Název: Měření zákaznické spokojenosti a loajality
Překlad názvu: Measuring Customer Satisfaction and Loyalty
Autoři: Kurtin, David ; Schwarz, Erik (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Hodnota pro zákazníka; index spokojenosti zákazníka; loajalita zákazníka; spokojenost zákazníka; customer loyalty; customer satisfaction; customer satisfaction index; Customer value

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/25386

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587558


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet