Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání obrazu fanouškovské kultury v mainstreamových médiích a fanouškovských médiích
Huk, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Trunečka, Ondřej (oponent)
Sportovní fanoušci jsou nedílnou součástí sportovních utkání jak ve světě, tak v České republice. Masová média o nich dnes píší víc než dříve. A začíná to být i naopak. I samotní fanoušci dnes mají vlastní možnosti, jak komunikovat s širokým publikem a dokonce i hodnotit novináře samotné. Práce rozebírá na příkladu fotbalového derby Slavia Praha - Sparta Praha hraném na stadionu Evžena Rošického na Strahově v roce 2008 a narušovaném fanoušky obou klubů a policií, jak o daných událostech referovala mainstreamová média (deník Sport, on-line deník iDnes.cz, Česká televize) a jak o nich informovala média samotných fanoušků - fanouškovské weby, fanouškovské magazíny. Tyto dva mediální obrazy, mainstreamový a fanouškovský, byly porovnány s cílem zjistit, jak moc se liší.
Fotbaloví fanoušci jako součást občanské společnosti
Čarnogurská, Tereza ; Skovajsa, Marek (vedoucí práce) ; Navrátil, Jiří (oponent)
Diplomová práce "Fotbaloví fanoušci jako součást občanské společnosti" nahlíží na fenomén fotbalového fanouškovství z hlediska vztahu fanouškovských uskupení k občanské společnosti. Po úvodní části a cílech práce, přičemž tím hlavním je základním způsobem popsat a klasifikovat rozmanité formy sdružování fotbalových fanoušků, následuje teoretická část, která se zaměřuje na tři hlavní okruhy témat: občanskou společnost, sociální hnutí a subkultury a na svět fotbalových fanoušků. V empirické části autorka prezentuje výsledky svého kvalitativního výzkumu, přičemž využíváno bylo zejména metod zúčastněného a nezúčastněného pozorování, neformálních rozhovorů a studia dokumentů. Autorka předkládá vlastní typologii fanouškovských skupin a organizací a popisuje jejich aktivity v rámci občanské společnosti. V závěru shrnuje odpovědi na výzkumné otázky. Práce je opatřena resumé, seznamem literatury, rejstříkem, slovníkem jmen a pojmů a třemi přílohami.
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza
Marketingový mix hokejového klubu PSG Zlín
Šturma, Pavel ; Mucha,, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozborem marketingového mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingu, marketingové prostředí, jednotlivé nástroje marketingového mixu a jejich uplatnění v případě sportovního klubu. V druhé části dochází k seznámení s klubem a analýze marketingového prostředí, ve kterém se klub nachází, a současného marketingového mixu klubu. Východiskem je pak návrh jejich zlepšení.
Návrh webového portálu fotbalového svazu
Vařacha, Jan ; Vyskočil,, Marek (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce si klade za cíl navrhnout vhodné webové stránky pro okresní fotbalový svaz. Webová prezentace by měla sloužit nejen hráčům, funkcionářům klubů, funkcionářům svazu a rozhodčím, ale zejména také široké veřejnosti. Webový portál bude využíván pro zveřejňování výsledků a statistik z utkání pořádaných okresním fotbalovým svazem, rozlosování soutěží, zápisů odborných komisí svazu, informací pro kluby a fotbalové fanoušky, delegací rozhodčích a podobně.
Návrh rozvoje marketingové komunikace HC ČSOB Pojišťovna Pardubice a.s.
Vaník, Jiří ; BA, Petr Mazánek, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, jejíž součástí je komunikace s diváky, fanoušky a propagace reklamních partnerů klubu. Obsahuje návrh rozvoje této marketingové komunikace se zaměřením na komunikaci s fanoušky. Využívá k tomu zlepšení stávajících používaných nástrojů i procesů, ale zároveň i nové, moderní směry marketingové komunikace. Nov návrh by měl přispět k větší atraktivitě a zlepšenému vnímání marketingové komunikace klubu i klubu samotného.
Corporate Social Responsibility profesionálních fotbalových klubů
Keclík, Jakub ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Hykš, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá společenskou odpovědností se zaměřením na profesionální fotbalové, evropské kluby. V teoretické části je nejprve popsán pojem společenská odpovědnost organizací s nejdůležitějšími znaky a poté jsou vyzdvihnuta některá specifika sportu z ekonomického hlediska. Teoretickou část zakončuje představení mezinárodní a evropské fotbalové asociace. V praktické části autor popisuje a hodnotí společensky odpovědné aktivity těchto organizací, po kterých následuje porovnání evropských fotbalových lig ze stejného hlediska. Velká část praktické části je pak zaměřena na český nejúspěšnější fotbalový klub AC Sparta Praha. Na základě současných aktivit a realizovaného průzkumu mezi fanoušky klubu jsou vytvořena doporučení pro budoucí společensky odpovědnou činnost.
Analýza návštěvnosti extraligy ledního hokeje
Opavský, Tomáš ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Kuchár, Róbert (oponent)
Cílem této diplomové práce je nalézt, popsat a analyzovat faktory ovlivňující diváckou poptávku po utkáních české extraligy ledního hokeje a na základě zjištěných skutečností se pokusit navrhnout možná opatření ke zvýšení této poptávky. V praktické části práce jsou hojně aplikovány zejména matematicko-statistické metody. Jedná se obzvláště o užití aritmetických průměrů, korelační analýzy a různých druhů specifických koeficientů. K ohodnocení průměrných návštěv a významnosti jednotlivých faktorů je použita metoda komparace a to jak věcná, časová, tak také prostorová. Za hlavní přínos této práce lze považovat obzvláště aktuální zmapování názorů a postojů fanoušků extraligových klubů prostřednictvím realizace komplexního internetového průzkumu, jehož výsledky jsou náplní jednotlivých odstavců.
Ekonomie hvězdných hráčů – Poptávají Češi více hvězdné hráče na trhu profesionálních fotbalistů?
Kotrba, Vojtěch ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Kovanda, Lukáš (oponent)
Tato práce zkoumá přítomnost superstar efektu u uživatelů české fantasy ligy v sezónách z let 2010 až 2013. Zohledňovány jsou oba dva hlavní přístupy k této problematice, tedy Rosenova i Adlerova teorie. Pomocí regresních modelů využívajících metodu nejmenších čtverců pro panelová data ukazuji pozitivní superstar efekt podle Rosenovy teorie v případě, kdy jsou hvězdní hráči určováni na základě jejich schopnosti střílet velké množství branek. Přítomnost pozitivního superstar efektu podle Adlerovy teorie není v modelech patrná, což může být způsobeno tím, že autoři fantasy ligy přeceňují tyto hráče oproti jejich výkonnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí54 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.