Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán - zdravý fast food
Dědková, Lenka ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu v oblasti veřejného stravování. Přesněji se jedná o podnik rychlého občerstvení nabízející produkty zdravé výživy. Podnikatelský nápad vznikl na základě trendů dnešní doby, kterými jsou stále větší orientace spotřebitelů na nákup potravin s ověřitelným původem a orientace na zdravý životní styl. Samotná práce je rozdělená do čtyř částí. První část úvod vysvětluje motivy pro zvolení tématu diplomové práce. V druhé části jsou pak shrnuty teoretické poznatky vycházející z odborné literatury o tom, jak tvořit podnikatelský plán, jak volit právní formu podnikání a legislativní požadavky v tomto odvětví. Třetí částí je část praktická, kde je popsán samotný podnikatelský záměr. Jsou zde uvedeny dílčí analýzy trhu, jako analýza konkurence, dodavatelů a zákazníků. Dále je zde uveden finanční plán doplňující analýzy čísly. V poslední části diplomové práce, závěru, je pak vyhodnocen celý podnikatelský záměr a jeho realizovatelnost a jsou zde uvedeny možná využití do budoucna.
Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15 - 29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava
Neuberger, Patrik
Neuberger, P., Nákupní chování mladých spotřebitelů ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací v regionu Jižní Morava. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2015. Tato diplomová práce je zaměřena na nákupní chování mladých spotřebitel ve věku 15-29 let na trhu fast food restaurací na Jižní Moravě. Hlavním cílem této práce je identifikovat faktory, které ovlivňují nákupní rozhodovací proces u této skupiny spotřebitelů a na základě těchto poznatků formulovat obecně platná marketingová doporučení. Pro výzkum je použita kvalitativní a kvantitativní metoda. Konkrétně metoda focus groups a dotazníkové šetření. Výsledky dotazníkové šetření jsou zpracovány ve shlukové analýze. Výsledkem této analýzy jsou pak shluky, které mají podobné vlastnosti a ovlivňují je podobné faktory. Na základě výstupů ze shlukové analýzy jsou formulována obecně platná marketingová doporučení pro jednotlivé shluky a jsou použitelná pro trh fast food restaurací na Jižní Moravě.
Prevalence nadváhy a obezity u studentů MU na humanitně zaměřených fakult
MACINSKÝ, Jan
V této bakalářské práci jsem se zabýval prevalencí obezity u studentů Masarykovy univerzity v Brně. Práce ukazuje problematiku dnešní doby, tedy šíření nadváhy a obezity. Rozdělena je na teoretickou a praktickou část. V teoretické části podávám základní informace k tématu, týkající se základních poznatků v oblasti stravy a základních živin. Zaměřuji se i na následky obezity, která závisí na životním stylu, způsobu stravování. Poukazuji na možnou spojitost mezi nadváhou, obezitou a častou konzumací v řetězcích rychlého občerstvení. Práce představuje i základní možnosti léčby. Praktická část je následně zaměřena na zmapování výskytu nadváhy a obezity mezi studenty MU ve věkové kategorii 19- 25 let. Tohoto výzkumu se zúčastnilo 500 studentů obou pohlaví ze všech vybraných fakult. K celkovému vyhodnocení zastoupení jedinců s obezitou a nadváhou byl využit tzv. Body Mass Index. Porovnáni mezi sebou byli studenti pocházející z města a venkova, dle pohlaví, dle frekvence navštěvování řetězců rychlého občerstvení.
Slow Food jako moderní trend v českém potravinářství a gastronomii
MAŠKOVÁ, Iveta
Kvalita a původ potravin jsou témata, která aktuálně velmi rezonují nejen v české společnosti, ale i celosvětově. Kvalitní potraviny a pokrmy, ochrana životního prostředí a zejména pak zachování regionálních odlišností jsou klíčové myšlenky hnutí zvaného Slow Food.Podstatou tohoto hnutí je vnímání gastronomie jako fenoménu, který podporuje národní a lokální svébytnost, ochranu životního prostředí a kulturu stolování. Pojem Slow Food znamená také vědomý a odpovědný výběr potravin spotřebiteli a přípravu kvalitních pokrmů v domácnosti i v gastronomických zařízeních. Diplomová práce popisuje historii a základní myšlenky organizace Slow Food a zaměřuje se na současný vliv tohoto hnutí na dění v České republice. Práce dále přibližuje, jak se hnutí Slow Food staví k aktuálním tématům zemědělské politiky, jakými jsou např. společná zemědělská politika Evropské unie, biodiverzita či pěstování geneticky modifikovaných plodin. Práce rovněž obsahuje metodikua vyhodnocení dotazníkového šetření, které bylo provedeno autorkou pro účely této diplomové práce. Dotazníkové šetření je zaměřeno na potvrzení či vyvrácení konkrétních hypotéz týkajících se tržního a obchodního potenciálu zemědělských produktů, potravinářských výrobku a pokrmů naplňujících požadavky hnutí Slow Food v České republice. Zároveň práce porovnává ceny Slow Food potravin a potravin distribuovaných nadnárodními řetězci.
