Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace mediálního obrazu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava (Ji.hlava) v regionálních a celostátních médiích
Páleníčková, Nikola ; Novotný, David Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Diplomová práce Komparace mediálního obrazu Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava (Ji.hlava) v regionálních a celostátních médiích analyzuje mediální ohlas vybraných festivalů v celostátním a regionálním tisku. Především se snaží vytvořit komplexní pohled na to, jakým způsobem média pracují s informacemi o MFF Karlovy Vary a MFDF Ji.hlava. Jaký prostor festivaly v tisku dostávají a především, jaká témata a souvislosti jsou ve spojení s festivaly zmiňovány. Práce využívá kombinace metody kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy, které jsou vypracovány kódováním. V teoretické části je představený historický exkurz festivalů, jejich typologie a funkce. Práce představuje vybrané festivaly v kontextu české i světové historie a jejich celospolečenskou důležitost. Práce se dotýká i marketingu v kulturní sféře a propagaci kulturních akcí. Druhá polovina práce se věnuje metodologii výzkumu, jeho sestavení, vypracování a interpretaci dat. Součástí práce je příloha s kódovací knihou a doprovodnými materiály, které vznikly na základě dat z analýzy.
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Drozdová, Alexandra ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií komunikačních aktivit Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia Film Olomouc v roce 2012 a jejich následné komparace. První dvě kapitoly přinášejí přehled základní teorie dokumentárního filmu, klasického marketingu, art marketingu a filmového marketingu, seznamují též čtenáře s charakteristikami filmových festivalů coby zvláštních událostí, ilustrují specifika marketingu filmových festivalů v obecném, i na festivaly dokumentárních filmů orientovaném hledisku. Účelem této části práce je ustavit teoretickou základnu pro případové studie v následujících kapitolách. Samotné studie čtenáři představují historii a organizační struktury obou festivalů, především však deskriptivní metodou zkoumají prostředky jejich marketingové komunikace. Konkrétně se zde jedná o reklamu, komunikaci v místě konání festivalu, podporu prodeje a přímý marketing, public relations, nová média a kreativní exekuci kampaně. Následné srovnání těchto oblastí přináší v kombinaci s úvodní teoretickou částí nejen možnost vyvodit kýžené závěry, ale též formulovat několik zlepšujících doporučení pro...
Geneze filmového festivalu
Zátková, Karolína ; Hubáček, Ondřej (vedoucí práce) ; Opletalová, Lenka (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat filmový festival jako kulturologické téma hodné odborné pozornosti. Práce se skládá z teoretické i praktické části. Na filmový festival je zde nahlíženo především z kulturologické perspektivy, tedy jako na instituci plnící vysokou škálou nejrůznějších funkcí. V úvodní kapitole jsou vysvětleny základní pojmy prostupující text práce a také je zde naznačeno široké pole uplatnění tohoto interdisciplinárního kulturního fenoménu. Historie FF, která je předmětem druhé kapitoly práce, sleduje především zásadní proměnu funkce FF od prezentace moci jednotlivých států v euro-americkém prostoru k funkci inovativní. Třetí kapitola uvádí významné teorie o filmových festivalech publikované u nás i ve světě a ukazuje způsoby, s nimiž lze s FF na teoretické úrovni pracovat, se zapojením vědních disciplín jako sociokulturní antropologie, psychologie a sociologie. Stěžejní částí práce je samotný výzkum festivalu a jeho proměny. Jedná se o kvalitativní výzkum Festivalu otrlého diváka. Klíčová slova: filmový festival, výzkum plánové události, kulturní instituce
Globální přesah české dokumentární tvorby prezentované v rámci festivalu Jeden svět (2008-2018)
Fenclová, Anežka ; Štoll, Martin (vedoucí práce) ; Novotný, David Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem dokumentárních filmů prezentovaných v České sekci v rámci deseti ročníků festivalu Jeden svět a dramaturgií této sekce. První oddíl praktické části práce je zaměřen na dramaturgii. Konkrétně si klade za cíl prostřednictvím původních rozhovorů s pěti bývalými a stávajícími členy programového oddělení festivalu Jeden svět, zmapovat hlavní dramaturgické proměny a nastínit, co nového tyto změny festivalu přinesly. Vymezená pozornost je směřována k České sekci a jejím specifikům. Druhý oddíl praktické části práce je založen na filmových analýzách snímků uvedených v rámci České sekce v letech 2010-2019. Prostřednictvím rozhovorů s dramaturgy a filmových analýz poskytuje práce představu o tom, jaké znaky jsou pro filmy reprezentující Českou republiku na mezinárodním festivalu dokumentárních filmů signifikantní a co vypovídají o české dokumentární scéně. Teoretická část práce poskytuje ukotvení tématu v odborné literatuře.
