Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Autoři:
Németh, Nikolas ; Füzek, Peter (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, která se zaměřuje na poskytování služeb zákaznické podpory dalším společnostem. Na základě dostupných teoretických východisek, zjištěných skutečností a provedených analýz, práce obsahuje návrhy na zlepšení celkové úrovně zákaznické spokojenosti.
This diploma thesis deals with measuring and analyzing customer satisfaction in a chosen company, whose main field is providing customer support services to other companies. On the basis of the theoretical background of the findings and analysis, the work includes proposals to improve the overall level of customer satisfaction.
Klíčová slova:
dotazník; index spokojenosti zákazníka; Spokojenost zákazníka; zákaznická podpora; škálování; Customer satisfaction; customer satisfaction index; customer support; questionnaire; scale
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/759