Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 764 záznamů.  začátekpředchozí543 - 552dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj nového produktu s využitím přístupu design thinking
Školová, Alena ; Jiřinová, Kateřina (vedoucí práce) ; Špaček, Miroslav (oponent)
Předmětem předkládané diplomové práce je inovační proces podle metodiky design thinking, jehož výsledkem je potenciálně úspěšný nový produkt v podobě deskové hry. Práce prvně reflektuje teoretické přístupy k inovacím obecně, k dělení inovací podle různých hledisek i k modelům inovačního procesu. Dále je podrobněji představen přístup design thinking, neboť je tento přístup aplikován v praktické části na konkrétní případ vývoje nového produktu. Teoretickou část uzavírají metody hodnocení investic, které napomohou zhodnotit ekonomickou smysluplnost dalšího rozvoje a případně zavedení nového produktu na trh. Praktická část je uvedena zadáním předmětu inovačního procesu a představení trhu deskových her, které je následováno již samotným vývojem nového produktu podle design thinking, tedy fází inspirace, ideace a implementace. Výsledkem inovačního procesu je desková hra, která díky empatii vůči potenciálním zákazníkům v úvodní fázi reaguje a odpovídá jejich potřebám a přáním a která má tak potenciálně možnost být na trhu úspěšná. Její ekonomickou životaschopnost se podařilo potvrdit skrze aplikaci vybraných metod finančního hodnocení investic.
Řízení výkonnosti inovující firmy ve vazbě na strategii
Beran, Jiří ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Švejda, Pavel (oponent) ; Šefl, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Předkládaná práce se věnuje řízení českých firem na trzích, kde jsou časté inovace klíčové pro úspěch. Teoretická část práce se soustředí na metodiky dostupné pro strategické řízení a pro řízení inovací, které management může v praxi používat. V teoretické části je také zahrnutý stručný popis českého inovačního prostředí, zaměřený především na vzdělání a na směřování finančních toků. Na teoretickém základě jsou pak prezentovány výsledky výzkumu. Ten je založen na strukturovaných rozhovorech s topmanažery českých inovačních firem a návazných dotaznících. Informace získané z dotazníků jsou zkombinovány s ekonomickými výsledky firem a jsou nalézány vzájemné závislosti. Práce také obsahuje seznam pěti doporučení založených na výsledcích výzkumu a směrovaných k podnikové manažerské praxi.
Kongresový cestovní ruch ČR se zaměřením na využití hybridních konferencí
Krátká, Veronika ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na kongresový cestovní ruch v České republice. Přináší souhrnně jeho statistiky a další důležité informace. Dále se zaměřuje na kongresový cestovní ruch světový a především na oblast inovací. V rámci práce jsou popsány inovace, které se v kongresovém cestovním ruchu využívají nebo využívat budou. Největší pozornost je zaměřena na oblast hybridních konferencí. V rámci praktické části této práce byl zpracován výzkum, který se na oblast inovací zaměřoval.
Innovation management
Bačová, Michaela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá inovacemi, které charakterizuje jako hnací motor světové ekonomiky. První kapitola se věnuje manažerskému pojetí inovací v podniku a následně na mikroekonomický pohled následuje pohled makroekonomický. Cílem této části je definovat klíčové faktory, které mají přímý dopad na inovace a konkurenceschopnost ekonomiky. Třetí kapitola je věnovaná institucionální podpoře vědy a výzkumu v Evropské unii, Spojených státech amerických, Japonsku a v Číně. Výsledkem této práce jsou teoretická doporučení a vytvoření jednoduchého modelu inovačního podniku a ekonomiky.
Profil konkurenceschopnosti čínské ekonomiky a její posun ke kvalitativně vyšším komparativním výhodám
Kamenská, Lenka ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Jeníček, Vladimír (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat vývoj konkurenceschopnosti čínské ekonomiky od konce 70. let do současnosti včetně nastínění vývoje ekonomiky v následujících 2 desetiletích. Pro účely práce je použit tzv. zjednodušený pohled na rozvoj konkurenceschopnosti čínské ekonomiky, což znamená, že v období od r. 1978 až do současnosti lze identifikovat 2 základní přístupy (strategie) rozvoje konkurenceschopnosti Číny. V první kapitole je teoreticky vymezen pojem konkurenceschopnost a představen způsob jejího měření. První model rozvoje konkurenceschopnosti byl v Číně aplikován v období 1978-2005 a je předmětem 2., 3. a 4. kapitoly. Hlavním cílem těchto tří kapitol je představit základní reformy, které byly přijaty vládou s cílem rozvíjet konkurenceschopnost Číny a zhodnotit dopady těchto reforem na jednotlivé pilíře konkurenceschopnosti. V poslední kapitole jsou představeny základní charakteristiky nové strategie, kdy je pozornost věnována především opatřením zaměřujícím se na posílení inovační výkonnosti ekonomiky.