Analýza marketingové komunikace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary v roce 2006, 2010 a 2016 a jejich vzájemné porovnání
Marešová, Markéta ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
akalářská práce se zabývá analýzou propagace Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, a to konkrétně v letech 2006, 2010 a 2016 a vzájemným porovnáním daných ročníků úvodu práce autor uvádí důvod výběru právě těchto ročníků. první části práce se autor zaměřuje na vymezení základních pojmů, které jsou pro práci klíčové, a to především pojmy z oblasti art a filmového marketingu, dále se soustředí na důležité nástroje těchto odvětví - tedy filmový plakát a trailer, které jsou zásadní pro praktickou část této práce. Další část práce se věnuje samotnému karlovarskému festivalu, autor stručnou historii festivalu a hlavní události é festival dodnes ovlivňují. Dále práci také rozebrán marketingový mix v teoretickém pojetí, autor posléze zasazuje tyto pojmy Stěžejní část práce se zabývá analýzou komunikace festivalu v jednotlivých letech. Autor této části nejprve věnuje komunikaci festivalu obecně, posléze podrobněji rozebírá jednotlivé é zněl a plakát této kapitole také autor zkoumá komunikační aktivity na internetu a na sociálních sítích daných letech Poslední kapitolou práce je porovnání jednotlivých ročníků a jejich komunikace zde také uvádí vlastní celkové zhodnocení festivalu a jeho komunikace s ávštěvníky.
Vizuální komunikace a budování identity Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary prostřednictvím Instagramu
Fundová, Johana ; Průchová, Andrea (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na vizuální komunikaci Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary prostřednictvím sociální sítě Instagram. Tuto síť používá festival ke komunikaci s návštěvníky, čímž buduje svou identitu a vytváří komunitu fanoušků. Teoretická část práce přibližuje historii Instagramu a fungování této populární aplikace, dále se zaměřuje na působení karlovarského festivalu i zahraničních filmových festivalů na Instagramu. Závěr teoretické práce nabízí definice vizuální komunikace se zaměřením na specifika analogové, digitální a internetové fotografie. Práce pomocí kvantitativní obsahové analýzy instagramových fotografií a sémiotické analýzy prvků technického a obsahového charakteru zkoumá, jaký vizuální styl komunikace festival používá a jak tento styl přebírají návštěvníci festivalu a média informující o festivalu. V rámci tohoto výzkumu je zkoumán instagramový profil karlovarského festivalu a vybrané profily zástupců médií a návštěvníků. Cílem práce je popsat, jaký vizuální jazyk a styl používají na Instagramu organizátoři festivalu a jak se tento jazyk odráží na budování identity samotného festivalu.
Analýza marketingové komunikace 27.filmového festivalu Finále Plzeň
Kořanová, Adéla ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Práce se primárně zabývá analýzou marketingové komunikace 27. ročníku filmového festivalu Finále Plzeň. Teoretickým základem je marketingová komunikace kulturního dědictví a umění, konkrétněji marketing filmových festivalů, jehož specifika jsou vymezena a charakterizována v první části této práce. V části následující se čtenář seznamuje se samotným festivalem Finále Plzeň, jeho historií, organizační strukturou či postavením na poli českých filmových festivalů. Kapitola je uzavřena představením uplynulého festivalového ročníku včetně programového obsahu, finančních partnerů a statistiky návštěvnosti. Praktickou část této práce tvoří již zmíněná analýza 27. ročníku festivalu konaného v roce 2014. Vedle analyzovaných nástrojů komunikačního mixu je také deskriptivně rozebrána festivalová znělka a příslušné vizuály. Cílem bakalářské práce je objektivně zhodnotit stav a způsob komunikace Finále Plzeň s přihlédnutím na všeobecné možnosti festivalu. Na základě zhodnocení se závěrečná část věnuje návrhu a doporučení, jež by mohly přispět k rozvoji marketingové komunikace této kulturně-společenské akce.
