Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Németh, Nikolas ; Füzek, Peter (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, která se zaměřuje na poskytování služeb zákaznické podpory dalším společnostem. Na základě dostupných teoretických východisek, zjištěných skutečností a provedených analýz, práce obsahuje návrhy na zlepšení celkové úrovně zákaznické spokojenosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Németh, Nikolas ; Füzek, Peter (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, která se zaměřuje na poskytování služeb zákaznické podpory dalším společnostem. Na základě dostupných teoretických východisek, zjištěných skutečností a provedených analýz, práce obsahuje návrhy na zlepšení celkové úrovně zákaznické spokojenosti.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků zemědělské divize společnosti Agrotec a navrhnout procesy a postupy na její zlepšení, včetně finančních, organizačních a přínosných aspektů realizace návrhů. Teoretická část je zaměřena na zákazníka, jeho vývoj od prvního nákupu, naplnění jeho potřeb, jeho spokojenost a metody jejího měření. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou faktorů, které mají vliv na oblast spokojenosti zákazníků společnosti RM Servis, autorizovaného prodejce vozů Peugeot. Cílem práce bylo sestavit prakticky použitelný systém měření spokojenosti zákazníků, loajality a hodnoty pro zákazníka, který by umožňoval monitorování zákaznické spokojenosti a pomáhal k cílenému zlepšování v této oblasti. Práce obsahuje rovněž formulaci návrhů na zlepšení a vyčíslení přínosů z jejich realizace.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Joukl, Jiří ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Telefonica Czech a. s.
Determinanty zákaznické spokojenosti v rámci ponákupního chování
Zeman, Matěj ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákonitosti spotřebního chování, popsat kupní rozhodovací proces spotřebitele, zaměřit se na fázi ponákupního chování a metody její analýzy a aplikovat získané poznatky pro analýzu ponákupního chování zákazníků využívajících mobilní služby společnosti Vodafone Czech Republic a. s.
Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě
Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Spokojenost zákazníků. Metodika měření spokojenosti zákazníků. Index spokojenosti zákazníka. Dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.