Název:
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních jednotek v rámci řetězců Ahold a Globus
Překlad názvu:
Assessment of shopping atmosphere in selected business units within the chains Ahold and Globus
Autoři:
Zelenková, Darina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá nákupní atmosférou v hypermarketech Albert a Globus v Pardubicích. Teoretická část definuje nákupní atmosféru a její prvky. V další části jsou charakterizovány vybrané obchodní jednotky. V praktické části jsou bodovým hodnocením a marketingovým průzkumem analyzovány prvky nákupní atmosféry těchto prodejen. Nákupní atmosféra je poté v obou prodejnách porovnána a jsou doporučeny návrhy na její zlepšení.This bachelor thesis deals with shopping atmosphere of hypermarkets Albert and Globus in Pardubice. The theoretical part defines the term shopping atmosphere and its elements. In another part selected business units are characterized. The practical part analyses the shopping atmosphere by awarding points and also by marketing research in these stores. The shopping atmosphere is then compared in both stores and some proposals for improvement are recommended.
Klíčová slova:
Albert hypermarket; Globus; Nákupní atmosféra; Prodejna; Albert hypermarket; Globus; Shopping atmosphere; Store
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25705