Analýza marketingové komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště v roce 2014
Vrzalová, Lucie ; Šobr, Michal (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Tato práce má za cíl prostřednictvím deskripce a následné analýzy marketingové komunikace 40. ročníku Letní filmové školy Uherské Hradiště potvrdit či vyvrátit předpoklad, že specifické programové zaměření Letní filmové školy, kterým je vzdělávání diváků v oblasti kinematografie, přímo ovlivňuje jeho komunikační aktivity a charakter festivalu je v ní výrazně reflektován. Práce zkoumá fenomén filmových festivalů a Letní filmovou školu jako specifický filmový festival s edukativním doprovodným programem. Zasazuje téma marketingové komunikace filmového festivalu do teoretického rámce a staví na teoretických poznatcích o marketingu obecně, kulturním marketingu a filmovém marketingu. Teoretické poznatky o marketingovém mixu aplikuje na příklad Letní filmové školy. Blíže se zaměřuje na komunikační pilíř marketingového mixu, který je předmětem hypotézy. Popisuje a analyzuje komunikaci 40. ročníku Letní filmové školy z pohledu využitých nástrojů, jejího kreativního zpracování a obsahového naplnění. Na základě toho vyvozuje závěry, že není možné potvrdit hypotézu práce, jelikož pouze nevýrazná část komunikace se zaměřuje na edukativní charakter události, což je v rozporu s původním předpokladem. Práce dále blíže hodnotí využití jednotlivých nástrojů a navrhuje způsoby zefektivnění současných aktivit.
Komunikační aktivity filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013
Svobodová, Anežka ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Cílem práce je popis a zhodnocení komunikačních aktivit filmového festivalu Febiofest v letech 2012-2013. V práci jsou zahrnuty informace o pozadí celého festivalu, společnosti Febio i jejím ředitelovi, Feru Feničovi. V teoretické části práce je vymezen termín marketingové komunikace včetně marketingového mixu 4P. Následuje vysvětlení pojmu marketingová komunikace v kultuře a speciálně u filmového festivalu. Další část práce se věnuje představení komunikačních aktivit festivalu a popsání jeho pozice na trhu. Tato část zahrnuje také pohled na značku Febiofest a její vnímání. Jsou zde také identifikování největší konkurenti festivalu. Praktickou část doplňuje zhodnocení komunikačních aktivit v letech 2012 a 2013, zejména festivalové znělky a plakátu. Práci uzavírají doporučení pro komunikaci festivalu do budoucna. Na základě zjištěných poznatků je zde navrženo pár nápadů, které by mohly zvýšit návštěvnost festivalu a vůbec povědomí o něm.
Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Drozdová, Alexandra ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Cílem této práce je postihnout fenomén marketingové komunikace festivalu dokumentárního filmu v domácím prostředí. Činí tak syntézou poznatků z teoretických oblastí marketingu s praktickými rozbory případových studií komunikačních aktivit Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia Film Olomouc v roce 2012 a jejich následné komparace. První dvě kapitoly přinášejí přehled základní teorie dokumentárního filmu, klasického marketingu, art marketingu a filmového marketingu, seznamují též čtenáře s charakteristikami filmových festivalů coby zvláštních událostí, ilustrují specifika marketingu filmových festivalů v obecném, i na festivaly dokumentárních filmů orientovaném hledisku. Účelem této části práce je ustavit teoretickou základnu pro případové studie v následujících kapitolách. Samotné studie čtenáři představují historii a organizační struktury obou festivalů, především však deskriptivní metodou zkoumají prostředky jejich marketingové komunikace. Konkrétně se zde jedná o reklamu, komunikaci v místě konání festivalu, podporu prodeje a přímý marketing, public relations, nová média a kreativní exekuci kampaně. Následné srovnání těchto oblastí přináší v kombinaci s úvodní teoretickou částí nejen možnost vyvodit kýžené závěry, ale též formulovat několik zlepšujících doporučení pro...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.