Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Uplatnění informačních technologií v obchodě
PECHA, Matěj
Bakalářská práce se zabývá informačními technologiemi v obchodě. Hlavním cílem práce je seznámit čtenáře s technologií Scan&Go, která je využívána maloobchodním řetězcem Globus České Budějovice, zjistit zkušenosti náhodných zákazníků s tímto systémem a získat návrhy na zlepšení tohoto systému. Zákazníci byli dotazováni pomocí dotazníku vytvořeném v Google Forms. Práce obsahuje definici informačních technologií, hardwaru, softwaru, informačních systémů a zmiňuje otázku bezpečnosti. V práci je taktéž několik moderních technologií, které se již užívají, nebo jsou ve stádiu zavádění. V praktické části práce je analýza zákaznických odpovědí. Ti byli dotazování ohledně zkušeností s moderními technologiemi jako jsou bezkontaktní karty, samoobslužné pokladny, virtuální šatny, QR kódy, Scan&Go, apod. Všechny odpovědi byly analyzovány a umístěny do grafů. V závěrečné části práce se nachází vyhodnocení hypotéz a návrhy na zlepšení technologie Scan&Go, které by mohly být Globusu nápomocné.
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Organizační kultura společnosti Globus
Navrátil, Jan ; Matysová, Kamila (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje českému zastoupení retailingové společnosti Globus, konkrétně pak problematice česko-německých kulturních rozdílů a současnému vnímání organizačních hodnot mezi zaměstnanci společnosti. V úvodu jsou vymezeny cíle bakalářské práce. První kapitola se věnuje představení společnosti v pojetí omezeném na klíčová fakta. V navazující částí jsou představena teoretická východiska vymezující problematiku mezinárodní organizačí kultury, respektive interkulturního managementu, a je vysvětlena definice firmení kultury, která pokračuje rozborem fireních hodnot společnosti Globus. Po teoretické části práce následuje rozbor současného vnímání organizační kultury společnosti Globus a z nich plynoucích možných nedorozumění. Součástí této kapitoly je rozbor organizačních hodnot společnosti v podobě výstupů ze dvou provedených výzkumů. Závěr práce obsahuje rozbor provedených zjištění a návrhy dalšího postupu při realizaci opatření potřebných pro zlepšení soudobého stavu v oblasti personální práce a vedení zaměstnanců. Součástí závěru je také konfrontace zjištění s vymezenými cíli.
Vývoj kartografie z pohledu českých kartografů
JELÍNKOVÁ, Kateřina
Cílem diplomové práce je zpracovat přehled významných i méně známých českých kartografů, kteří se zapsali do naší historie významnými kartografickými díly na našem území, nebo naopak přispěli k objevování nových světů. První část je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se tohoto tématu. Následuje samotný vývoj kartografie, který je rozdělen do jednotlivých období. Každé z těchto období zahrnuje stručný popis vývoje kartografie v českých zemích a přehled významných kartografů pro toto období. V každém tomto oddílu je podrobněji popsán život a dílo konkrétního kartografa, který se zapsal do historie. Mapová díla těchto kartografů nalezneme v textu jako obrázky a významnější díla v mapových přílohách. V další části jsou objasněny cíle práce a metodika. Praktická část obsahuje rozbor vybraných kartografických děl. Závěrečná část je věnována diskusi o autorech a jejich rozdílných názorech na mapová díla, shrnutím významných děl a našich nejvýznamnějších kartografů. Je zde také uveden význam a přínos kartografické tvorby pro naši současnost a budoucnost.
Chování zákazníka na trhu potravin v ČR na příkladu firmy Globus
Hájek, Pavel ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá chováním zákazníků na trhu potravin v ČR. Pozornost je věnovaná především jejich reakci na slevové letákové kampaně. Diplomová práce popisuje reálné cenové akce maloobchodní společnosti Globus a analyzuje chování zákazníků, které se od daných akcí odvíjí. Věnuje se také konceptu zlepšení reakce na chování zákazníků. Díky tomuto konceptu by mohlo být dosaženo efektivnější realizace slevových letákových kampaní.
Vývoj kartografie z pohledu vybraných světových kartografů
JELÍNKOVÁ, Kateřina
Cílem bakalářské práce je věcně a přehledně pomocí rešerší popsat vývoj kartografie z pohledu vybraných světových kartografů. První část je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se tohoto tématu, další pak už na vývoj kartografie, který je rozdělen do jednotlivých období. Každé z těchto období zahrnuje stručný popis vývoje kartografie ve vybraných státech a stručný přehled významných kartografů pro toto konkrétní období. V každém tomto období je podrobněji popsána tvorba několika kartografů, ke kterým jsou obrázky a mapové přílohy. V závěru je shrnut význam historické kartografické tvorby pro naši současnost.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců se sezónními vlivy
Stuchlík, Pavel ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se nejprve zaměří na teoretické vymezení pojmu "nákupní atmosféra" a definici prvků jí tvořících. Poté bude pokračovat vymezením sezónnosti. Teoretická část pak bude sloužit jako podklad pro konkrétní posouzení a ohodnocení nákupní atmosféry v hypermarketových prodejnách Tesco a Globus. Poté budou obě dvě prodejny srovnány a případně jim bude doporučeno, co by měly zlepšit. Na hodnocení a doporučení budou reagovat odpovědní pracovníci prodejen.
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek v rámci řetězců Ahold a Globus
Zelenková, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou v hypermarketech Albert a Globus v Pardubicích. Teoretická část definuje nákupní atmosféru a její prvky. V další části jsou charakterizovány vybrané obchodní jednotky. V praktické části jsou bodovým hodnocením a marketingovým průzkumem analyzovány prvky nákupní atmosféry těchto prodejen. Nákupní atmosféra je poté v obou prodejnách porovnána a jsou doporučeny návrhy na její zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.