahraničí. Práce obsahuje srovnání webových prezentací nespecializovaných internetových obchodů a srovnání různých možností nákupu podle času a ceny.
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě
Fořt, David ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Dosoudilová, Barbora (oponent)
Diplomová práce Možnosti zlepšení procesů v internetovém obchodě seznamuje zájemce o možnostech zlepšení v malých internetových obchodech s omezenými finančními možnostmi. Cílem práce je vymezení pojmu proces, nalezení vhodných metod pro zlepšování procesů v podnicích obecně a na základě získaných informací namodelovat procesní model vybraného internetového obchodu a použití některých metod na zlepšení vybraného procesu. Na začátku práce je čtenář seznámen s pojmy elektornického obchodu a internetového podnikání obecně. V další části je vysvětlen pojem proces a význam procesního přístupu ve firmách podnikajících v dnešní době. Další část je věnována zlepšování procesů. Nejprve jsou představeny dva přístup Business Process Reengeneering a Bussiness Process Improvement a následně jsou uvedeny metody vedoucí ke zlepšení procesů. Metody jsou vybrány z různých oblastí a tak je dobře vidět rozmanitost volby způsobu zlepšení procesu. Následuje část popisující metodologii MIPIM, tedy postup realizace zlepšení procesu, od pochopení potřeb a procesu, přes modelování, redesign až po implementaci. Jednotlivé kroky jsou doplněny o vhodné nástroje a metody. Další kapitola představuje internetový obchod SkateMORE, pomocí SWAT analýzy a strategických cílů určuje možnosti modifikace. Poslední kapitola se zabývá vlastním zlepšením procesu v internetovém obchodě za pomoci metodologie MIPIM a vybraných metod z předešlých kapitol. Práce končí návrhem hodnocení implementace řešení. Vlastní implementace a její hodnocení není součástí práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí50 - 59  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.