Název: Srovnávací studie marketingové komunikace Mezinárodního festivalu dokumentárních filmů Jihlava a Academia film Olomouc v roce 2012
Překlad názvu: Comparative Study of Jihlava International Documentary Film Festival and Academia Film Olomouc Marketing Communications in the Year 2012
Autoři: Drozdová, Alexandra ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Academia Film Olomouc; dokumentární film; filmový festival; marketing filmového festivalu; Mezinárodní festival dokumentárních filmů Jihlava; Academia Film Olomouc; documentary film; film festival; film festival marketing; Jihlava International Documentary Film Festival

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/54999

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-476190


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-08.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet