Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 711 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
RPG hra v Unity s procedurálními prvky
Líška, Samuel ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavnou úlohou tejto bakalárskej práce je vytvoriť 2D RPG s procedurálnymi prvkami, ktorá má pohľad z vtáčej perspektívy. Hra je implementovaná v hernom engine Unity. Obsah tejto práce je zložený z teoretických informácií o videohrách, procedurálnom generovaní obsahu a informáciach o herných enginoch a Unity. Práca taktiež obsahuje návrh riešenia a implemetačnú časť hry. Na procedurálne generovanie sveta bol použitý Perlinov šum a jeho následné spracovanie pomocou Whittakerovho diagramu. Práca popisuje viacero systémov ktorých ulohou je vylepšiť pôžitok zo samotnej hry. Na záver práca obsahuje testovanie a zhodnotenie pomocou krátkeho dotazníka.
Fyzikální simulace v grafické scéně
Javorka, Marián ; Herout, Adam (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tento diplomový projekt se zaobírá problematikou fyzikální simulace aut. Program je vytvořen v programovacím jazyce C++ za pomoci knihoven OpenSceneGraph a Bullet, které jsou v práci v krátkosti představeny. Celá aplikace má formu jednoduché závodní hry pro jednoho, nebo dva hráče. Pomocí jednoduchého menu si uživatel může zvolit auto a počasí, které výrazně vplývá na jízdné vlastnosti vozidel. Jednou z možností  volby počasí je náhodné, kdy dochází k dynamické změně počasí během hry. V aplikaci se zohledňují vzájemné kolize aut spolu s kolizemi s terénem a bariérami na závodním okruhu.
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
Návrh IT zázemí pervazivní hry
Zlatohlávek, Jiří ; Hinca, Martin (oponent) ; Ondrák, Viktor (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce je návrh IT zázemí pervazivní hry, tedy hry překračující hranice běžných her. IT zázemím je myšlen jednak návrh herního záměru a provedení webových stránek a aplikací, a dále návrh systému sledování běhu hry a návrh dalších IT řešení k využití ve hře, které vyhovují záměru hry a podporují její snadné řízení a samotnou realizaci.
Kooperativní hra v multi-agentním prostředí Jason
Husa, Jakub ; Rozman, Jaroslav (oponent) ; Král, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou hry založené na multi-agentním systému. Práce začíná seznámením se s teorií multi-agentních systémů, strategických počítačových her, jazyka AgentSpeak a jeho nástavby Jason použitých při implementaci. Dále je navržena tahová strategická hra Útěk z vězení, která proti sobě staví dva asymetrické týmy inteligentních agentů s rozdílnými cíli. Pro oba týmy jsou navrženy tři režimy inteligentního chování, lišící se svojí komplexností a mírou spolupráce agentů. Jeden z týmů může být ovládán hráčem, nebo oba ovládány počítačem. Hra je podrobena analýze na množině testovacích map. Práce srovnává jednotlivé režimy inteligence a hodnotí jejich schopnost uspět proti různým typům soupeřů a rychlost uvažování.
Hra Mravenci pro mobilní zařízení
Hovorka, Petr ; Novosad, Petr (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje problematiku vývoje her pro mobilní zařízení. Obsahuje popis dnes nejvíce používaných platforem mobilních zařízení a snaží se vybrat jednu z nich, vhodnou pro vývoj jednoduché karetní hry Mravenci. Dále popisuje návrh a implementaci této hry na platformě Windows Mobile v programovacím jazyce C#. Podstatná část práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní. V závěru jsou diskutována možná budoucí rozšíření hry a obecné problémy provázející vývoj her pro mobilní zařízení.
Prohlížečová hra s umělou inteligencí
Moravec, Michal ; Volf, Tomáš (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací webové hry, kterou může hrát více hráčů přes síť internet. Stěžejním prvkem hry je budování ekonomiky, hráči však spolu mohou i spolupracovat (obchodování) a hrát proti sobě (souboje). Pro perzistentní úložiště postupu je použita NoSQL databáze, kde v práci je popsán její návrh a implementace. Mimo reálných hráčů se ve hře vyskytují agenti/boti, kteří hru hrají automatizovaně pomocí stavových automatů vygenerovaných genetickými algoritmy. V práci je popsán princip návrhu a fungování jak genetických algoritmů, tak samotných stavových automatů.
Pandemic - Hra pro více hráčů v promítané rozšířené realitě
Januška, Filip ; Hradiš, Michal (oponent) ; Bambušek, Daniel (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť spoločenskú hru pre dotykový projektor Hachi Infinite M1. Vytvorená hra je adaptáciou klasickej stolnej hry Pandemic rozšírenou o rôzne nové herné mechanizmy, ktoré vhodne využívajú výhody digitálnej verzie. Aplikácia bola implementovaná v hernom engine Unity pre Android zariadenia. Práca sa venuje téme rozšírenej reality a možnostiam jej využitia v rôznych oblastiach, medzi ktoré patrí aj herný priemysel.
Jednoduchá hra pro platformu FitKit
Šubr, Jiří ; Straka, Martin (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá implementací jednoduché hry. Tato hra je implementována na platformě FITkit. Je zde popsána implementace softwaru pro mikrokontrolér a implementace hardwaru v programovatelném hradlovém poli.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 711 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.