Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Autoři: Barouš, Vít ; Petr, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ACSI; analýza spokojenosti zákazníka; ECSI; EPSI; index spokojenosti zákazníka; metoda vyvážených ukazatelů výkonnosti podniku.; měření spokojenosti zákazníka; Zákazník; ACSI; Balanced Scorecards; Costumer; Costumer satisfaction analysis; Costumer satisfaction index; Costumer satisfaction survey; ECSI; EPSI; The Business Excellence Model.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6731

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-565666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet