Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s.
Weiterová, Jana ; Janas, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní komunikační strategie firmy.
Návrh systému komunikace ve firmě
Černá, Tereza ; Klech, Jan (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje moderní způsob komunikace v řízení firmy. Vytyčeným cílem je zjistit zásadní nedostatky této problematiky a nastínit případná řešení, která by vedla k posílení slabých stránek – interní komunikace. Diplomová práce je rozdělena na tři hlavní části. V teoretické části popisuji nástroje komunikace, které jsou efektivní pro řízeni obchodně provozní společnosti typu ČEPRO, a.s. Analytická část popisuje společnost z pohledu její činnosti a zavedených nástrojů komunikace. (externí komunikace, interní komunikace, krizová komunikace, komunikace při zavádění nových projektů). V návrhové části jsou doporučeny prvky komunikace, tak aby v rámci stávající komunikace byl vytvořen efektivní návrh systému komunikace ve firmě. .
FaVU 2016
Konvica, Jakub ; Kořínková, Jana (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem FaVU 2016 se zabývá způsoby prezentace Fakulty výtvarných umění VUT v Brně. Výsledkem je teoretický návrh prezentace FaVU. Klade si za cíl otevřít diskuzi s vedením školy a jejími pedagogy. Část návrhu jsem ve spolupráci s fakultou realizoval. Práce se pohybuje na pomezí studie, analýzy, realizovaného návrhu a názoru. Obsahuje konkrétní aplikace ve formě akcí, řešení vizuální identity, marketingu a způsobů propagace.
Role komunikační strategie v neziskovém sektoru
Hlavatá, Aneta ; Vránová, Miriam (vedoucí práce) ; Legnerová, Kateřina (oponent)
Nové organizace občanské společnosti jsou ty, u kterých došlo nejčastěji ke komercionalizaci. Salamon (2005) hovoří o komercionalizaci v případě, že jsou organizace motivovány nabízet služby a produkty výhradně za účelem zisku. Komercionalizace prezentuje jako pronikání tržních principů, kultury a uvažování do neziskového sektoru. K tomuto jevu u OOS dochází za účelem získání finanční nezávislosti a legitimizace. Na druhé straně Centrum pro výzkum veřejného mínění (2019) uveřejnilo zprávu, ve které bylo zjištěno, že se neziskové organizace ocitají na spodních místech v rámci výzkumu důvěryhodnosti ve vybraných institucích. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jakým způsobem mají OOS úspěšně komunikovat své aktivity ke svým stakeholderům za účelem posílení důvěryhodnosti vně, získání finanční nezávislosti a posílení firemní kultury. Výsledky výzkumného šetření, které zahrnovaly dotazníkové šetření, nevtíravé techniky a polostrukturované rozhovory, ukazují, že role komunikační strategie je ve vybrané NNO signifikantní. NNO každoročně strategii vypracovává i vyhodnocuje a zahrnuje do ní celý svůj organizační tým. Výsledky práce také poukázaly na prvky komercionalizace, které v organizaci lze spatřit. Procesy nastavené ve vybrané NNO jsou za účelem budování nejen dobrého jména u veřejnosti, což...
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
STOBBE, Sophia
This master thesis aims to show what influence language and communication decisions have on external communication in internationally operating organizations. The research was done on the example of sequa gGmbH in Bonn, a non-profit development organization. Through interviews and observation protocols, the impressions and experiences of employees of sequa were collected.
Marketingová komunikace základní školy
Furáková, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Marketingová komunikace základní školy ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve školství. Cílem práce je komparace marketingové komunikace základních škol v hlavním městě a základních škol v okrese Nymburk z pohledu rodičů. Tato zjištění budou provedena na základě rozeslaných dotazníků v elektronické formě, které budou adresovány rodičům žáků z pěti základních škol v Praze 12 a pěti základních škol v okrese Nymburk. Cílem dotazování bude alespoň 70 % návratnost z celkově rozeslaných 300 dotazníků. Následně bude vyhodnoceno dotazníkové šetření a budou analyzovány rozdíly v marketingové komunikaci v Praze a v okrese Nymburk. Výzkumné šetření se zaměřuje na rozdíly v používaných marketingových nástrojích, komplexnosti poskytovaných informací prostřednictvím webových stránek základních škol a také otázkou, zda je komunikace rozhodujícím faktorem při výběru základní školy. Krátce se také zabývá produktem školy, který úzce souvisí s marketingovou komunikací a mixem. V závěru práce je uveden stav obou srovnávaných okresů základních škol. Srovnání zohledňuje, jak věk, tak i vzdělání respondentů. A navíc informuje rodiče o aktuálním stavu marketingové komunikace mezi školami a rodiči. Tato práce by měla pozitivně přispět jak rodičům, tak ředitelům škol, kteří z výsledků uvidí, zda...
Komunikace ve vybraném podniku
BLAŽKOVÁ, Markéta
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat rozhodující formy vnitřní a vnější komunikace ve vybraném podniku a vypracování návrhů na zlepšení tohoto procesu. V teoretické části této bakalářské práce jsou vysvětleny základní pojmy komunikace, její funkce, typy a další. Praktická část se zabývá zhodnocením interní a externí komunikace ve vybraném podniku. Stav interní komunikace je zjišťován prostřednictvím dotazníkového šetření, rozhovorů a pozorování. Externí komunikace je analyzována pomocí rozhovoru s tiskovým mluvčím. Na závěr jsou veškerá data vyhodnocena a jsou navržena opatření na zlepšení současného stavu.
Návrh komunikačního plánu pro D.S. Leasing, a. s.
Weiterová, Jana ; Janas, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o komunikačním plánu firmy D. S. Leasing, a. s. Popisuje současnou situaci ve firmě, uvádí klady a zápory této situace. Práce obsahuje návody, postupy a potřebné informace k utvoření efektivní komunikační strategie firmy.
FaVU 2016
Konvica, Jakub ; Kořínková, Jana (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem FaVU 2016 se zabývá způsoby prezentace Fakulty výtvarných umění VUT v Brně. Výsledkem je teoretický návrh prezentace FaVU. Klade si za cíl otevřít diskuzi s vedením školy a jejími pedagogy. Část návrhu jsem ve spolupráci s fakultou realizoval. Práce se pohybuje na pomezí studie, analýzy, realizovaného návrhu a názoru. Obsahuje konkrétní aplikace ve formě akcí, řešení vizuální identity, marketingu a způsobů propagace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.