Hledání konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení
Cao Bao, Trang ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá hledáním konkurenčních výhod společnosti X a klíčové faktory jejího zlepšení. Cílem této práce je nalezení konkurenčních výhod řetězce rychlého občerstvení X, který je zaměřen na poskytnutí rychlého občerstvení na českém trhu, a prostřednictvím provedeného výzkumu nalézt případné nedostatky vnímané zákazníky a klíčové faktory napomáhající k jejich dlouhodobému zlepšení. Teoretická část je tvořena z pěti kapitol, začíná se kapitolou o marketingu služeb, následující kapitoly se zabývají kupním rozhodovacím procesem ve službách, trhem a tržní kategorií a konkurenční výhodou. Kapitola metodologie uzavírá pak celou teoretickou část. Praktická část obsahuje kapitoly zkoumající význam fast foodu ve světě a současného trendu trhu v ČR. Další části se zabývají charakteristikou tržní kategorie, analyzují konkurenci, charakterizují společnost X. Nejdůležitější kapitoly v této praktické části představují výsledky průzkumu, návrhy řešení a doporučení firmě.
Analýza marketingové komunikace vybrané značky
Tošnarová, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané značky v segmentu restaurací rychlého občerstvení. Cílem této práce je na základě výsledků analýzy komunikačních aktivit značky se zaměřením na reklamu, její komunikační účinky a její vnímání a hodnocení spotřebiteli navrhnout vhodná doporučení, která by vedla ke zvýšení efektivity reklamy. Teoretická část práce je věnovaná teorii marketingové komunikace, podrobně je popsána tvorba efektivní komunikace, reklama jako taková a moderní trendy. Praktická část se v úvodu věnuje přiblížení značky a její cílové skupiny. Dále je popsán model marketingové komunikace fungující u vybrané značky se zaměřením na reklamu, která je konfrontována s teoretickými poznatky o tvorbě efektivní reklamy. Identifikované problémové oblasti jsou podrobeny dotazníkovému šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou následně formulovány závěry a doporučení ke změně v reklamě značky.
Daňová evidence v občerstvení
Legát, Lukáš ; Hálek, Miroslav (vedoucí práce) ; Roubíčková, Jaroslava (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá daňovou evidencí vedenou v občerstvení malého rozsahu. Popisuje její základní obsah, formu a cíle. Každá z jednotlivých složek daňové evidence je definována nejdříve teoreticky z pohledu zákona, což je vždy doplněno praktickou ukázkou z vedení daňové evidence v občerstvení. Toto ovšem neplatí pro ty složky daňové evidence, které nejsou v případě provozování občerstvení často využívány. O těchto částech uvádí práce pouze teoretický přehled. Autor popisuje i jednotlivé výhody a nevýhody tohoto způsobu záznamu hospodářských operací a poukazuje i na jistá úskalí, která daňová evidence v případě provozování občerstvení skýtá.
Catering services in slovak rail transport
Molnár, Ján ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Účelem této práce je podat ucelený přehled o české železniční dopravě a v ní poskytovaných službách. První kapitola poskytuje úvod do problematiky společného stravování. Druhá kapitola je zaměřena na dopravní infrastrukturu na Slovensku a postavení železniční dopravy v ní. Třetí kapitola je věnována současným evropským trendům v oblasti služeb vyšší kvality v železniční dopravě. Závěrečná kapitola obsahuje analýzu služeb některých poskytovatelů služeb vyšší kvality působících v české železniční dopravě a také podává srovnání dvou nejvýznamnějších.
Obezita dětí v souvislosti se stravovacími návyky rodiny
PELECHOVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá obezitou dětí ve věku 12 až 15 let a možností její léčby. Velký důraz je kladen na prevenci již od útlého věku. Obezita dětí v posledních letech strmě roste a jedinci způsobuje mnoho zdravotních potíží. Není tedy jen kosmetickou vadou. Obézní děti trpí především psychickými, fyzickými a v dospělém věku socioekonomickými obtížemi. Prevencí obezity a její léčbou je zvýšená tělesná aktivita a zásady zdravé výživy. Cílem práce je poukázat na nebezpečí masového výskytu obezity dětí a dospělé populace v České republice a seznámit veřejnost s možností racionálního stravování a souvislostmi v úpravě životního stylu.
Podnikatelský plán
Dvořák, Erik ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Bakalářská práce na téma "Podnikatelský plán" pojednává o společnosti s ručením omezeným, která se bude věnovat podnikání v oblasti rychlého stravování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí40 - 49  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.