Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Model elektronického obchodu pro služby
Zechmeisterová, Věra ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem práce je vytvoření modelu informačního zabezpečení služeb autoopravny a vytvoření odpovídajícího systémového řešení elektronického obchodování této autoopravny.
Internetový marketing
Brounek, Radim ; Chudomelka, Josef (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací společnosti XY s.r.o. na internetu prostřednictvím návrhu a tvorby nových internetových stránek a elektronického obchodu. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na zvýšení návštěvnosti webových stránek a elektronického obchodu. V práci bude popsána současná situace společnosti pomocí analýz PEST, PORTER a SWOT, na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů. Jednotlivé cíle budou postupně zpracovány a průběžně sledovány a vyhodnocovány. Po uplynutí období jednoho roku budou jednotlivé cíle vyhodnoceny a bude navrhnut další vhodný postup.
Podnikatelský záměr
Letochová, Kamila ; Ing.Vít Kubíček (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice podnikatelského záměru, který je určen k založení internetového obchodu s oblečením a doplňky. V práci jsou obsaženy informace potřebné k samotnému založení podniku, dále informace týkající se analýzy současného stavu odvětví a analýzy zákazníků a konkurence.
Podnikatelský záměr pro internetový portál zprostředkující IT služby
Slováček, Jan ; Ševčík, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je podnikatelským plánem pro nově vznikající internetový portál zprostředkující IT služby. Tento plán je rozdělen do tří částí a to do teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou popsány jednotlivé pojmy, které spadají do této oblasti podnikání. Analytická část je zaměřena na analýzu společnosti, konkurence a prostředí na trhu. Návrhová část je popsána dle obvyklé struktury podnikatelského plánu. Je zde popsána funkční stránka portálu, marketingový mix, kterým se bude webový portál propagovat. Dále organizační plán, hodnocení rizik a finanční plán. Tento podnikatelský záměr bude použit k reálnému využíti v praxi.
Posouzení stávajícího elektronického obchodování firmy Top Moravia Q a návrh změn
Zavadil, Lukáš ; Vaněček, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce analyzuje stávající elektronické obchodování konkrétního českého podniku střední velikosti, vyhledává problémy a navrhuje ucelené řešení těchto problémů, včetně praktické implementace.
Návrh a implementace internetového obchodu
Maťák, Lubomír ; Haluza, Jaroslav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem této práce je analýza a návrh elektronického obchodu pro firmu, zabývající se velkoobchodním prodejem elektromateriálu a poskytování služeb v oblasti dodávek elektromateriálu na stavbu různých projektů, jak ze státního, tak ze soukromého sektoru. Nejedná se o klasický internetový obchod formou B2C. Koncept této práce je navržen jako B2B. Hlavní myšlenkou je online komunikace dodavatele a odběratele a možná kontrola, jak stavu zakázky, tak stavu skladu pro případné další objednávky.
Internetový obchod Galerie obrazů
Hák, Lukáš ; Stryka, Lukáš (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvořit návrh a kompletní realizace internetového obchodu. Na počátku bylo nutné si vytvořit teoretický základ celého systému, zjistit požadavky a ucelit informace. Poté se provedla hlubší analýza, včetně případu užití a nutných diagramů. Před vlastní implementací se zvolily vhodné technologie a provedly korekce návrhu. Existuje mnoho pohledů na  internetové obchody a bylo potřeba zvolit rozumný kompromis mezi jednoduchostí a dobrou funkčností. Práce je ušitá na míru na konkrétní galerii a již našla praktické využití.
Project of Internet Business for SATES a. s. Považská Bystrica
Bačík, Matej ; Hovan, Ĺuboš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This bachelor thesis discusses project of internet business for a private company with activities in the traffic sign’s area. The solution is created by the combination of specific needs of the company and market requirements and meets the high standards of quality, effectiveness and functionality. The bachelor thesis delivers solution of internet business, which realization leads to impression of more customers and cost decreasing.
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Berka, Marek ; Urabetzová, Vendula (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na navržení mezinárodní marketingové strategie pro elektronický obchod, který plánuje vstoupit na trhy Spojených států amerických, Velké Británie a Německa. Práce analyzuje současný marketingový mix a vnější prostředí vybrané společnosti a na základě získaných informací navrhuje marketingové návrhy pro propagaci a prodej na zmíněných trzích. Hlavním cílem je vytvoření efektivní marketingové strategie, která umožní úspěšný vstup na zahraniční trhy pro nový elektronický obchod. V závěrečné části jsou prezentovány vlastní návrhy řešení, které zahrnují vizi a misi firmy, návrh marketingového mixu pro jednotlivé trhy, doporučení k sociálním sítím a finanční náklady na marketingové činnosti. Kritické faktory úspěchu jsou také identifikovány pro dosažení úspěšného vstupu na zahraniční trhy.
Specifika internetového podnikání
Rýdel, Tomáš ; Očko, Petr (vedoucí práce) ; Lipková, Helena (oponent)
(česky): Hlavním cílem práce je popsat specifika internetového podnikání s ohledem na odhalení příčin úspěchu či naopak neúspěchu firem v internetovém prostředí. V rovině teoretické je v této souvislosti záměrem práce charakterizovat vliv internetu na principy podnikání a dát tak čtenáři ucelený obraz o jeho dopadech na současnou podnikatelskou sféru. V návaznosti na cíl práce je potřeba prakticky prozkoumat, jaké možnosti nabízí 21. století v oblasti integrace moderních firemních nástrojů, které umožňují hladší přístup k firemním informacím a znalostem a zda jejich efektivní optimalizace je klíčem k úspěšnému podnikání na internetu. Přínosem této práce je praktické zhodnocení výzev, které přináší do firem neustálý vývoj informačních a komunikačních technologií, které může být využito pro podporu rozhodování při výběru vhodné kombinace firemních nástrojů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.