Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Univerzální systém pro správu obsahu v Ruby on Rails
Koriťák, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Vrážel, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá použitím webových frameworků při vývoji internetových aplikací. Popisuje systémy pro správu obsahu a požadavky na ně kladené. Srovnává vybrané zástupce webových frameworků a systémů pro správu obsahu. Cílem práce je implementace vlastního systému pro správu obsahu v prostředí frameworku Ruby on Rails. Systém má umožňovat snadnou publikaci dokumentů rozličných forem, podporovat jazykové mutace a umožňovat použití vlastních šablon vzhledu.
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
Webový přehrávač videa se slajdy a přepisem
Koriťák, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
{Tato práce se zabývá problematikou návrhu a implementace přehrávače videozáznamu s doprovodem slajdů ve webovém prostředí, jakožto JavaScriptového pluginu. Jelikož má výstup této práce sloužit jako náhrada již existujícího přehrávače, je první kapitola věnována jeho podrobné analýze. Další kapitoly se pak věnují samotnému návrhu, implementaci a testování nového přehrávače, na základě znalostí nabytých ve fázi analýzy.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.
Webový přehrávač videa se slajdy a přepisem
Koriťák, Jan ; Černocký, Jan (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
{Tato práce se zabývá problematikou návrhu a implementace přehrávače videozáznamu s doprovodem slajdů ve webovém prostředí, jakožto JavaScriptového pluginu. Jelikož má výstup této práce sloužit jako náhrada již existujícího přehrávače, je první kapitola věnována jeho podrobné analýze. Další kapitoly se pak věnují samotnému návrhu, implementaci a testování nového přehrávače, na základě znalostí nabytých ve fázi analýzy.
Slovní hry jako nástroj pro získání jazykových dat
Koriťák, Jan ; Otrusina, Lubomír (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na problematiku návrhu a implementace jednoduché slovní hry pro hádání slov na základě jejich opisu. Výstupy hry jsou anotovaná slovní data, která se dále dají použít např. jako základ pro sestavení obdoby opisového slovníku. Hra se skládá ze dvou komunikujících částí - klientské, která se stará převážně o vyobrazení hry a serverové, výpočetní části. Pro implementaci bylo využito moderních webových technologií především pak klientského JavaScriptu a serverového Node.js.
Automatická tvorba grafického rozhraní pro vzdálený přístup
Koriťák, Jan ; Láník, Aleš (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá možnosti abstrakce grafického uživatelského rozhraní a automatizace procesu jeho návrhu a tvorby za provozu aplikace. Důraz je kladen na možnost ovládání aplikace na dálku přes počítačovou síť a tedy na delegaci procesu tvorby rozhraní na vzdálený stroj obsluhovaný uživatelem. Práce analyzuje současné přístupy a metody pro generování rozhraní. V rámci práce byl navržen a implementován systém pro automatické generování uživatelského rozhraní vzdálené aplikace na základě specifikovaného datového modelu.
Univerzální systém pro správu obsahu v Ruby on Rails
Koriťák, Jan ; Kunc, Michael (oponent) ; Vrážel, Dušan (vedoucí práce)
Práce se zabývá použitím webových frameworků při vývoji internetových aplikací. Popisuje systémy pro správu obsahu a požadavky na ně kladené. Srovnává vybrané zástupce webových frameworků a systémů pro správu obsahu. Cílem práce je implementace vlastního systému pro správu obsahu v prostředí frameworku Ruby on Rails. Systém má umožňovat snadnou publikaci dokumentů rozličných forem, podporovat jazykové mutace a umožňovat použití vlastních šablon vzhledu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.