Marketing start- upů
Vatulya, Anna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Pljaskovová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem start-upů a jejich nejčastějšími chybami v této oblasti. Klade si za cíl vypracování doporučení pro zakladatelé start-upů, které jim pomůžou předejít chybným krokům při budování podniku. Práce je rozdělena do tří částí. První část se věnuje definici slova start-up, historii těchto podniků a představuje úvod do problematiky marketingu ve start-upech. Druhá část je postavena na rozhovorech s představiteli české start-upové scény. Třetí část identifikuje hlavní problematické oblasti v marketingu start-upů a představuje souhrn doporučení a nejvhodnějších postupů pro zakladatele start-upů pro vybudování úspěšné společnosti.
Ocenění inovativní organizace
Klim, Michal ; Špaček, Miroslav (vedoucí práce) ; Holečková, Lenka (oponent)
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu inovativní organizace STOMATOLOGICKÉ CENTRUM MUDr. IVO MAREK s.r.o. a jejího inovačního procesu. Ocenění jsou provedena výnosovou metodou diskontovaných cash flow ve variantě APV. Hodnota inovačního procesu je určena jako rozdíl výnosové hodnoty podniku a hypotetického podniku, který je stejný jako oceňovaný, ale je očištěn o vliv inovačního procesu. Výsledný odhad hodnoty a jeho podíl na hodnotě podniku vykazuje velký význam inovačního procesu na hodnotě podniku.
Social CRM jako součást ERP
Králová, Veronika ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje fenoménu v oblasti informačních a komunikačních technologií, o kterém se již nějakou dobu slýchá a diskutuje. Jedná se o evoluční stádium klasického CRM řešení, tzv. Social CRM (jinak také CRM 2.0 nebo SCRM). Práce má za cíl zmapovat současnou nabídku na trhu se SCRM a porovnat ji s poptávkou u českých firem. V teoretické části jsou vysvětleny všechny základní pojmy spojené s tématem, jejich krátká historie a současný vývoj na trhu. Práce také mapuje průřez různých skupin Social CRM nástrojů, které jsou v současné době nejvíce využívány a snaží se nastínit jejich fungování. Hlavní částí je pak praktická část práce, pro kterou bylo provedeno dvojí dotazníkové šetření. Jedno se věnuje Social CRM z hlediska současných a potenciálních uživatelů sociálních sítí v oblasti malých a středních podniků. Cílem druhého šetření je zjistit současný stav a budoucí vývoj Social CRM mezi dodavateli ERP řešení. Z těchto dvou dotazníkových šetření vzešla řada dat, jejichž výsledky jsou prezentovány pomocí grafů. Výsledky práce najdou uplatnění u zájemců o inovace na trhu informačních a komunikačních technologií, ale také u dodavatelů ERP systémů, kteří by mohli výsledky z dotazníkového šetření považovat za impuls k jejich dalšímu vývoji.
Zážitková ekonomika. Dánský přístup ke kulturním a kreativním průmyslům.
Vandělík, Jakub ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Kouba, Vojtěch (oponent)
Tato diplomová práce "Zážitková ekonomika. Dánský přístup ke kulturním a kreativním průmyslům" se primárně zabývá fenoménem zážitkové ekonomiky v Dánsku, jejím hlavním cílem je analýza a představení specifického dánského přístupu ke kulturním a kreativním průmyslům. První kapitola se zabývá historicko-ekonomickým vývojem Dánska. Následující kapitola vymezuje zážitkovou ekonomiku na historickém vývoji a následně dánský přístup k tomuto konceptu. Třetí kapitola se zabývá hledáním spojitostí mezi zážitkovou ekonomikou v Dánsku a specifickým socioekonomickým prostředím Dánska. Dále autor popisuje vliv dánské vlády a politické scény na vývoj zážitkové ekonomiky. Závěrečná kapitola se zabývá ekonomickými dopady zážitkové ekonomiky.
Kreativita v neziskové organizaci
Kocourková, Adéla ; Franková, Emilie (vedoucí práce) ; Komárková, Alena (oponent)
Podstatou této bakalářské práce je zhodnocení úrovně kreativity ve vybrané neziskové organizaci. Dále aplikace kreativních technik s cílem nalézt možnosti pro případné zlepšení stávající činnosti organizace. Metodická část vymezuje cíle, metody a respondenty práce. Teoretická část vysvětluje pojmy související s tématem, především se zaměřuje na kreativitu jedince, týmu a celé organizace, a také na jednotlivé kreativní techniky. Stručně pak popisuje problematiku nestátních neziskových organizací. Praktická část vychází z teoretických poznatků první části. Nejprve je představena vybraná nezisková organizace, která je rovněž subjektem výzkumu. Následné vlastní zkoumání je založeno na kvalitativním výzkumu ve formě individuálních rozhovorů a skupinových sezení. Obsaženo je zhodnocení průběhu a výsledků výzkumu. Práci uzavírají návrhy a doporučení pro danou neziskovou organizaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 764 záznamů.   začátekpředchozí543 - 552dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.